[DZM]Gorak
Active member
Remco heeft geen goeie basis dit jaar door die val deze winter veel meer zou ik er niet achter zoeken.
Mentaal is hij ook kwestbaar op mindere momenten.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik gok dat de transfer dit jaar wel eens werkelijkheid zal wordenEn de opgave….
Pffff klote, zien wat dit gaat brengen voor de toekomst.
Wellens zich na de eerste km op kant gezet, zich sparen voor de volgende ritten vermoed ik. En Van Aert heeft ook niet echt een meerwaarde in deze rit dus zal zich niet kapot rijden lijkt meOok wellens en VA gelost terwijl Polit op kop aan het rijden is![]()
Geen goede basis = rapper over uw toeren, niet genoeg recupereren en dus ook rapper ziekRemco heeft geen goeie basis dit jaar door die val deze winter veel meer zou ik er niet achter zoeken.
En het feit dat Remco nu op 3 staat, in 98% vorm, daar heb jij nu ENORM VEEL last van?80%? Komkom niet overdrijven... Tis nu ni dat ie nog maar een paar weken terug op ne vélo zit he. Zit al 4-5 maanden te trainen hiervoor en alles in functie van de tour te zetten. En zo'n toprenner begint nu ook ni van nul hé. Er waren er hier veel alsook commentatoren die de voorbije weken zeiden dat Remco er scherp uitzag. Ik denk dat ie op 98% zit ofzo.
Ivm scherp staan, ie weegt 2 kg minder (iets in die groot orde) dan vorig jaar dus hij kan perfect scherp staan maar minder in conditie zitten of problemen met zijn schouder of…80%? Komkom niet overdrijven... Tis nu ni dat ie nog maar een paar weken terug op ne vélo zit he. Zit al 4-5 maanden te trainen hiervoor en alles in functie van de tour te zetten. En zo'n toprenner begint nu ook ni van nul hé. Er waren er hier veel alsook commentatoren die de voorbije weken zeiden dat Remco er scherp uitzag. Ik denk dat ie op 98% zit ofzo.
Als die 2kg minder dan ook minder spieren betekent dan is dat niet per sé beterIvm scherp staan, ie weegt 2 kg minder (iets in die groot orde) dan vorig jaar dus hij kan perfect scherp staan maar minder in conditie zitten of problemen met zijn schouder of…
Wat is dat nu weer voor een reactie...En het feit dat Remco nu op 3 staat, in 98% vorm, daar heb jij nu ENORM VEEL last van?

Jonkies als Lennert en Thibau rijden ook geen supertour. Tim Merlier en De Lie kunnen mss nog een sprinten voor een etappe. Weet niet of we anders nog veel Belgen zullen zien. WVA is ook wisselvallig(of mag mss niet.)Beetje minder k*kken op onze helden. Remco krijgt hier de volle laag, en dat terwijl wij nog veel meer andere Belgen hebben die meedoen. Hoge bomen vallen veel wind.
Om een minuut later zijn drinkbus aan een jonge fan te geven.Remco al in de problemen aiaiai.
Hoop dat ie niet afstapt ma gewoon in de bus uitrijdt en komende dagen voor een rit gaat!
edit: Beetje onnozele reactie wel op camera-aandacht![]()
Waar ben ik dan aan het k*kken op Remco? Ik zeg nog dat hij scherp staat en hij gewoon die paar percentjes mist. Wat is daar k*kken aan? En de rest van mijn comment waren gewoon feiten? En dat de meesten hier reageren ivm Remco lijkt me nogal logisch aangezien dat onze enige podiumkandidaat is/was? Misschien moet gij eens wat minder k*kken op anderen op dit forum?Beetje minder k*kken op onze helden. Remco krijgt hier de volle laag, en dat terwijl wij nog veel meer andere Belgen hebben die meedoen. Hoge bomen vallen veel wind.
Om een minuut later zijn drinkbus aan een jonge fan te geven.
Met een beetje empathie moet je die reacties en frustraties toch wel snappen?
In de Vlaanders wordt je natuurlijk al snel arrogant beschouwd als je een beetje zelfvertrouwen hebt.

Ja, en je mag dat net zo goed vervelend vinden, en je onvrede laten merken. Zeker omdat hij net aan het overleggen was met zijn teambaas, net voor je gaat opgeven.Die drinkbus is top, maar als je witte trui draagt mag je toch ook verwachten dat er camera’s op je staan![]()
Ja, en je mag dat net zo goed vervelend vinden, en je onvrede laten merken. Zeker omdat hij net aan het overleggen was met zijn teambaas, net voor je gaat opgeven.