OS 2020 | Gymnastiek/Turnen: Biles takes it all?

Status
Niet open voor verdere reacties.
De TV-uitzendingen kunnen die snelle oefeningen op het paard niet goed aan met 25 frames per seconde, knap om te zien! Een van de betere finales qua kijkplezier.
 
Idd nagelbijten seg. Russen van ruim drie punten voor naar winnen met een tiende punt ofzo. Zuur voor Japan.
 
Hashimoto' rekstok was fenomenaal.
Nagornyy bij de Russen op de vloer idem.
Prachtig, de ontlading bij de Russen.
Heb de podiumceremonie niet gezien van dat, maar ze spraken dat het Russisch volkslied niet zal afgespeeld worden. Vrij zielig, vind ik.
Zeker voor de Russen die niets met doping te maken hebben.
 
Aïe aïe Byles zou zich geblesseerd hebben en werkt geen oefeningen meer af in de teamfinale.
 
Aïe aïe Byles zou zich geblesseerd hebben en werkt geen oefeningen meer af in de teamfinale.
Ik vreesde daar al voor. Ze heeft haar lichaam de laatste jaren al zo zwaar belast.
Ze is ook maar een mens en je zag dit toch eigenlijk al aankomen hoor.
Ik had dit al op papier gezet voor de OS: Biles loopt véél risico zich te blesseren.

Hopelijk is het niet zo ernstig en kan ze nog een medaille pakken individueel op een toestel.
 
Ik vreesde daar al voor. Ze heeft haar lichaam de laatste jaren al zo zwaar belast.
Ze is ook maar een mens en je zag dit toch eigenlijk al aankomen hoor.
Ik had dit al op papier gezet voor de OS: Biles loopt véél risico zich te blesseren.

Hopelijk is het niet zo ernstig en kan ze nog een medaille pakken individueel op een toestel.
Aangezien de VS na twee rotaties al 3 punten achterstand heeft op Rusland, waarschijnlijk het zekere voor het onzekere gekozen met oog op de individuele all-round finale en de toestelfinales.
 
Ik vreesde daar al voor. Ze heeft haar lichaam de laatste jaren al zo zwaar belast.
Ze is ook maar een mens en je zag dit toch eigenlijk al aankomen hoor.
Ik had dit al op papier gezet voor de OS: Biles loopt véél risico zich te blesseren.

Hopelijk is het niet zo ernstig en kan ze nog een medaille pakken individueel op een toestel.
Tbh vind ik het ook niet gezond hoe ze daar, naar goede gewoonte van dat land, een soort halfgod van hebben gemaakt in de VS. Een hele polemiek waarom ze een bepaalde beweging niet mocht doen (veiligheid), naar aanloop van de OS geregeld artikels over hoe goed ze wel niet was, andere gymnastes die gewoon even goed wilden zijn als "Simone".

Lijkt me ongeloofelijk veel druk voor één iemand, infeite ook gewoon een jonge dame. Ik hoop dat ze nu geen bakken kritiek gaat krijgen voor wat zeer waarschijnlijk neerkomt op het risico beperken na een terug opspelende (enkel?)blessure.
 
Laatst bewerkt:
Hmm mentale problemen Biles en geen blessure? Zou straf zijn.
Ja dat kan ook. De druk is enorm op haar en het is geweten dat haar lichaam al half kapot gemaakt is hé.
Ze zullen de exacte details niet (meteen) doorgeven vermoed ik.
 
We staan 8ste met nog 1 toestel te gaan. Da zal njet worden zeker?
Nee, de zenuwen op de balk maken een herhaling van de uitstekende kwalificaties helaas niet meer mogelijk.

Juist nog kijken of Derwael de uitstekende score van Lee kan beantwoorden.
 
Nee, de zenuwen op de balk maken een herhaling van de uitstekende kwalificaties helaas niet meer mogelijk.

Juist nog kijken of Derwael de uitstekende score van Lee kan beantwoorden.
Mja maar wij staan dacht ik 10 punten achter op nummer 1, dus zelfs al hadden wij die fouten niet op balk, dan gingen we nog altijd niet al te hoog gestaan hebben toch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan