The Super League 2021-2021

Hij zou zijn spelers niet op het veld hebben laten komen voor training omwille van de club hun standpunt betreffende de Super League, en daardoor sacked? is dat ergens bevestigd?
Hij zal het zelf wel snel genoeg laten weten indien het zo is. Looking forward. :coolbrows:
 
Hij zou zijn spelers niet op het veld hebben laten komen voor training omwille van de club hun standpunt betreffende de Super League, en daardoor sacked? is dat ergens bevestigd?
Ik heb die tweet gepost maar is blijkbaar een parodie account haha. Dus nee, zou daar voorlopig niet van uit gaan.
 
Het nieuwe CL format houd ook 2 “elite” teams in die zich niet kwalificeren langs de gewone weg. De 2 topgerankte teams zijn er dan toch bij op basis van hun verleden in de competitie. Probleem voor de grote clubs is dat er 4 ploegen extra zijn dus de pot moet verdeeld worden tussen meerdere ploegen.
 
Wat dan met al die andere geldstromen van clubs. Voetbal is geld. Zonder veel geld wordt je de dag van vandaag geen grote club.
Akkoord, maar dat rechtvaardigt daarom dit toch niet? Zie ook de comment van Nahrtent, het is niet omdat de huidige formats niet goed zijn dat je daarom ineens alles los moet gooien en het nog erger gaan maken voor de kleinere clubs of competities.
 
Een catastrofe

Is dat nu zo moeilijk om alles simpel te houden ja? De Belgische competitie volg ik ook al 10 jaar niet meer omdat ik er gewoon niet meer aan uit kan wie in welke divisie speelt en halverwege het seizoen worden dan nog nieuwe divisies opgericht met clubs in enzovoort, wie interesseert zich nog in dat soort zevermatchen. 4x per jaar Brugge Anderlecht? Niks zo goed als vb. Leicester dat 1 seizoen goed speelt van begin tot einde, 2x tegen elke ploeg spelen, kampioen, done.
 
Laatst bewerkt:
Toen ik vanmorgen in de auto De Witte hoorde verkondigen dat de superleague een 'vervreemding van de supporters' zal betekenen moest ik mij toch ook efkes aan de kant zetten

De man heeft een hekel aan supporters, zelfs aan die van zijn eigen club als ze zich wat te kritisch opstellen(of hoe zou jij het noemen als je je kettingrokende advocaat naar een overleg met je supporters stuurt). Compleet wereldvreemd
 
Laatst bewerkt:
lol die verontwaardiging hier. Maar wel kijken naar de abominatie dat de jupiler pro league is, en niet vergeten in te tunen naar Qatar 2022 hé mannen!
 
lol die verontwaardiging hier. Maar wel kijken naar de abominatie dat de jupiler pro league is, en niet vergeten in te tunen naar Qatar 2022 hé mannen!
Joke's on you ik heb hooguit twee JPL-matchen gezien dit jaar!
 
lol die verontwaardiging hier. Maar wel kijken naar de abominatie dat de jupiler pro league is, en niet vergeten in te tunen naar Qatar 2022 hé mannen!
ik heb hier nog maar weinig voorstanders van het WK in Qatar gezien, en de voorstanders van het huidige format van de Pro League zijn ook op één hand te tellen.
 
Sjanske dat die beursgang van Club afgesprongen is zeker? :unsure: 't zou daar nogal rood zien vandaag.
 
lol die verontwaardiging hier. Maar wel kijken naar de abominatie dat de jupiler pro league is, en niet vergeten in te tunen naar Qatar 2022 hé mannen!
Met wie gaan we spelen op het WK ? :D
Courtois, Hazard (Real), DeBruyne (City), Lukaku (Milan), Carasco (Atletico), Alderweireld (Tottenham)

Alhoewel met Mertens - Batshuayi - Doku kunnen we nog potten breken
Hoe zit het bij andere (toplanden) ?
 
Omdat Dortmund geweigerd heeft, zijn ze het maar aan de volkse traditieclub RB Leipzig gaan vragen.
Ja, da is dan idd de échte volkse traditie club van de bundesliga :p samen met Hoffenheim zowat de meest gehate ploeg in de bundesliga :D
Denk maar niet Bayern of Dortmund niet zouden meedoen. Er is plek voor 20 ploegen :) Er zijn enkele clubs slim genoeg geweest om hun nog even op de achtergrond te houden, maar zijt er maar zeker van dat ze er allemaal bij willen.

Kans is groot ja dat er uiteindelijk ook Duitse ploegen vallen voor die superleague maar tzou triestig zijn. Heb nu niet alle comments meer doorgelezen maar gelijk wss vele zeggen, tzou veel competities om zeep helpen. Zoals iemand hier zei, een ploeg als Leicester speelt dan toch nooit meer kampioen in de PL. En Dortmund mag er dan ook naar fluiten in de bundesliga moest bv Leipzig zich er nog bijvoegen. Munchen zit financieel gewijs sowieso al een stuk hoger tov alle andere ploegen.
 
Leipzig heeft ondertussen ook al afgehaakt. Denk dat er niet veel ploegen op dit moment zomaar gaan toezeggen, nu er zo’n enorme backlash heerst. Eerst wachten tot de verontwaardiging wat meer gaat liggen.
 
ik heb hier nog maar weinig voorstanders van het WK in Qatar gezien, en de voorstanders van het huidige format van de Pro League zijn ook op één hand te tellen.
Wat maakt het uit of je een voor- of tegenstander bent? Als je er naar kijkt is er 0 reden om het niet te doen.


Qatar boycott ik sowieso en ik heb ook zware bedenkingen bij de huidige richting van de JPL. Net zoals vele andere mensen op dit forum. Ga op een ander de paljas uithangen he.

Khad beter een post gemaakt hoe dat anno 2021 alles rond geld draait in voetbal, past meer in uw straatje ongetwijfeld. : penisdiezichlaataftrekken :
 
"De 15 stichtende clubs zijn jaarlijks verzekerd van deelname."

Eigenlijk is dat het dwaze eraan he. Zeker omdat daar een paar ploegen tussen staan die gewoon niet elk jaar in de CL thuishoren. (naar mijn mening Arsenal, AC en Inter Milan, Tottenham... en ManU komt ook uit een periode van europa league niveau de laatste jaren)

Maar ja, het gaat puur over geld natuurlijk.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan