Pokémon Scarlet and Violet

RPG SWITCH Pokémon Scarlet and Violet

Eerst GoW Ragnarok deftig uitspelen, en dan ga ik mij Scarlet halen. Toch ook nog zin in een nieuwe Pokémon. Het is geleden van X en Y, dus de Pokémon-moeheid is wel over :D
 
Onderstaande video heeft mij doen besluiten om Pkmn Violet te kopen.
Naar het schijnt heeft Violet "future" pokemon en Scarlet "Past" Pokemon en de "Future" Pokemons zien er gewoon hoe hij het beschrijft zeer nice uit.

 
Ben het nu een weekje aan het spelen, framerate is oke, alleen voor dingen in de achtergrond (Pokémon, personen, ...) Is het tragisch, echt haperen.

Geniet wel heel hard van het spel, speel al sinds red en Blue en kon de laatste games niet echt uitspelen. Maar hier geniet ik echt van alles te vangen, is PLA maar dan met de battle system van een echte Pokémon game.
 
Ben het nu een weekje aan het spelen, framerate is oke, alleen voor dingen in de achtergrond (Pokémon, personen, ...) Is het tragisch, echt haperen.

Geniet wel heel hard van het spel, speel al sinds red en Blue en kon de laatste games niet echt uitspelen. Maar hier geniet ik echt van alles te vangen, is PLA maar dan met de battle system van een echte Pokémon game.

Klinkt goed, PLA was echt een verademing voor mij. De andere games konden me nooit echt lang boeien. Maar de gameplay loop van arceus kon me echt wel bekoren. Hier zal het wrss Violet worden.
 
Iets tof gelezen
er zou trainer zijn die ghastley trade zonder everstone, dus legit als singleplayer kunde gengar krijgen. Which is nice
 
Terug
Bovenaan