Transferthread 2022-2023 (Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Faes was speler van het jaar bij Reims en nu Theate naar Rennes.
Die gasten moeten ook het vertrouwen krijgen in de nationale ploeg, maar als Bobby een Boyata de voorkeur blijft geven… (Hertha ligt al uit de beker)

Altijd een backup hebben wrs?
Dat + Reece kan op RCB ook spelen, al zie ik hem (FPL-wise) toch veel liever op wingback.
Maar een extra optie kan inderdaad geen kwaad, RWB hebben ze enkele CHO of RLC die ze daar uitspelen die beiden geen wingbacks zijn..
EDIT: En Azpi, maar die zal wel wegzijn?

Faes was speler van het jaar bij Reims en nu Theate naar Rennes.
Die gasten moeten ook het vertrouwen krijgen in de nationale ploeg, maar als Bobby een Boyata de voorkeur blijft geven… (Hertha ligt al uit de beker)

Na het WK zal die overgang er wel zijn, zeker?

Alderweireld+Vertonghen is zo goed als gedaan.
Denayer vond ik altijd wel ok, al zit die blijkbaar zonder club momenteel? :unsure: Wat vreemd is, want er zijn toch veel clubs in de subtop van Europa waar hij gerust mee zou kunnen.

Boyata hoeft voor mij ook niet... enige voordeel is dat hij wat meer ervaring heeft, maar het is altijd een heel middelmatige verdediger geweest.

Reims en Rennes zijn ook verre van topclubs uiteraard (net als Hertha BSC)

Sterling heeft inderdaad vaak véél kansen nodig om er eentje in te leggen. Die intikkers bij City vertroebelen de statistieken imo. Als die zijn snelheid wat verdwijnt is het feest al helemaal gedaan.

Sterling als spits, hahaha, dan wordt het een seizoen van niks.
Dat is een geweldig snelle dribbelaar, maar hij heeft al jarenlang getoond dat afwerken niet zijn sterkste punt is...
Laatste oefenmatch speelde Chelsea in ieder geval met Sterling op de valse 9 positie, geflankeerd door Havertz/Mount - van wat ik gelezen heb.
Zou verwachten dat het normaal altijd Havertz is met Sterling en Mount op de flanken.
Is inderdaad te weinig voor zo'n club, maar City deed het vorig seizoen ook niet slecht zonder spits..

426DD014-457D-43BB-AB4C-336927DBEBF8.png

Top 10 lonen bij Barcelona. Links wekelijk, rechts jaarloon. Hoe kan je nu als Barca zijnde, met zoveel schulden, spelers als Rapinha, Kessie en Koundé zoveel loon betalen? Die spelers hadden minder als 100k per week bij hun vorige clubs en je geeft die dan 200k+…

Laporte met al zijn praatjes is de club nog altijd even slecht aan het runnen dan zijn voorganger.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan