Pokémon Brilliant Diamond & Shining Pearl

RPG SWITCH Pokémon Brilliant Diamond and Shining Pearl

Die geforceerde exp share is weer veel te OP en samen met het feit dat je in gevechten altijd ziet staan welke moves super effective zijn is er gewoon weer 0,0 uitdaging. Dat ze dan een optie in steken om dit uit te zetten, nee, dat zou extra werk zijn eh! Ze weten nochtans goed genoeg dat spelers dit willen, een klein beetje luisteren naar fanbase is weer te veel gevraagd. Of een "hard mode", het gaat gewoon zo snel dat je sommige in je team nauwelijks gebruikt. Of vooral kinderen nog deze games spelen zou ik toch niet durven zeggen eigenlijk.
Maakt het geen slecht spel maar wel saai, dit spel heeft gelukkig wel een charme die SW SH niet heeft.
 
Die geforceerde exp share is weer veel te OP en samen met het feit dat je in gevechten altijd ziet staan welke moves super effective zijn is er gewoon weer 0,0 uitdaging. Dat ze dan een optie in steken om dit uit te zetten, nee, dat zou extra werk zijn eh! Ze weten nochtans goed genoeg dat spelers dit willen, een klein beetje luisteren naar fanbase is weer te veel gevraagd. Of een "hard mode", het gaat gewoon zo snel dat je sommige in je team nauwelijks gebruikt. Of vooral kinderen nog deze games spelen zou ik toch niet durven zeggen eigenlijk.
Maakt het geen slecht spel maar wel saai, dit spel heeft gelukkig wel een charme die SW SH niet heeft.

Pokemon shield and sword was mijn eerste ik dacht dat pokemon altijd zo simpel was.

Kan mijn wil vinden dat ze gerust zoals dragonquest een hard mode kunnen toevoegen zou het veel leuker maken.
 
Voor de mensen die het nog niet weten, in Floarama Town kan je van een bejaard koppel Mew krijgen (indien je Let's Go save-data hebt) of Jirachi (indien je S/S-data hebt).

Voor de rest amuseer ik me hier ook wel mee hoor, mooie graphics, leuke quality-of-life improvements.
Was ook al een tijdje geleden dat ik Platinum gespeeld had.

Net voorbij de eerste encounter met team Galactic, wanneer zou de Underground Cave komen?
Je kunt tot 21 februari 2022 via mystery gift ook een manaphy egg verkrijgen.
 
Black & White + Black & White 2 waren echt hardcore in de tijd, geen exp share en vijanden mons waren echt sterk ik denk dat het de enigste pkmn game die ik niet kon uitspelen in de tijd.
 
Zit nu wat verder en hij is idd wel simpel. Ik ben van speelstijl veranderd zelf door gewoon derp pokes te vangen en te houden xD
 
Pkmn red was de max ik kende toen nie echt hoe de game werkte dus ik koos charmender en gebruikte gewoon charmander en geen ander pokemon. Ik den dat die tegen de 4de badge charizard was. Denk dat ik zo de elite four heb verslagen met charizard goe stocken mer revives en potions lol.
Bij gold leerde ik het spel echt spelen
 
Pkmn red was de max ik kende toen nie echt hoe de game werkte dus ik koos charmender en gebruikte gewoon charmander en geen ander pokemon. Ik den dat die tegen de 4de badge charizard was. Denk dat ik zo de elite four heb verslagen met charizard goe stocken mer revives en potions lol.
Bij gold leerde ik het spel echt spelen
Ik dacht echt uuuuren in Red te hebben gestoken tot ik paar jaar geleden eens die game terug probeerde en zag ik amper 7u ofzo. Man, wat ervaar je alles toch anders als kind :p Had wel Mewtwo, apetrots op. :D
 
Dat kan mss wel het geval geweest zijn, potverdikke! Ik herinner mij ook nog goed dat ik geen *** zag in die Zubat-grot en geen Flash gebruikte ook niet, haha.
 
Terug
Bovenaan