Belachelijk
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Belachelijk
2 supporters is niet heel de fanbaseIk hoop dat ze failliet gaan. Die club is gewoon rot, bestuur en supporters. Laat ze maar terug onderaan de voetbalpiramide beginnen.
Kansloos.
Ze zouden zich beter boos maken op hun (ex-)bestuur. Frenkie kan er weinig aandoen dat ze hem zonder nadenken zo'n contract hebben voorgeschoten.
De socio's hebben wel de clown verkozen die nu het circus aan het dirigeren is. Lijkt me toch grootheidswaanzin te zijn van een club die het zich eigenlijk niet kan veroorloven.2 supporters is niet heel de fanbase
Het zijn niet maar 2 supporters, dat is wel redelijk duidelijk. Het Messi tijdperk is die fanbase wat naar hun bol gestegen en er komt nog weinig goeds van.2 supporters is niet heel de fanbase
Ik heb het eigenlijk niet zo gevolgd, maar dus hebben ze nu spelers gekocht, vorig seizoen ook, en konden ze die niet betalen. En hoopten ze op een soort inkomende cashflow die er nu niet direct komt maar in fases?
Ik vind dit soort reacties toch altijd hard. Het is op dit moment een klotebestuur en ja, er zitten een groot aantal debielen in dat stadion, maar dat hebt ge overal.Ik hoop dat ze failliet gaan. Die club is gewoon rot, bestuur en supporters. Laat ze maar terug onderaan de voetbalpiramide beginnen.
Vind ik ook maar kort door de bocht eigenlijk.Het zijn niet maar 2 supporters, dat is wel redelijk duidelijk. Het Messi tijdperk is die fanbase wat naar hun bol gestegen en er komt nog weinig goeds van.
Braitwaith die daar uitgejouwd wordt door het stadion is daar nog een voorbeeld van. Die man heeft niets mis gedaan.
Het huidig bestuur is van hetzelfde bedje ziek als het vorige en die worden daar door de socio’s verkozen. Die fans gaan mee in dat verhaal dat ze nu aan het spinnen zijn, terwijl elke normaal denkende persoon weet dat dat gewoon zelfmoord is op lange termijn. Jaren zitten roepen hoe fier ze zijn op La Masia, maar nu ze er echt beroep op zouden moeten doen hebben ze liever dat de club nog wat meer schulden maakt. Terwijl gaan kleinere clubs met 40m schulden op de fles. Administratie en begin maar terug in 4de klasse, klaar.
Dat misverstand is echt hatelijk. Altijd maar die vragen: "Hoe kunt ge voor een ploeg supporteren die 1000 kilometer verder ligt?".Vind ik ook maar kort door de bocht eigenlijk.
Hoe weten de fans nu op voorhand wat een voorzitter gaat uitsteken? Zeker in dit geval van Laporta slaat dat nergens op. Ze hebben hun grootste successen geboekt onder zijn bewind. Ik had ook niet verwacht dat Laporta dit zou uitsteken. Zo'n Bartomeu bijvoorbeeld, reken er maar op dat die nooit nog verkozen gaat worden.
Beetje vreemd om dan de fans hierin te betrekken. Wees er maar zeker van dat de gemiddelde Barça-fan zich schaamt voor wat er nu aan het gebeuren is met hun club. En dan bedoel ik niet die toeristische fans die zich daar geen zak van aantrekken.
Wat bedoel je precies?Dat misverstand is echt hatelijk. Altijd maar die vragen: "Hoe kunt ge voor een ploeg supporteren die 1000 kilometer verder ligt?".
Tja, ge kijkt als klein manneke naar een match en ge zijt verkocht. Dat blijft uw hele leven. Ondertussen ook heel veel andere Barcelona-fans leren kennen die echt vrienden zijn geworden.
En als fan verdedigt ge uw club en ik heb dat zelf de afgelopen weken gedaan, maar nu wordt het te gortig. Ik had heel veel vertrouwen in Laporta, want tijdens die eerste grote crisis aan het begin van de eeuw heeft hij ons ook uit het slop gehaald. Ik heb net alle transferlijstjes overlopen van de afgelopen jaren en onder Laporta werd er bijna nooit echt veel uitgegeven. Zeker niet in vergelijking met bijvoorbeedl de Galacticos van die tijd. Een heel intelligent transferbeleid en met heel veel eigen jeugd.
Daarom ben ik teleurgesteld. Ge had met twee verdedigers en bijvoorbeeld een Lewandowski ook gewoon goede gerichte aankopen kunnen doen. Ge hebt de beste jeugdopleiding van de wereld. Gebruik die dan. Zeker bij club die in 2009 en 2011 bijna met een volledige ploeg met eigen jeugdspelers de CL heeft gewonnen.
Daar zitten gewoon idioten bij. Dat is heus niet de meerderheid. Ik ben dit jaar naar Barcelona - Napoli gaan kijken. Dembele viel tijdens de rust in. Er waren toen enkele mensen die hem aan het uitfluiten waren, een minderheid. Na een tijdje nam de meerderheid het over en begon ongeveer 90 procent van het publiek hem aan te moedigen.Ik weet dat dat hard is, maar dit is een situatie waar eender welke andere kleinere club niet dezelfde mogelijkheden zou krijgen om zich te redden.
Deze week nog is uitgekomen dat het bestuur basically fraude heeft proberen plegen door de prijs van de levers die ze verkopen te verhogen met 150m door een firma die ze zelf opgericht hadden die te laten kopen met hun eigen geld. La Liga is daar achter gekomen en heeft gewoon gezegd “sorry maar dat gaat niet”. Elke andere ploeg zou daardoor met 15 punten minder aan het seizoen mogen beginnen, maar niet Barca.
Die hadden al lang een transferban moeten hebben, maar daar wordt ook niet over gesproken. Terwijl kopen ze wel spelers voor 150m en geven ze nieuwe contracten uit van 400k per week terwijl ze hun huidige spelers niet kunnen betalen. Nog straffer, ze dreigen met rechtszaken als die spelers hun niet schikken naar een lager loon.
En UEFA en La Liga laten hun maar doen. “Europees voetbal heeft Barcelona nodig”. Wel nee, het is tijd dat topclubs, maakt niet uit hoe groot, hun ook schikken naar de regels. En als ze dat niet kunnen, terug achteraan de rij.
Het is natuurlijk nooit heel de fanbase, maar de toeristen in het stadion houden hun niet bezig met die spelers uit te juichen, die weten zelfs niet over wat het gaat. Dat is de harde kern en de socio’s en niemand anders. En dat zijn nu eenmaal de supporters die het gezicht van die club zijn.
Er zullen er altijd zijn die gestraft zullen worden hierdoor die dat niet verdienen. Maar dit is misschien wel is wat de voetbalwereld nodig heeft.
Naar mijn (subjectieve) mening is het nu eenmaal zo dat de fans daar al jaren niet meer zijn. De club deed alles voor de toeristen en zogenaamde supporters. Het soort "supporters" die een truitje van barca dragen met een trainingsbroek van psg eronder en als het koud is een jasje van city erboven.Beetje vreemd om dan de fans hierin te betrekken. Wees er maar zeker van dat de gemiddelde Barça-fan zich schaamt voor wat er nu aan het gebeuren is met hun club. En dan bedoel ik niet die toeristische fans die zich daar geen zak van aantrekken.
Zie mijn post onder die van u.Wat bedoel je precies?
Want da's absoluut geen verwijt naar u hè, integendeel. Ik schaar echte fans uit het buitenland onder "de gemiddelde fan die zich ervoor schaamt." Maar er zijn genoeg mensen die eens een keer naar Barcelona of Real komen kijken die verder weinig voeling hebben met de club en dan spelers gaan uitfluiten, dat bedoel ik met 'toeristische fans'.
Ik zou mezelf ook beledigen dan want ik ben net zoals u ook op die manier fan geworden van Real.
Zeker niet. De club, uefa en de fifa danken u voor uw financiële steun. Mensen zoals u zullen het mogelijk maken om lewandowski zijn loon te betalen.Moet ik me nu slecht voelen dat ik als gewone voetbal supporter met mijn kinderen (8 en 6) als een echte toerist naar de Trofeo Joan Gamper gaan kijken ben?![]()
Tenzij jullie zich gedragen als debielen zeer zeker niet hoor.Moet ik me nu slecht voelen dat ik als gewone voetbal supporter zonder grote Barça sympathieën met mijn kinderen (8 en 6) als een echte toerist zondag naar de Trofeo Joan Gamper gaan kijken ben?![]()