Pokémon Scarlet and Violet

RPG SWITCH Pokémon Scarlet and Violet

Pokémon zal ik waarschijnlijk altijd wel leuk vinden, misschien minder dan vroeger, maar het blijft wel leuk. Dus misschien dat ik deze ook wel in huis haal. Hopelijk wordt het wel iets, en verbeteren ze op Legends Arceus (dat ik nog niet gespeeld heb, maar ook wel nog eens binnenhaal).
 
Lechonk verovert ondertussen al het internet.

FUK3h24UEAEUV9o
 
Zag er voor mij allemaal goed uit. En nog 2 verhalen naast de gyms: ben benieuwd!
Alleen de zoveelste vorm (à la Mega-Evolution, Z-Move, Dynamax) ziet er wel wat dwaas uit… Weet ook niet of dit veel strategische gevolgen zal hebben.
 
Volgens de previews is er op technisch vlak nog wel wat werk aan. Hopelijk speelt hij even ‘smooth’ als arceus 🤞
 
Hier ook gepreordered, die disk waarbij de 2 verschillende games zitten, eentje voor mijn zoontje en ene voor mij. 😀
 
Heb net de violet versie besteld se. Wel spijtig geen Larvitar, en de professor van scarlet is ook knapper, maja de brommer van violet is veel schoner, en kapitein lechonk zit toch in allebei de versies. Hopelijk krijg ik hier geen spijt van, als er bv. veel verschillen zijn tussen verleden en toekomst. bv. veel cybersteden in violet tegen natuur in scarlet of zo, maja zo uitgebreid zal het wel niet zijn.
 
Want enkel een verhaal kan men spoilen !
Ja want wa gade anders spoilen? Tis open world er zijn 3 main quest lines die ge kunt volgen en die zijn al een paar weken geleden door de main content creators uitgelegd op YT.
Heb net de violet versie besteld se. Wel spijtig geen Larvitar, en de professor van scarlet is ook knapper, maja de brommer van violet is veel schoner, en kapitein lechonk zit toch in allebei de versies. Hopelijk krijg ik hier geen spijt van, als er bv. veel verschillen zijn tussen verleden en toekomst. bv. veel cybersteden in violet tegen natuur in scarlet of zo, maja zo uitgebreid zal het wel niet zijn.
Damn man jij leeft nog? Kben dus aan het twijfelen ik wil die scarlet versie gewoon voor de knappere professor hahaha. Maar zoals je zegt de violet legendairy ziet er beter uit.
 
Terug
Bovenaan