Transferthread 2022-2023 (Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Blijft natuurlijk wel een risico, gezien zijn blessures. Voor hemzelf lijkt AZ in ieder geval wel een goede keuze op dit moment. Niet meteen de druk van een absolute topclub, maar een goede subtopper. De kans dat hij er veel aan spelen toekomst, lijkt wel reëel (als hij blessurevrij blijft).

Ik ga eerlijk zijn: ik vind dat er iets scheelt met al die mensen :unsure:
Als voetbal zo belangrijk is in je leven dat je daar in een mensenmassa gaat staan om een speler te verafgoden. Ik weet het niet hoor...

Dybala is dan nog niet eens echte 'wereldklasse'... (pas op, een heel goede voetballer he, maar het is niet iemand die bv. kans zou maken op de ballon d'or ofzo)

Vrij krasse uitspraak gezien dat dat gewoon hartje Rome is en amper een uurtje in beslag neemt van uw avond. Dat is niet specifiek om die speler te verafgoden, maar eerder uw steun/liefde voor de club te betuigen.

Als je op die manier gaat denken, waar trek je dan de lijn? Zijn mensen die, zoals ik in het JPL topic las, op zondag om 13h thuis vertrekken voor een match te zien om 18h30 en pas om middernacht weer thuis zijn, dan niet evenveel of nog gekker? Scheelt er niet nog meer met mensen die letterlijk honderden tot duizenden euro's uitgeven om een match te gaan kijken in een ander land? Terwijl ze dat even goed op TV kunnen doen?

Als je op die manier gaat denken, waar trek je dan de lijn? Zijn mensen die, zoals ik in het JPL topic las, op zondag om 13h thuis vertrekken voor een match te zien om 18h30 en pas om middernacht weer thuis zijn, dan niet evenveel of nog gekker?
Sowieso :unsure:

Vrij krasse uitspraak gezien dat dat gewoon hartje Rome is en amper een uurtje in beslag neemt van uw avond. Dat is niet specifiek om die speler te verafgoden, maar eerder uw steun/liefde voor de club te betuigen.

Als je op die manier gaat denken, waar trek je dan de lijn? Zijn mensen die, zoals ik in het JPL topic las, op zondag om 13h thuis vertrekken voor een match te zien om 18h30 en pas om middernacht weer thuis zijn, dan niet evenveel of nog gekker? Scheelt er niet nog meer met mensen die letterlijk honderden tot duizenden euro's uitgeven om een match te gaan kijken in een ander land? Terwijl ze dat even goed op TV kunnen doen?

Ja maar dan gaat ge naar een wedstrijd kijken.
Nu is dat gewoon den Paulo die even op het podium stapt en zegt "grazie mille".

Dat soort idolatrie vind ik raar, ja...
Dat is zoals mensen die buiten aan het hotel van The Rolling Stones staan om hen misschien 5 seconden te kunnen zien, versus mensen die een paar uur onderweg zijn / aanschuiven om een optreden mee te maken. Groot verschil.

Ja maar dan gaat ge naar een wedstrijd kijken.
Nu is dat gewoon den Paulo die even op het podium stapt en zegt "grazie mille".

Dat soort idolatrie vind ik raar, ja...
Dat is zoals mensen die buiten aan het hotel van The Rolling Stones staan om hen misschien 5 seconden te kunnen zien, versus mensen die een paar uur onderweg zijn / aanschuiven om een optreden mee te maken. Groot verschil.

Dus hetzelfde dan als supporters aan de kant van de weg in een wielerwedstrijd die coureurs aan 30-50 km/h voorbij zien vlammen voor een paar seconden en dat is het dan? Ook rare mensen waarmee iets scheelt :)

Zoals ik al zei, daar zit meer achter dan enkel "oh ik wil Dybala zien", ondanks dat dat zeker een drijfveer is, is de passie voor AS Roma evenzeer een groot punt voor de lokale fan om af te zakken. Als uw club iets organiseert, dan heb je altijd een grote schare fans die afzakt. En bij een club als AS Roma waar je tienduizenden fans hebt in een miljoenenstad, heb je dan inderdaad een aantal duizenden die afzakken naar events georganiseerd door hun geliefdkoosde club.
Als morgen Club Brugge Sander Berge koopt voor 25 miljoen euro en hem publiekelijk gaat aankondigen, dan gaat het in Brugge toch ook zwart zien van het volk met mensen om hem te verwelkomen? Ik vind het bizar dat zoiets op het voetbal-subforum nota bene wordt bestempeld als mensen waarmee iets scheelt.

Ieder zijn hobby.

Dus hetzelfde dan als supporters aan de kant van de weg in een wielerwedstrijd die coureurs aan 30-50 km/h voorbij zien vlammen voor een paar seconden en dat is het dan? Ook rare mensen waarmee iets scheelt :)

Nee want dan kijk je naar de wedstrijd.

Zoals ik al zei, daar zit meer achter dan enkel "oh ik wil Dybala zien", ondanks dat dat zeker een drijfveer is, is de passie voor AS Roma evenzeer een groot punt voor de lokale fan om af te zakken. Als uw club iets organiseert, dan heb je altijd een grote schare fans die afzakt. En bij een club als AS Roma waar je tienduizenden fans hebt in een miljoenenstad, heb je dan inderdaad een aantal duizenden die afzakken naar events georganiseerd door hun geliefdkoosde club.
Als morgen Club Brugge Sander Berge koopt voor 25 miljoen euro en hem publiekelijk gaat aankondigen, dan gaat het in Brugge toch ook zwart zien van het volk met mensen om hem te verwelkomen? Ik vind het bizar dat zoiets op het voetbal-subforum nota bene wordt bestempeld als mensen waarmee iets scheelt.

Ieder zijn hobby.

Zeker, en er bestaan nog veel vreemdere hobbies ook.
Ik denk dat het vooral aan mij ligt, hoor. Ik zie vaak mensen dingen doen die ik zelf heel raar vind :unsure:

Waar staat er dat Koundé officieel is? zou wel opnieuw een serieuze slag zijn in het gezicht van CFC...

Ik ga eerlijk zijn: ik vind dat er iets scheelt met al die mensen :unsure:
Als voetbal zo belangrijk is in je leven dat je daar in een mensenmassa gaat staan om een speler te verafgoden. Ik weet het niet hoor...

Dybala is dan nog niet eens echte 'wereldklasse'... (pas op, een heel goede voetballer he, maar het is niet iemand die bv. kans zou maken op de ballon d'or ofzo)
Ben nu zelf al vele jaren Roma fan en moet nu ook wel zeggen dat ik het er allemaal wat over vond. Tis zeker een hele goede speler maar om daar nu zo'n spel rond te maken... Voort zelfde geld scheurt hij een pees en zijn we hem voor een jaar kwijt. Tzou niet de eerste bij ons zijn

Mja... wie gaan we nu eigenlijk nog kunnen halen? die potentieel een meerwaarde is bedoel ik dan hé...

ohja... was dit maar waar...

Dutch midfielder Frenkie de Jong would only leave Barcelona for Chelsea but the London club are not prepared to pay as much as Manchester United for the 25-year-old. https://www.sport.es/es/noticias/barca/chelsea-paga-united-jong-14166165

Ik zou die echt wel op ons middenveld willen...
Das precies dat spelers denken: de rus is weg, dus ook het grote geld?

Integendeel onder Roman was er een salary cap, of dat nu nog zou zijn... Ik las ergens dat Sterling de best betaalde speler zou zijn, lijkt me ook dwaas...

Waar haalt Barcelona al dat geld, ik begrijp het niet zo goed vorig jaar konden ze Messi zogezegd geen contract aanbieden. Iemand er een verklaring over ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan