Ik heb het hier al gezet, Trump is een business man, geen man van internationale politiek in de grootorde van een Churchill of andere mensen die hun ego opzij kunnen zetten voor het belang van een natie, Trump zit hier jarenlange vertrouwensrelaties op te blazen, want het past niet in zijn kraam, jij doet hier precies blijken of ik fan ben van Trump? Ik zeg een ding, oftewel is dit een geniale man die ons telkens een stapje voor is en de hele situatie beheerst net als een goed schaakspel, maar ik denk eerder dat er nog een andere mogelijkheid is, en dat is eigenbelang, business style, alleen die aanpak kan nog eens in zijn gezicht terugvliegen. Zo doe je niet aan politiek. En Zelensky, zo doe je niet aan diplomatie... Beiden kunnen dus van elkaar nog wat leren, maar zijn er te koppig voor.
En ik heb het altijd al erg gevonden dat 1 leider zoveel van zijn volgers de dieperik mee in kan sleuren, voor eigenbelang, of in dit geval eigen ego. Deze laatste paragraaf is eerder algemeen bedoeld, en kan mss wel eens van toepassing zijn op deze ontmoeting. Again time will tell...