OS 2020 | Gymnastiek/Turnen: Biles takes it all?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het begint wel wat lachwekkend te worden met Biles. Elke dag een toestel afzeggen, ga dan nu ook gewoon naar huis en begin te werken aan uw problemen ipv elke dag weer opnieuw de aandacht te willen trekken.
Jij denkt dat ze speciaal elke dag de aandacht wil trekken nadat ze aangaf heel het circus en de druk rond haar niet aangenaam te vinden?

Lijkt mij dat ze het dag per dag bekijkt of ze eventueel in staat is om een van oefeningen te kunnen doen, net zoals met een fysieke blessure.

"Je hebt geen enkele controle over je lichaam. Je weet niet wat boven of beneden is. Ik wist niet waar ik was in de lucht, dus ik wist ook niet hoe ik zou landen."

"Hoe lang het duurt? Daar kan ik geen duur opplakken. Meestal is dat bij mij twee weken of meer. Je moet het dag per dag bekijken. Je kan het oplossen door terug naar de basis te gaan en te trainen op een zachte ondergrond of een box met kussens. Dat is er niet in de olympische zaal maar er heeft iemand hier speciaal een zaal voor mij ter beschikking gesteld. Daar ben ik heel dankbaar voor."
 
Het begint wel wat lachwekkend te worden met Biles. Elke dag een toestel afzeggen, ga dan nu ook gewoon naar huis en begin te werken aan uw problemen ipv elke dag weer opnieuw de aandacht te willen trekken.
Vind ik best wel een zwakke reactie.

Die is gewoon radeloos aan het hopen dat ze toch een oefening kan doen zonder die black outs. Het zijn natuurlijk wel de olympische spelen.

Dat ze misschien beter direct naar huis zou gaan en aan haar herstel zou werken is misschien het beste voor haar. Maar ze probeert zich vast te houden aan een strohalm
 
Vind ik best wel een zwakke reactie.

Die is gewoon radeloos aan het hopen dat ze toch een oefening kan doen zonder die black outs. Het zijn natuurlijk wel de olympische spelen.

Dat ze misschien beter direct naar huis zou gaan en aan haar herstel zou werken is misschien het beste voor haar. Maar ze probeert zich vast te houden aan een strohalm

Het is dat he.
Het is niet zij die de aandacht naar zich toe trekt hé.
Het is de pers die er iedere keer wereldnieuws van maakt als ze afzegt, niet zij.

Het is aan haar om te kijken wat ze kan of niet en niet om te kijken hoe de gazetten hun pagina's vullen.
 
Ze gaan er aan beginnen aan de brug. Spannendste België moment van de dag of misschien wel de Spelen.
 
Alles samenballen in die 2 minuten. Erop of eronder. Ik wil niet in hun hoofd zitten... pfwoe.

EDIT: Lee er al helemaal onderdoor door de stress...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan