't is stil in huis

JPV

Crew Member
Crowdfunder FE
Morgen zal mijn vriendin geopereerd worden aan haar stembanden. Ze mag dan 2 weken niet meer babbelen.

Omdat dit natuurlijk een heel speciale situatie is, heb ik advies nodig. Aangezien alle experts in het omgaan met een zwijgende partner (al dan niet wegens afwezigheid van partner), welke zaken kan ik doen om het hier in huis een beetje op te vrolijken?
 
Morgen zal mijn vriendin geopereerd worden aan haar stembanden. Ze mag dan 2 weken niet meer babbelen.

Omdat dit natuurlijk een heel speciale situatie is, heb ik advies nodig. Aangezien alle experts in het omgaan met een zwijgende partner (al dan niet wegens afwezigheid van partner), welke zaken kan ik doen om het hier in huis een beetje op te vrolijken?
Mag ze of kan ze niet meer babbelen. Als ze in die 2 weken toch zou praten, zou ik haar toch zeggen dat ze haar mond moet houden.
 
Mijn vriendin stopt soms ook met babbelen als ik weer eens iets stouts doe. De silent treatment zeg maar. Dan pas besef je hoe gelukkig je wordt van de stille momentjes.

Het zijn de kleine dingen in het leven hé (y)
 
Gezien het aloude gezegde "zwijgen is toestemmen" is dit alvast DE kans om één en ander gedaan te krijgen. Vul zelf in naar believen he :)
 
Morgen zal mijn vriendin geopereerd worden aan haar stembanden. Ze mag dan 2 weken niet meer babbelen.

Omdat dit natuurlijk een heel speciale situatie is, heb ik advies nodig. Aangezien alle experts in het omgaan met een zwijgende partner (al dan niet wegens afwezigheid van partner), welke zaken kan ik doen om het hier in huis een beetje op te vrolijken?
Haar tegelijkertijd laten opereren aan haar handen, dan kan ze ook geen to do lijstjes maken. Sfeer en gezelligheid x10
 
Ze hebben voor de zekerheid nog in haar tong gesneden, kwestie van haar nog wat langer te doen zwijgen.

Probleem is dat ze nu dus haar laptop gebruikt om te typen en nu moet ik altijd op haar scherm kijken. Dan komt die spraaksoftware van L&H toch nog eens van pas.
 
Terug
Bovenaan