Transferthread 2022-2023 (Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Martinez voor 54+10m :laugh: Hou op alsjeblieft, gaat nergens meer over. Daar mag je dus echt Ten Hag voor bedanken anders had je dat bedrag er nooit voor gekregen.

Dan kun je zelf ook al eens gek doen met Bassey natuurlijk. Is wel een beestige verdediger, maar is die voetballend sterk genoeg voor een club als Ajax?
Ik ben benieuwd.

Ja, Ten Hag zal zeker meespelen, maar rond de 40/50 was het altijd geworden denk ik met Arsenal.

Martinez voor 54 + 10 miljoen aan eventuele bonussen naar United en Bassey voor 22 miljoen naar Ajax. Wat een bedragen.
Zeker 10 miljoen te veel voor Martinez. Maar goed, EtH moest zijn man hebben. Helaas voor United hebben hun onderhandelaars de prijs omhoog gepraat ipv omlaag. :unsure:

Frenkie gaat nu ook nog 70 mil kosten. Dan is het geld ver op... Maar de kern is zeker nog niet op niveau. Al doen de youngsters het wel goed voorlopig.

Misschien moet United eens beginnen praten met Colwill, want Chelsea is toch weer bezig met een beloftevolle youngster buiten te werken.

Brobbey zou ook bijna rond zijn voor rond de 17 miljoen lees ik. Ik vond 15 miljoen eigenlijk het maximale en al behoorlijk ruim, maar ja, er is veel binnengekomen en we hebben echt dringend een spits (eigenlijk 2) nodig.

Edit: Bassey zou 22 + 5 aan bonussen + 10% aan doorverkooppercentage moeten kosten. Ik verwacht er veel van aan die prijs.

Volgens Gianluca Di Marzio zou Roma Dybala een officieel voorstel hebben gedaan. 6m per jaar voor 3 seizoenen.
Zou een geweldige transfer zijn voor ons, zeker na het vertrek van Mkhitaryan.

Dybala transfervrij naar AS Roma. Toch een mooie transfer voor de Romeinen. Had ik niet verwacht.

Laatst bewerkt:
Brobbey is ook terug. Voor 17 miljoen exclusief bonussen (kan 20+ worden). In mijn ogen te duur voor hem, maar hij is wel enorm welkom. Het blijft lullig dat hij gratis is weggegaan, maar het is wat het is. Hopelijk nog een tweede spits (als backup) en in de breedte gaat misschien nog iets moeten bijkomen in de verdediging.

Plus Barcelona zou geen 50 maar 60m betalen voor Lewandowski.
50 is een getal overeengekomen om minder publieke kritiek te krijgen...

Alsof dit niet zou uitkomen. 🫠

Barcelona is toch ongelofelijk. Hoe die zo'n wanbeleid hebben gevoerd na die gouden generatie met Xavi, Messi en Iniesta is ongezien. En ik heb niet het gevoel dat ze ervan geleerd hebben.

Ja kijk, Lewandowski had ook nog maar 1 jaar contract bij Bayern dacht ik, en is al 33. En die kost dus zogezegd het dubbele van Mané.
(ok, ander type speler, maar dan nog)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan