Pieterjan94
Well-known member
Vorig jaar WK ITT komt in de buurt!Nu het Italiaanse wielrennen is geen haar beter waar is de tijd dat die op een WK 3 man in de top 4 hadden en dat hun kopman gezellig keuvelend in het peloton rondreed.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vorig jaar WK ITT komt in de buurt!Nu het Italiaanse wielrennen is geen haar beter waar is de tijd dat die op een WK 3 man in de top 4 hadden en dat hun kopman gezellig keuvelend in het peloton rondreed.
Een inspanning van één dag is toch nog totaal anders dan dag na dag er te moeten staan in de Tour. En de bergen liegen niet, je kunt je niet wegsteken in het peloton zoals in een vlakke rit.Zijn conditie moet goed geweest zijn, anders win je die tijdrit niet.
Mijn vermoeden is dat er faalangst is eens het gebergte er is.
Die had ik nu wel nog nooit gehoordZijn conditie moet goed geweest zijn, anders win je die tijdrit niet.
Mijn vermoeden is dat er faalangst is eens het gebergte er is.
.Mijn vermoeden is dat er faalangst is eens het gebergte er is.
We hebben te maken met een echte kenner!

Is dat dan zo raar? Zoals remco zelf heeft gezegd wilt hij niet in een negatieve spiraal komen en is daarom afgestapt. Faalangst is het misschien niet maar het heeft toch met (zelf)vertrouwen te maken.Die had ik nu wel nog nooit gehoord.
Ik geef toe 80% was mss te positief (maar dat was nét de bedoeling.80%? Komkom niet overdrijven... Tis nu ni dat ie nog maar een paar weken terug op ne vélo zit he. Zit al 4-5 maanden te trainen hiervoor en alles in functie van de tour te zetten. En zo'n toprenner begint nu ook ni van nul hé. Er waren er hier veel alsook commentatoren die de voorbije weken zeiden dat Remco er scherp uitzag. Ik denk dat ie op 98% zit ofzo.
ik wilde het -zoals ik zei- echt door die roze bril bekijken in de zin van: Het kan straks alleen maar beter gaan en na zijn opgave klopt dat ook gewoon). Maar hij zit toch ook niet op 98% hoor als je hem zag lijden se. Het ging gewoon niet.
Ziekte? Te weinig basis? Wie weet ..Ja sorry zo bedoelde ik het inderdaad. Maar goed VA is wie hij is. Net zoals Remco.Ik lees Makila's post anders (maar misschien zit ik er volledig naast he).
WVA is een grote teamspeler en is vrij inschikkelijk. Hij heeft meer dan eens zijn persoonlijke ambities aan de kant geschoven ten voordele van de ploeg. Mocht hij altijd vol voor z'n eigen gereden hebben (en ook enkel voorbereiding deed in functie van zichzelf), was zijn prijzenkast voller geweest.
REV lijkt mij een stuk minder coulant. Dat ligt niet in echt in z'n karakter.
Carlos Rodriguez was 2 jaar terug de grote komende man bij INEOS. Werd toen 5e vorig jaar 7e en staat dit nu 10e die maakt dus ook geen progressie. Rijd nochtans voor INEOS die weten toch hoe je een GT renner maakt.
Nu het Italiaanse wielrennen is geen haar beter waar is de tijd dat die op een WK 3 man in de top 4 hadden en dat hun kopman gezellig keuvelend in het peloton rondreed.
Zijn printsnelheid was daardoor afgebot zeker

Moest het nu een meeloper zijn, tot daaraan toe, maar deze losweg aanrijden is er wel wat over.Ze snappen het precies echt niet bij UCI. De enige die hier in fout is, is die toeschouwer. Echt belachelijk dat de ploegleider hiervoor een gele kaart+boete krijgt
Er is zelfs geen enkele Italiaanse WT ploeg meer zeker? En maar één Spaanse (Movistar). Hemel en aarde verschil met begin deze eeuw. Zegt genoeg.

Ik heb dat ook al veel gedacht, en het is volgens mij maar een kwestie van tijd voor er zo eens een zatte kloot iets gaat uithalen. Voorlopig is het maar bij het belagen van MDVP gebleven, en hopelijk blijft het daar ook bij, maar ik vrees er toch voor.Omgekeerde wereld toch wel om die chauffeur daar te gaan beboeten. Ik snap niet er anno 2025 nog steeds niets is gedaan aan die mensenmassa op elke col. Bij elke col heb ik toch altijd ergens in mijn achterhoofd: "Er moest hier maar eens één gek tussen staan die Pogacar, Vingegaard of eendert weer gewoon van zijn fiets duwt."