Transferthread 2022-2023 (Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou nee niet echt meer hè.

Koundé heeft al aangegeven liever in La Liga te blijven en gisteren zouden Sevilla en Barcelona tot een akkoord zijn gekomen. Enkel de officiële mededeling ontbreekt nog.
Er waren berichten dat de deal rond was en berichten dat er zelfs nog geen officieel bod is.

Wat een saga, blijft duren. Ik zou al lang andere verdediger zoeken :sleep:
Het lijkt precies zelf een Twitter oorlog van verschillende bronnen

Da's juist de oorzaak hè.

Vorig jaar waren ze niet happig om de clausule te betalen aan Sevilla en dit jaar heeft men de voorkeur gegeven aan Koulibaly, De Ligt, Aké én Kimpembe. Nadat bleek dat die laatste drie niet gingen lukken zijn ze doorgeschakeld naar Koundé.

Dan zou ik ook liever naar een club gaan waar je eerste keuze bent ipv 3e/4e/5e.

Da's juist de oorzaak hè.

Vorig jaar waren ze niet happig om de clausule te betalen aan Sevilla en dit jaar heeft men de voorkeur gegeven aan Koulibaly, De Ligt, Aké én Kimpembe. Nadat bleek dat die laatste drie niet gingen lukken zijn ze doorgeschakeld naar Koundé.

Dan zou ik ook liever naar een club gaan waar je eerste keuze bent ipv 3e/4e/5e.
Ik lees al geruchten van Kounde van deze winter geweest

De vraag is wat er allemaal van klopt, wie is betrouwbaar? Volgens de ene ligt het bij Chelsea, volgens de andere bij Sevilla en volgens nog iemand anders bij Kounde zelf...

Wat nieuws over enkele Belgen:

Romeo Lavia is al naar Southampton, Nothingham Forest staat dicht bij een transfer van Orel Mangala van Stuttgart.

Arthur Theate zou in de belangstelling staan van Rennes.

Als je ziet hoe die daar ontvangen wordt door de fans, letterlijk God in Rome.
En dat AS Roma-anthem is en blijft een zaligheid om naar te luisteren. Zeker als er duizenden dat meezingen, kippenvel...

Volledige voorstelling:

Ik ga eerlijk zijn: ik vind dat er iets scheelt met al die mensen :unsure:
Als voetbal zo belangrijk is in je leven dat je daar in een mensenmassa gaat staan om een speler te verafgoden. Ik weet het niet hoor...

Dybala is dan nog niet eens echte 'wereldklasse'... (pas op, een heel goede voetballer he, maar het is niet iemand die bv. kans zou maken op de ballon d'or ofzo)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan