Pegasus
Well-known member
Was ook meteen mijn eerste gedacht toen ik die post las: Camino aka Apple is backHaha, het is niet waar, camino????!!!!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was ook meteen mijn eerste gedacht toen ik die post las: Camino aka Apple is backHaha, het is niet waar, camino????!!!!
Ik had er al een niet nader bepaald gevoel bijHaha, het is niet waar, camino????!!!!
Ik mag toch aannemen dat ze zonder de lokale verankering niets meer voorstellen toch? Of ben ik nu te naïef?
Welja, als ik "lokaal" gebruik, gaat het idd ongeveer over supporters binnen de landsgrenzen, eventueel daar rond.Enkel de kleine ploegen en de middeklassers leven van lokale verankering. Voor grote clubs, en zelfs de subtop, is dat minder en minder belangrijk. Een club zoals Manchester United heeft een geschat aantal van 150 miljoen supporters wereldwijd. Ik weet hoeveel mensen er in Manchester wonen maar ik veronderstel dat er daar geen miljoen fans wonen. Als je dan wat wijder gaat, in het VK, zal dat misschien 5-10 miljoen zijn? Dat houd een dikke 140 miljoen over die geen hol geven over wat er vandaag allemaal gebeurd.
Maar bon, wat je zei van revolte, dat zal wel niet nodig zijn. Heb eens hun promo filmpje gezien en er is zelfs een website. Ze zullen gedacht hebben, we moeten het er echt doen uitzien maar het is enorm amateuristisch. Dit zal eindigen met de grote clubs die een groter deel van de CL- prijzenpot krijgen en zeker(der) zullen zijn van kwalificatie.
Welja, als ik "lokaal" gebruik, gaat het idd ongeveer over supporters binnen de landsgrenzen, eventueel daar rond.
Stel, ik zeg stel, dat die nu beslissen van, neen dit is niets voor mij, en zo zal het gros van de lokale supporters er toch over denken zou ik vermoeden, wat gaat er dan gebeuren:
Maar in beide gevallen is Liverpool of City of Tottenham of .. niet meer wat is het is, en kan het evengoed Dallas, Shangai of FC Phuket heten uiteindelijk. Affiniteit is volledig weg, en dan is het kwestie van tijd dat de wereld daar toch ook geen moer meer om geeft, niet?
- Elke week overal aziatische/amerikaanse invasies van supportertoeristen? Dat zie ik precies ook niet gebeuren
- Op andere locaties (in Azië of Amerika) gaan spelen, dat is misschien nog realistischer, zoals ze nu Aziatische tours doen in het pre-season.
Nuja, mogelijks idd een drukkingsmiddel, hoewel we dat misschien toch allemaal niet mogen onderschatten. Uitendelijk hebben we ze wel de macht hoor vrees ik. Maar ik denk dat ze over de supporters ook wel bang zijn, want dat is toch nog altijd hun "zwakke" plek lijkt me.
Hangt er vanaf welke spelers.Ik ben blij dat Ajax zich tegen de Super League heeft uitgesproken, want die zouden heel misschien wel één van die opvulplekjes kunnen krijgen. Ik hoop van harte dat ze het menen.
Ik vraag me wel af, als spelers en trainers zich er tegen uit gaan spreken, wat de ploegen dan gaan doen.
Haaland wil wel op zijn 20 jaar al een monstercontract zoals Neymar, Ronaldo... Terwijl de grote ploegen financieel het moeilijk hebben.Dat er spelers en trainers voor het geld gaan kiezen, staat sowieso vast natuurlijk. Maar ik kan mij toch niet voorstellen dat een Kevin De Bruyne, Haalland,... dat zien zitten om de rest van hun carrière tegen constant dezelfde andere rijke clubs te gaan spelen voor Amerikanen en Aziaten, als een of andere circusact? De Bruyne leek mij een nuchter iemand, iemand die van het spelletje houdt en met de voeten op de grond staat. Iemand dat vanuit de kleinere ploegen is groot geworden... dat kan toch niet dat zo iemand hier in mee gaat? Het zou mij echt zwaar teleurstellen...
Haaland wil wel op zijn 20 jaar al een monstercontract zoals Neymar, Ronaldo... Terwijl de grote ploegen financieel het moeilijk hebben.
Klopt maar daar kies je zelf voor. Haaland kan zonder zo'n makelaar bij een topclub komen. Zo'n makelaar neem je om het maximale eruit te halen. Maar dat is weer een andere discussie hoe je zo'n zaken aanpakt. Die topclubs willen meer inkomsten maar misschien moeten ze eerst eens kijken hoe ze de uitgaven kunnen normaliseren.Haaland wordt dan ook vertegenwoordigd door de grootste schurk in de voetbalwereld, Raiola.
Klopt maar daar kies je zelf voor. Haaland kan zonder zo'n makelaar bij een topclub komen. Zo'n makelaar neem je om het maximale eruit te halen. Maar dat is weer een andere discussie hoe je zo'n zaken aanpakt. Die topclubs willen meer inkomsten maar misschien moeten ze eerst eens kijken hoe ze de uitgaven kunnen normaliseren.
FULL TIME: #LUFC hold Super League side Merseyside Reds to a 1-1 draw after late Llorente equaliser.