Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bare knuckle fighting was ook nog interessant. Er zijn nog landen "waar nooit iemand naartoe gaat" die Tom zeker kan bezoeken: Pakistan, Tadjikistan, Kyrgizië, een heleboel Afrikaanse landen, Libanon, Uruguay, Afghanistan, Laos, Papoea NIeuw-Guinea, ... Of een speciaal seizoen waar hij alle eilandjes in de Pacific afgaat waar de Amerikanen tegen de Japanners hebben gevochten, maar daar is Tom Waes misschien niet de geschikte presentator voor. Of in de voetsporen van Alexander De Grote?Dat stuk over knife crime vond ik nog interessant. Voor de rest vrij teleurstellend.
Het concept is gewoon wat uitgehold he. Initieel "ik ga naar landen waar nooit iemand naartoe gaat", dat was een topidee.
Maar nu is het "ik ga naar heel goed gekende landen of steden, en zoek daar wat rariteiten op".
Het historische lijkt me niet een van de interesses te zijn van Tom Waes, hij wil eerder het ongewone van de mens tonen. Helaas merk je dan als kijker dat het weinig te maken heeft met de exacte locatie waar hij zit en je probeert het dan toch in te passen, maar het werkt niet.Of een speciaal seizoen waar hij alle eilandjes in de Pacific afgaat waar de Amerikanen tegen de Japanners hebben gevochten, maar daar is Tom Waes misschien niet de geschikte presentator voor. Of in de voetsporen van Alexander De Grote?
Ik vind dat toch wel interessant, want het fenomeen van dat immens drukke verkeer in niet-Westerse steden is wel bijzonder als je dat niet gewoon bent. Mijn eerste kennismaking daarmee was in Lima, Peru en ik heb dat in Teheran in het kwadraat ervaren. Strijden om elke millimeter, met chirurgische precisie je plaats innemen om toch maar vooruit te geraken. Defensief rijgedrag wordt genadeloos afgestraft. Parijs en Rome kunnen druk zijn, maar dat is niets vergeleken met het verkeer in Caïro.Zou het ook niet kunnen dat ze in Cairo het verkeer dik onderschat hebben?
Lijkt mij toch dat ze heel veel tijd verloren hebben in de files, waardoor ze er een item a la "toetertaal" hebben moeten improviseren om het programma vol te krijgen
Of in de voetsporen van Alexander De Grote?

Ik ben tijdens mijn tienerjaren ook bezig geweest met Rubiks cube.Wtf van den dag is alvast dieje kleine van 6 die geblinddoekt ne cube oplost.
Dat stuk over knife crime vond ik nog interessant. Voor de rest vrij teleurstellend.
Het concept is gewoon wat uitgehold he. Initieel "ik ga naar landen waar nooit iemand naartoe gaat", dat was een topidee.
Maar nu is het "ik ga naar heel goed gekende landen of steden, en zoek daar wat rariteiten op".

Het is training maar de meesten doen dat niet echt. Die kaarten zou me misschien het meest lukken, zeker als ik erop mag trainen, als ik het een eerste keer zou doen om te memoriseren zou het misschien een kwartier duren om de volgorde te kunnen onthouden denk ik, maar als je daarop traint word je daar natuurlijk beter in. IQ-testen bijvoorbeeld kun je ook op trainen, zitten vergelijkbare dingen in met patronen onthouden enzovoort.Ik ben tijdens mijn tienerjaren ook bezig geweest met Rubiks cube.
Denk dat mijn record rond de 40 seconden stond. Dat zijn puur algoritmes herhalen, bij geblinddoekt komt daar nog bij dat je blokken moet herkennen. Zeker moeilijk maar niet uitzonderlij.
Toont ook wel wat delen daarin die minder bezocht worden waarschijnlijk, maar ik heb veel van die afleveringen minder gezien omdat ze me niet zo aanspreken op eerste gezicht. Vlaanderen en Nederland overgeslagen. Van Europa ook niet alles gezien toen. De andere seizoenen wel het meeste.Dat stuk over knife crime vond ik nog interessant. Voor de rest vrij teleurstellend.
Ja zeker akkoord met dat eersteEr zijn nog landen "waar nooit iemand naartoe gaat" die Tom zeker kan bezoeken: Pakistan, Tadjikistan, Kyrgizië, een heleboel Afrikaanse landen, Libanon, Uruguay, Afghanistan, Laos, Papoea NIeuw-Guinea, ... Of een speciaal seizoen waar hij alle eilandjes in de Pacific afgaat waar de Amerikanen tegen de Japanners hebben gevochten, maar daar is Tom Waes misschien niet de geschikte presentator voor. Of in de voetsporen van Alexander De Grote?
).Bitter koud misschien?Dit was toch ook van een beter niveau dan Cairo en London. Het heeft me in ieder geval warm () gemaakt om iets meer te weten te komen over de stad en het land.
Buiten Ghengis Khan, Yak thee en joert weet ik bitter weinig van Mongolië.
Oh damn, vergeten op te nemen :'(
Dit was de eerste aflevering die ik heb gezien, anderen vergeten op te nemen. Maar als ik het zo lees dan heb ik op de juiste moment mijn recorder geprogrammeerd.

Smart TV heeft ook een VRT NU app als je niet graag op laptop ofzo kijkt.Zeker niet, maar ik kijk nogal graag zonder omweg
MAar het zal niet anders kunnen![]()