Transferthread 2022-2023 (Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Was Barcelona niet ver failliet? Maar dan nu wel 60 miljoen voor raphina en 50 miljoen voor lewandowski leggen 🙃

Ik zeg het hierboven toch net. Ze gaan nog een deel van hun tv rechten verkopen. Ze zijn niet mee in de deal gestapt met la liga en de andere clubs voor de tv rechten. Die verkopen ze nu zelf.

En ze proberen van al die monster contracten af te raken die onder bartomeu getekend zijn. Niet vergeten dat Barcelona de hoogste loon last had.

Dembele heeft ondertussen ook zijn medische testen afgelegd. Dus beetje vreemd om raphinha ook nog te halen. Vooraan hebben ze dan Dembele, raphinha, lewy, fati, Torres, depay, aubameyang. Zouden beter eerst focussen op het defensieve.

Barcelona is weer lekker bezig zie ik. 33-jarige Lewandowski halen voor 50 a 60m. :wtf:

En ik had me laten vertellen dat het of Raphinha of Dembele ging zijn, nu gaan het blijkbaar beiden zijn? Waar gaat iedereen spelen?

Barcelona is weer lekker bezig zie ik. 33-jarige Lewandowski halen voor 50 a 60m. :wtf:

En ik had me laten vertellen dat het of Raphinha of Dembele ging zijn, nu gaan het blijkbaar beiden zijn? Waar gaat iedereen spelen?

Echt, ik dacht net hetzelfde. Ze zijn precies helemaal de weg kwijt...

En ze hebben Braithwaite toch nog? :unsure:

En ze hebben Braithwaite toch nog? :unsure:
Die is zelfs nog 2 jaar jonger ook. Maar ze gaan liever voor een spits op retour...

De echte topspitsen zijn schaars. Lewandowski is een van de beste op dit moment. En dat is toch wel een echte professionele atleet dus die kan nog wel een paar jaar mee aan de top.

Misschien eens horen bij Ibrahimovic ook dan :unsure:

Kom, kom. Lewandowski is beter dan Ibrahimovic. Zlatan is overigens 8 maanden geblesseerd.
En je gaat weinig spelers vinden die zo professioneel bezig zijn met de sport als Lewandowski. Die gaat zoals Ronaldo (en Zlatan) nog gemakkelijk 3-5 jaar mee.
50 miljoen is veel geld, maar je krijgt wel garantie op goals. Met Lewandowski raak je verder dan De Jong en Braithwaite, dat ziet het kleinste kind.

Kom, kom. Lewandowski is beter dan Ibrahimovic. Zlatan is overigens 8 maanden geblesseerd.
En je gaat weinig spelers vinden die zo professioneel bezig zijn met de sport als Lewandowski. Die gaat zoals Ronaldo (en Zlatan) nog gemakkelijk 3-5 jaar mee.
50 miljoen is veel geld, maar je krijgt wel garantie op goals. Met Lewandowski raak je verder dan De Jong en Braithwaite, dat ziet het kleinste kind.
Als je ziet wat voor broltransfers er al gedaan zijn voor dat bedrag. Waren er ook hier niet een aantal die riepen dat hij 2 seizoenen geleden de gouden bal moest winnen ofzo? Op zijn positie zijn de toppers al schaars. En het is dan nog eens een speler zonder handleiding en die het verschil maakt bij een matig Polen.

Kwaliteit brengt hij zeker, al blijft het wel veel geld voor een club die niet lang geleden aan de afgrond leek te staan.

Nu, in die kern van Barcelona zit al wel énorm veel jong geweld. Misschien dat ze met Lewa vooral iemand in de ploeg willen zetten om dat talent ook een eindresultaat te garanderen in matchen.

Het was eigenlijk om te lachen he :)

Was Barcelona niet ver failliet? Maar dan nu wel 60 miljoen voor raphina en 50 miljoen voor lewandowski leggen 🙃
Bayern kan wel eens gelijk hebben dat ze het volledige bedrag betaald willen zien onmiddellijk omdat ze betwijfelen dat Barca binnen 2 jaar nog bestaat.

Bayern kan wel eens gelijk hebben dat ze het volledige bedrag betaald willen zien onmiddellijk omdat ze betwijfelen dat Barca binnen 2 jaar nog bestaat.
Dat heeft Bayern nooit gezegd, dat heeft een journalist al grappend gezegd. Barcelona gaat een deel van zijn tv rechten verkopen voor een 300M euro en met een deel daarvan gaan ze transfers doen.

Dat heeft Bayern nooit gezegd, dat heeft een journalist al grappend gezegd. Barcelona gaat een deel van zijn tv rechten verkopen voor een 300M euro en met een deel daarvan gaan ze transfers doen.
En natuurlijk komt dat toerisme daar weer op gang. Als die toeristen weer souveniers beginnen te kopen. Kassa kassa.

Draai en keer hoe je het wil maar het blijft toch wel vreemd hoe Barca (ik weet ni hoe ik dat accent op mijne xiaomi moet doen) die transfers kan blijven doen...

Draai en keer hoe je het wil maar het blijft toch wel vreemd hoe Barca (ik weet ni hoe ik dat accent op mijne xiaomi moet doen) die transfers kan blijven doen...
Ik heb hier al letterlijk meerdere keren gezegd waarvan hun geld komt om de transfers te kunnen doen.

Na Sterling, Koulibaly en Ake op komst :thumb:
Chelsea moet eigenlijk half rebuilden en ze gaan het voor elkaar krijgen in één zomer. Op economisch redelijk verantwoorde wijze ook. En United blijft maar koekeloeren, Koulibaly is zo een speler die ze keihard hadden kunnen gebruiken. Met Maguire centraal gaat het seizoen altijd tegenvallen.

De markt geraakt alsmaar meer verzadigd, bijna alle goede deals zijn al gemaakt. Liverpool heeft hun zinnen al gezet op Bellingham voor volgende zomer zelfs. En als zij iemand willen gaan ze er ook echt voor. United wordt zo impotent geleid.

Zelfs Arsenal verbetert zich gericht en snel.

United moet één van de Inter verdedigers vastleggen. Zowel De Vrij als Skriniar hebben nog maar één jaar contract. En die laatste is aan het schermen met interesse om nu al te vertrekken naar PSG of Spurs. De prijs zou 60 mil zijn. Heel veel voor iemand met maar een jaar contract over, maar tegelijk een schappelijke prijs voor een tried and proven topverdediger. De Vrij zal vermoedelijk willen wachten op een monstercontract dus stuur die gewoon mooie bloemen en een foto van Ten Hag om over 6 maand te beginnen praten over een gratis overgang.

Maar neen, ze zijn bezig met Ajax over Martinez, dat sleept nu al lang aan en de prijs gaat alleen maar omhoog precies.

Classic United toch?
Hadden ze gehandeld zoals jij nu beschrijft dat ze zouden moeten handelen had ik van mijn stoel gevallen...

Het wordt weer een lang seizoen maar ik ben er ondertussen gewoon gelaten over want ik had toch geen hoop.

Chelsea moet eigenlijk half rebuilden en ze gaan het voor elkaar krijgen in één zomer. Op economisch redelijk verantwoorde wijze ook. En United blijft maar koekeloeren, Koulibaly is zo een speler die ze keihard hadden kunnen gebruiken. Met Maguire centraal gaat het seizoen altijd tegenvallen.

De markt geraakt alsmaar meer verzadigd, bijna alle goede deals zijn al gemaakt. Liverpool heeft hun zinnen al gezet op Bellingham voor volgende zomer zelfs. En als zij iemand willen gaan ze er ook echt voor. United wordt zo impotent geleid.

Zelfs Arsenal verbetert zich gericht en snel.

United moet één van de Inter verdedigers vastleggen. Zowel De Vrij als Skriniar hebben nog maar één jaar contract. En die laatste is aan het schermen met interesse om nu al te vertrekken naar PSG of Spurs. De prijs zou 60 mil zijn. Heel veel voor iemand met maar een jaar contract over, maar tegelijk een schappelijke prijs voor een tried and proven topverdediger. De Vrij zal vermoedelijk willen wachten op een monstercontract dus stuur die gewoon mooie bloemen en een foto van Ten Hag om over 6 maand te beginnen praten over een gratis overgang.

Maar neen, ze zijn bezig met Ajax over Martinez, dat sleept nu al lang aan en de prijs gaat alleen maar omhoog precies.
Kom Ranocchia maar halen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan