Transferthread 2022-2023 (Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat lijkt me nu ook niet. Bazoer heeft echt wel een vreselijke mentaliteit. Dat zie ik bij Gravenbergh absoluut niet.
Nee het is geen vervelende en eigenwijze jongen, maar hij oogt wel lui. Iets wat hij zelf al in veel interviews heeft toegegeven.

Ik geloof er niet in dat je dat nog om kunt draaien, die urgentie en drive heb je of die heb je niet. Jongens als Riedewald, Dest en Tete (ook ooit bestempeld als supertalenten) hebben overigens precies hetzelfde.
 
Nee het is geen vervelende en eigenwijze jongen, maar hij oogt wel lui. Iets wat hij zelf al in veel interviews heeft toegegeven.

Ik geloof er niet in dat je dat nog om kunt draaien, die urgentie en drive heb je of die heb je niet. Jongens als Riedewald, Dest en Tete (ook ooit bestempeld als supertalenten) hebben overigens precies hetzelfde.
Toch absoluut niet hetzelfde qua talent als Gravenbergh he
 
Ik ben echt zéér blij met Darwin Nunez, superbenieuwd wat die gaat laten zien onder Klopp.
Origi weg is jammer want hij is een echte cultheld, maar hij verdient gewoon veel meer speeltijd en past niet in het systeem.
 
Ik ben echt zéér blij met Darwin Nunez, superbenieuwd wat die gaat laten zien onder Klopp.
Origi weg is jammer want hij is een echte cultheld, maar hij verdient gewoon veel meer speeltijd en past niet in het systeem.
Origi is gewoon niet zo'n goede speler en heeft heel veel tijd verspeeld. Leuk die cultstatus maar al bij al zijn de statistieken weinig indrukwekkend.
 
Ik hoop mee. We kunnen een extra spits gebruiken bij de Rode Duivels..
Vrees er alleen wat voor met dat matchritme. Als Liverpool-fan blijft hij een legende door zijn zeer belangrijke goals, maar als je puur kijkt naar zijn prestaties wanneer hij mocht invallen (waar dan vaak ook nog goals uit voortkwamen) vond ik hem vrij beperkt..
Gaat hij Giroud uit de ploeg houden?

Totaal ander type speler natuurlijk. Weet niet of ze bij Milan Origi zien als eenzame centrumspits.
 
Frenkie de jong voor 80 miljoen naar ManU is blijkbaar in kannen en kruiken
Gisteren hebben de socios van Barcelona goedkeuring gegeven voor de verkoop van tv rechten en de merchandising & licensing. Kans is dus nog kleiner dat Frenkie verkocht wordt want voor het geld zouden ze het al niet meer moeten doen. Enige mogelijkheid die ik nu nog zie is dat Xavi inderdaad liever Bernardo Silva wil en Frenkie zelf ook open staat tot een vertrek naar Manchester United.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren is hebben de socios van Barcelona goedkeuring gegeven voor de verkoop van tv rechten en de merchandising & licensing. Kans is dus nog kleiner dat Frenkie verkocht wordt want voor het geld zouden ze het al niet meer moeten doen. Enige mogelijkheid die ik nu nog zie is dat Xavi inderdaad liever Bernardo Silva wil en Frenkie zelf ook open staat tot een vertrek naar Manchester United.
Hopelijk haalt Xavi zijn vriendje Busquets eindelijk een keer uit de basis. Want dat is de plek waar Frenkie moet spelen. Busquets is 34.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan