De Tijdloze 2020


Ik had geen idee waar ik deze moest droppen. Maar toen dacht ik: geen beter topic om deze lijst te fileren dan het tijdloze topic!

Rolling Stone heeft zijn 17 jaar oude lijst met 500 beste nummers aller tijden geüpdatet. What do you guys think? :D
Ben enkel door de top 50 gegaan en dat is toch veel diversere lijst dan De Tijdloze, misschien nog is elektrische muziek niet echt heel aanwezig maar veel soul en hiphop en vooral recent werk.
 
Gasolina op 50 is wel hilarisch. :rofl:

Pak diverser en véél controversiëler, Missy Elliot in top 10. Crazy In Love in top 20...

Maar wel Public Enemy op 2.

Op nummer 1 niets aan te merken. Wereldschijf.
 
Op zich wel een interresante lijst (enkel top 100 bekeken). Goed dat ze om de zoveel tijd een update geven. Rolling stone maakt altijd wel boeiende lijstjes maar ze spreken mij eigenlijk nooit genoeg aan om ze te beluisteren, daarvoor zijn ze iets te divers tenzij het om genrelijsten gaat
 
Wat mij altijd opvalt is hoe bepaalde groepen dus helemaal wegdeemsteren, en andere dus wel echt 'evergreens' worden.
Voor mij is Buffalo Tom zo'n voorbeeld van een groep die indertijd echt wel veel airplay haalde (zeker op StuBru) en uiteindelijk zo goed als vergeten is. Terwijl die twee eerste platen gewoon geweldig goed zijn. Akkoord, het zijn geen virtuoze muzikanten, maar dat hoeft niet om goede muziek te zijn.
Dit nummer zal ik koppig blijven op één posten wanneer ik mijn persoonlijke top 3 doorstuur. Want een muziek over masturbatie mag tot niet missen in die top 100 ("Jerked my fountain, Ice-creamed mountain").
 
Ben enkel door de top 50 gegaan en dat is toch veel diversere lijst dan De Tijdloze, misschien nog is elektrische muziek niet echt heel aanwezig maar veel soul en hiphop en vooral recent werk.
Ik vind die lijst best wel OK. Er staat natuurlijk altijd wel ergens een nummer in die lijsten waar je het niet mee eens bent
 
Terug
Bovenaan