Foré heeft precies niet door dat het geen begrafenis is.
omg zeg hou die aub weg van de cameras laat die werken in de achtergrond zet daar een woordvoerder of zo ik ga Lefevere's interviews nog missen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Foré heeft precies niet door dat het geen begrafenis is.
Pogi had geen hopen overschot, anders laat je een aankomst als mythische Ventoux niet liggen, simpel!
Inderdaad, zet een mannetje extra bij Pollit en hij wint de rit.Pogi had geen hopen overschot, anders laat je een aankomst als mythische Ventoux niet liggen, simpel!
Ze rijden nu al snelste tijd ooit, zou erg zijn als hij hopen overschot hadPogi had geen hopen overschot, anders laat je een aankomst als mythische Ventoux niet liggen, simpel!
Heeft hij toch gedaan? Maar kreeg er Pogi niet af en misschien iets te laat vertrokken.Maar misschien begrijp ik het nog minder van Visma. Uiteindelijk heeft Vingegaard hier ook nog geen rit gewonnen. Waarom vandaag niet proberen?
Maar dat leek eerder toch om Pogacar tijd aan te smeren, dan om de rit te winnen.Heeft hij toch gedaan? Maar kreeg er Pogi niet af en misschien iets te laat vertrokken.
Voor de rit dan.
54’41Pogacar met nieuw record op Ventoux
Hoe-re-chance dat Arensman zijn niveau van vorige week niet haalt en Mas zich zot heeft laten maken, maar super sterke klim van PP ook wel. Ook wel ferm gesleept bij Healy en zelf weinig kop gedaan, zeker op die stukken na Chalet-Renard scheelt dat wel.Tactische meesterklas van SQS zul je bedoelen![]()

Puur theoretisch helpt het omdat Vingegaard op die momenten kan profiteren van de draft van Benoot en Campenarts. Op de stukken van ~10% in het bos zal dat allemaal nét iets minder spelen, de stukken voorbij Chalet Renard die eerder ~7% zijn en zeker met de tegenwind is dat waarschijnlijk wel leuk.Die 'tussenstations' van Benoot en Campenaerts die voorop rijden voor Vingegaard...Hoe helpt dit Vingegaard?
Pogacar blijft toch gewoon in het wiel van Vingegaard?
(ja ik ken niets van koers)
Ook al had Visma de vlucht gecontroleerd, Pogi won toch weer vrij makkelijk het sprintje.Maar dat leek eerder toch om Pogacar tijd aan te smeren, dan om de rit te winnen.
Als hij hier voor de rit wou gaan, dan zou ik als Visma geen 2 mannetjes in de vlucht steken, maar daarachter toch vooral controleren (allé, ik heb niet alles gezien van de rit, maar ik zag voor de Ventoux toch vooral Pollitt op kop precies)
Nah morgen is voor MerlierIk vind dat ze de lijn moeten doortrekken en morgen de ritzege aan de vluchters geven![]()

Wat was die goat zijn voorspelling dan?Jammer voor Remco, Armstrong had dus toch gelijk. Bizar wat een verschil met vorig jaar.
Vind ik niet echt een argument, want nu rijden ze tenslotte ook met het doel om Pogacar te lossen en zo tijd terug te pakken, dus dan kan dat evengoed wanneer dat voor de ritzege is. Anders kan je evengoed volledig de handdoek in de ring gooien. Vingegaard heeft, terecht, nog wat vertrouwen.Ook al had Visma de vlucht gecontroleerd, Pogi won toch weer vrij makkelijk het sprintje.
Wat Van Aert deed in de Giro is het ideale scenario. Zelf over de top geraken, kopman die alleen bij je komt in de afdaling. Op die manier kan je je kopman in de vallei op gang trekken en nog (fors) tijd winnen op je concurrenten.Het grote doel is het algemeen klassement met Vingegaard en de tacktiek is om mannetjes vooraan te zetten zodat Vinge er dichter bij de finish (of hoger op de berg) gebruik van kan maken en hen dan op kop kan zetten.
Als ze van Visma allemaal in het peloton blijven zitten, wordt het moeilijk om een move te doen. Zie wat Van Aert deed over de Finestre in de Giro voor Yates. Of Van Aert op Hautacam voor Vinge 3 jaar terug.