parabellum
Well-known member
Elk land/continent heeft wel z’n problemen. Ik zal zelfs meer zeggen, als Europa problemen heeft met z’n energiebevoorrading dan gaan we dat probleem ook deels exporteren. We kopen nu alle LNG op de wereldmarkt op, en concurreren Zuid-Amerikaanse en Aziatische landen weg. Neem nu Pakistan, heeft deze week geen enkel aanbod gekregen op zijn laatste LNG-tender. Maar Europese politici staan wel glimlachend op de foto wanneer ze een nieuw akkoord hebben gesloten om nog meer van de bestaande productie naar Europa te versluizen. Want dat is het probleem, de productie verhogen zal jaren duren omdat we uit een periode zonder investeringen komen. Als Europa meer importeert gaat het altijd ten koste van een ander niet Europees land.
En strontverwende nesten…deze situatie zal weldegelijk de levensstandaard in Europa negatief beinvloeden. Voor jou en mij geen probleem want zelfs binnen het rijke Europa zitten wij nog eens in de top. Maar ook in België zijn er veel mensen van wie de levensstandaard helemaal niet zo hoog ligt. En die door de huidige situatie zullen vervallen in armoede.
Dus ja. Er zijn er die weigeren in te zien hoe goed we het hebben. Maar op hetzelfde moment weiger jij blijkbaar in te zien dat, ondanks dat we het gemiddeld gezien heel goed hebben, hier ook meer dan genoeg mensen wonen die het al moeilijk hadden. En waarvan ik niet weet hoe ze uit deze energiecrisis gaan komen.
En strontverwende nesten…deze situatie zal weldegelijk de levensstandaard in Europa negatief beinvloeden. Voor jou en mij geen probleem want zelfs binnen het rijke Europa zitten wij nog eens in de top. Maar ook in België zijn er veel mensen van wie de levensstandaard helemaal niet zo hoog ligt. En die door de huidige situatie zullen vervallen in armoede.
Dus ja. Er zijn er die weigeren in te zien hoe goed we het hebben. Maar op hetzelfde moment weiger jij blijkbaar in te zien dat, ondanks dat we het gemiddeld gezien heel goed hebben, hier ook meer dan genoeg mensen wonen die het al moeilijk hadden. En waarvan ik niet weet hoe ze uit deze energiecrisis gaan komen.
Het grootste probleem van europa is dat het vol zit met zwartgallige stront verwende mensen die zitten te wenen, geen stamp onder hun kloten waard zijn en weigeren in te zien hoe goed we het ondanks alle "problemen" wel hebben.