Mooi van Martinez. Waarom? Zijn grootvader was ook beroepsrenner en heeft de bollentrui ooit gewonnen (nicheweetje). Enorm symbolisch dus.
Vreemd dat Renaat en José dat nog nooit verteld hebben.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi van Martinez. Waarom? Zijn grootvader was ook beroepsrenner en heeft de bollentrui ooit gewonnen (nicheweetje). Enorm symbolisch dus.
De Ronde zou hem wellicht beter liggen dan P-R.Sport is emotie! Toch schoon drm zoveel emotionele reacties.
Ergens hoop ik dat evenepoel de switch maakt naar klassieke renner+ etappes winnes in grote ronde. Hoe ver zou hij bv geraken in een parijs-roubaix?
Zo mooi voor zijn OpaVreemd dat Renaat en José dat nog nooit verteld hebben.

Sport is emotie! Toch schoon drm zoveel emotionele reacties.
Ergens hoop ik dat evenepoel de switch maakt naar klassieke renner+ etappes winnes in grote ronde. Hoe ver zou hij bv geraken in een parijs-roubaix?
Laat het hun weten via WhatsApp!Vreemd dat Renaat en José dat nog nooit verteld hebben.
Gun Visma nu toch ook eens iets!!
De eerste 3 knechten op de klimfiets, pogacar en de laatste 2 knechten op de Aero fietsUAE gaat precies voor 3 op een rij

Dat Remco zich volgend jaar maar op de Giro richt. Normaal iets mindere tegenstand en minder groot mediacircus en druk.
Sport is emotie! Toch schoon drm zoveel emotionele reacties.
Ik vind dat al een mirakel dat het niet meer gebeurd. Die persoon had ook echt 0,0 besef van waar die op de baan stond, die heeft volgens mij zelfs de koers niet eens gezien want het enige waar die oog voor had was de eigen gsm.Ineos en de zwaantjes beginnen de toeschouwers gewoon van de weg te rijden mooi ze zullen het wel leren een stapje achteruit te zetten.
4 minuten, denk niet dat ze arendsman nog gaan terughalentenzij hij echt opnieuw van eerste km’s begint misschien
Pogi gaat nog eens demonstreren denk ik