Tour de France 2025

Zegt volgens mij meer over Lotto maar kom.

Je kan trouwens hetzelfde zeggen met Visma en Campenaerts die gisteren plots een subklimmer was

Ik herriner me een lastig EK waar Colbrelli won voor Evenepoel waar Campenaerts ook heel lang mee ging tot een lekke band. Die kan dit dus wel. Allé gisteren was wel heel straf natuurlijk maar zoals vandaag dat had hij vroeger ook wel in zich.

En Wellens won 34x bij Lotto waaronder meerdere WT rondes en ritten in Giro en Vuelta. Is niet dat hij vroeger een pannekoek was. Had jaren terug wel last van de warmte maar dat is ook al lang jaren opgelost (zelfs nog bij Lotto)

Zegt volgens mij meer over Lotto maar kom.

Je kan trouwens hetzelfde zeggen met Visma en Campenaerts die gisteren plots een subklimmer was

Op zijn 34ste dan is Lotto een juniorenploeg? Campenaerts wordt nu wel al op anderhalve minuut geleden en perst gene solo van 40 km eruit.

Ik herriner me een lastig EK waar Colbrelli won voor Evenepoel waar Campenaerts ook heel lang mee ging tot een lekke band. Die kan dit dus wel. Allé gisteren was wel heel straf natuurlijk maar zoals vandaag dat had hij vroeger ook wel in zich.
Wellens heeft ook al ritten gewonnen in de Vuelta en Giro. Wat Wellens vandaag doet, heeft ie vroeger nog al gedaan, kan je dan ook zeggen

Ook bij Lotto heeft Wellens toch goeie seizoenen gedraaid en mooie overwinningen behaald hé. Vaak ook met mooie solo’s.

Heeft eigenlijk ieder seizoen zijn overwinningen wel gepakt.

Dus is dit nu uitzonderlijk voor hem? Het is altijd een zeer goede renner geweest. Zit nu in heel goede vorm en bij UAE ligt de druk ook niet meer op hem, zoals vroeger bij Lotto vaak het geval was.

Op zijn 34ste dan is Lotto een juniorenploeg? Campenaerts wordt nu wel al op anderhalve minuut geleden en perst gene solo van 40 km eruit.
Vaak niet onlogisch dat een enkeling wegrijdt van een groep omdat ze daar allemaal deels op reserve rijden. Dat gebeurt toch vaak?

Het is game over voor de achtervolgers. Tim gaat eindelijk een Tourrit winnen, ik dacht lang dat het er niet meer van zou komen.
Nog een kruisje afvinken van zijn bucketlist. En het is ook dik verdiend. :tongue:

Vandaag WVA 2de. Voelt ge zo aankomen
Hij hoort je. Hij gaat nog dichtbij komen voor plaats 2 als ze nog wat treuzelen. :oi22:
Update: En daar is VA!

En Campenaerts nu ;)

Laatst bewerkt:
Reporter: VA je hebt weer niet gewonnen hé!
Flupke: Nope! Weer 2des hé!
VA: Hahaha !

Update: VA wist door communicatie met Campenaerts wél dat hij sprintte voor plaats 3.
Flupke had blijkbaar een probleem met zijn oortjes en hij wist het effectief niet. Pijnlijk.

Laatst bewerkt:
Juist thuis en ik zie Wellens over de finish bollen. Heerlijke overwinning!

Na de malaise van gisteren een lichtpuntje voor het Belgische wielrennen. Jammer dat Juju roet in het eten gooit voor een prachtige pre-Nationale feestdag.

Terug
Bovenaan