Tour de France 2025

Jan Bakelants vindt dat Remco nu de vuelta moet rijden , maar als Pogi, Vingegaard en Roglic mss dat ook rijdt, wat zijn zijn kansen daar dan ?
Hangt er vanaf wat de oorzaak is van zijn opgave. Is ie ziek, te weinig basis, schouder,… en afhankelijk daarvan kan je dan zien of een klassement een optie is in de Vuelta is.

Straf van Lipowitz. Niet gedacht dat hij na zen sterke Dauphiné hier opnieuw zo sterk voor de dag ging komen.

Kan nog altijd iets voorhebben, kan altijd gebeuren. Wordt er 27 en zelfs de grootste aller tijden heeft de Tour "maar" (lol wtf zelfs dat.ik dat hier zo moet omschrijven) 5keer gewonnen. De Sloveense vriend zal een vloek tegen komen

Kan nog altijd iets voorhebben, kan altijd gebeuren. Wordt er 27 en zelfs de grootste aller tijden heeft de Tour "maar" (lol wtf zelfs dat.ik dat hier zo moet omschrijven) 5keer gewonnen. De Sloveense vriend zal een vloek tegen komen
Eddy is dan ook nooit meer dezelfde geweest na zijn zware val

Wellicht wel maar ergens denk ik dat Vingegaard nog te pakken is voor anderen .
Vingegaard heeft af en toe nog eens een mindere dag, dus dat zou de rest van het pak wat meer moed geven. Hij zou nog altijd winnen, maar de weg er naartoe zou wel wat spannender zijn denk ik, en 't is toch daarvoor dat we onze tv aanzetten.

Vingegaard heeft af en toe nog eens een mindere dag, dus dat zou de rest van het pak wat meer moed geven. Hij zou nog altijd winnen, maar de weg er naartoe zou wel wat spannender zijn denk ik, en 't is toch daarvoor dat we onze tv aanzetten.

Tgoja de herhalingen van FC De Kampioenen blijven het ook nog goed doen. Dus veel volk kan blijkbaar genieten van zo een Tour. (Of alle andere wedstrijden waar Pogi aan de start staat)

Wat is eigenlijk aan de hand met het Spaanse wielrennen. Lijkt in stevig verval de laatste jaren.
Buiten Ayuso lijkt het allemaal heel magertjes.

Erg jammer voor Remco dat hij is moeten afstappen. Mijn eerste reactie is: waarom niet gewoon in een bus uitrijden en in week 3 gaan voor een ritoverwinning. Maar wie weet kan er meer aan de hand zijn waar wij niets over weten.
Het is in ieder geval een stukje minder interessant geworden om te volgen als Belg.

Wat is eigenlijk aan de hand met het Spaanse wielrennen. Lijkt in stevig verval de laatste jaren.
Buiten Ayuso lijkt het allemaal heel magertjes.

Carlos Rodriguez was 2 jaar terug de grote komende man bij INEOS. Werd toen 5e vorig jaar 7e en staat dit nu 10e die maakt dus ook geen progressie. Rijd nochtans voor INEOS die weten toch hoe je een GT renner maakt.

Nu het Italiaanse wielrennen is geen haar beter waar is de tijd dat die op een WK 3 man in de top 4 hadden en dat hun kopman gezellig keuvelend in het peloton rondreed.

Terug
Bovenaan