Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Als man zijn de jaren tussen u 18 en 24 toch die waarin je echt in de breedte begint te groeien.![]()
wie kweekt er snel spieren?
![]()
https://www.hln.be/wielrennen/wout-...uestion-we-werken-hier-keihard-voor~aeb103b4/
(doelend op de journalist btw)
Wat verwacht hij zelfs dat Wout gaat zeggen? "Ja, we hebben deze morgen nog een bloedtransfusie gedaan!" Jongens toch.
Dan heeft Pogacar nog tijd!Als man zijn de jaren tussen u 18 en 24 toch die waarin je echt in de breedte begint te groeien.
In die etappes naar Calais en Longwy leek hij volgens mij toch niet kansloos. En ik weet niet hoe sterk hij op de hogere cols is, maar als hij daar wat kon knechten voor Meintjes had die laatste misschien nog een beter klassement.Meintjes top 10 is toch gewoon sterk voor wanty , en ook al 2 man in top 10 in de Giro , voor een ploeg dat een van de kneusjes is van de world tourploegen is dat gewoon sterk.
Ik denk persoonlijk ook dat Quinten niks ging gewonnen hebben persoonlijk. (Kan altijd maar ik zie het niet )
Dat kan.. maar is bijlange geen zekerheid.. laat hem eerst maar eens proberen groeien op grote ronde niveau ipv nu al uitspraken te doen van "gaat nooit een grote ronde winnen" enzovoorts.. De toekomst zal het wel uitwijzen.Remco gaat toch nog veel goeie zomers nodig hebben om dit niveau te evenaren hoor. Ik zie hem nooit de tour winnen met deze concurrenten.
Goeie coureur, maar hij kan geen 3 weken gas geven op dat niveau.
In die etappes naar Calais en Longwy leek hij volgens mij toch niet kansloos. En ik weet niet hoe sterk hij op de hogere cols is, maar als hij daar wat kon knechten voor Meintjes had die laatste misschien nog een beter klassement.
) 
Kijk ik steek ook voor geen enkele ploeg/renner mijn hand in het vuur.Sammy Neyrinck die aan Richard Plugge (manager TJV) vroeg of hij er een goed oog in heeft dat deze Tourwinst nooit geschrapt gaat worden![]()
Sammy Neyrinck die aan Richard Plugge (manager TJV) vroeg of hij er een goed oog in heeft dat deze Tourwinst nooit geschrapt gaat worden![]()

MPCC, waarbij een tiental ploegen zich heeft aangesloten en zo vrijwillig extra regels volgt. Onder die regels valt het verbod op ketonen. Naast Groupama-FDJ zijn ook Cofidis, Intermarché-Wanty-Gobert, EF-Educatin-NIPPO, Lotto Soudal, Bora-hansgrohe, Qhubeka NextHash, Team DSM, Israel Start-Up Nation en AG2R Citroën.
Waarom willen die ploegen dat niet gebruiken?Deel ploegen die ketonen gebruiken, deel niet. Van vorig jaar maar zal nog wel zo zijn neem ik aan.
UCI vraagt ook om het niet te gebruiken.Waarom willen die ploegen dat niet gebruiken?
Het is geen doping en als ik het goed begrijp is het niet prestatie bevorderend maar eerder bevorderend voor de recuperatie.