NFL 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch ongelovelijke Superbowl dit jaar.

- Beste o line maakt geen enkele TD.
- The Buccs hebben ntl goeie roster maar wint geen prijzen, dan komt TB en hij wint SB. Had niet eens een voorbereiding. Echt wel blij voor TB en dat we dit mogen mee maken is toch wel sports history.
 
Super. Ongelofelijk wat Brady heeft gedaan. Maar ik ben ook zo blij voor de coaching staff. Bowles is wel de echte MVP, he :D Zo jammer dat een fantastische defensive performance altijd als commentaar krijgt: Platte prestatie van de offense. Want dit was for-mi-dabel. Heerlijk 🤤 Die safety boven Hill was ferm, maar dan zet je een boel andere spelers 1 op 1, maar met Devin White en een kanon van een Vita Vea 💕
 
Het plan klopte, elk team valt te verslaan maar je moet er wel de wapens voor hebben. Extra mannetje op Hill , constante druk op Mahomes en laat hem dan maar wat underneath gooien naar Kelce.

Onze defense was het pijnpunt aan het begin van het seizoen en zelfs tot halverwege kregen we week na week een pak yds tegen met die soft coverage.

Brady was stap 1 maar zonder de stappen die defense gemaakt heeft was dit nooit gelukt.
 
Brady en zijn offense stonden er op de juiste momenten, maar hoe de defense van Tampa de offensive line van Kansas in de tang hadden en keer op keer hebben weggevaagd was toch doorslaggevend in deze game. Zelden in een superbowl een QB zoveel achteruit zien lopen en de bal blind moeten zien weggooien als Mahomes. Wel chapeau voor hem dat veel van die blinde ballen dan nog bijna aankwamen.

Jammer voor de wedstrijd dat ze die TD niet scoren bij de start van de 2de helft, had het tenminste nog wat spannend kunnen maken.
 
De Bucs D was inderdaad impressionant. Slecht 9 punten weggeven, geen TD voor de Chiefs en Mahomes, 2 INT's. Abnormaal.
En de Chiefs D vond geen antwoord op de offense van de Bucs en geef dan nog heel domme fouten weg. Brady heel solide, geen enkele fout gemaakt denk ik. Chiefs echt op alle gebied echt overklast door de Bucs.
 
Wat een match voor die Bucs D!
Het helpt natuurlijk dat Chiefs hun O-line door blessures echt niks waard was zodat je makkelijker die druk kan zetten op Mahomes maar je moet het toch maar doen een hele match. En dat in combinatie met goeie coverage op Hill en Kelce.
Knap van Mahomes om een hele match onder druk te staan en toch nog vaak echt deftig te gooien en er zelfs een TD-waardige pass of 2 uit te krijgen. Maar dan verknoeien zijn receivers het en dan is het over en uit natuurlijk. Allez verknoeien is misschien een te groot woord, en doet misschien zelfs onrecht aan de goeie D van Tampa vannacht.

Ik had wel nooit gedacht dat de Bucs O zo sterk ging zijn, ook al heb ik het een heel seizoen lang niet gehad met de Chiefs D. Als je natuurlijk Brady kan afwisselen met een meer dan deftige run game... Want Brady speelde idd quasi foutloos (ongeloofelijk eigenlijk)

Vond persoonlijk wel dat er een aantal vlaggen, hoewel terecht, aan de lichte kant waren. Ik dacht dat er in de playoffs iets meer toegelaten werd? Doet eigenlijk ook een beetje onrecht aan de overwinning van Tampa want die was oververdiend gezien ze de Chiefs op elk vlak gewoon overklast hebben...

Momentje vd avond trouwens :ROFLMAO: :ROFLMAO:
antoine-winfield-jr.jpg
 
JJ Watt free agent. Benieuwd waar hij gaat terecht komen. Zeker nu de helft van de teams virtueel int rood staan met hun cap
 
JJ Watt free agent. Benieuwd waar hij gaat terecht komen. Zeker nu de helft van de teams virtueel int rood staan met hun cap
Ik denk dat veel Steelers fans hem graag genoeg bij zijn broers terecht zien komen maar denk niet dat het naar daar gaat zijn (eerder Packers)
Enorm beniewd of Watson nu ook gaat vertrekken. Dan kan Houston gewoon best een paar jaar gaan tanken vrees ik.
 
Packers zouden hem graag zien komen, voor hem ook ideaal aangezien hij van daar afkomstig is en zijn vrouwke bij Chicago voetbald.
Maar dan gaat hij toch aan een verminderd tarief moeten komen vrees ik 😅
 
Packers zouden hem graag zien komen, voor hem ook ideaal aangezien hij van daar afkomstig is en zijn vrouwke bij Chicago voetbald.
Maar dan gaat hij toch aan een verminderd tarief moeten komen vrees ik 😅
Gaat die niet bijna overal aan verminderd tarief moeten komen? Dat zal hij zelf toch ook wel weten dat quasi niemand de space heeft om hem te betalen (en al zeker geen SB contenders)

Wel al het gerucht horen waaien dat Big Ben bij Steelers veel wil inleveren om cap space vrij te maken. Maar ik vond die hun D nu eerlijk gezegd wel sterk genoeg dus geen idee of het daar naartoe zou gaan.
 
De BG Frontpage is niet alleen een feit, het eerste NFL-artikel staat er al op!
 
Wentz naar de Colts blijkbaar.
3rd pick in 21 en een 2nd round in 22.
Die 2nd rounder kan nog een 1st round worden als hij genoeg matchen speelt (75%)

Geen slechte deal voor die zijn stats...
 
Niet alleen dat, één van de grootste onrechten in de NFL wordt zo eindelijk een beetje meer erkend :)
Ik heb altijd getwijfeld bij Pederson als hoofdcoach. Bij de Eagles hebben ze na de SB Reich laten gaan en Pederson gehouden. De resultaten spreken voor zich, wat mij betreft: De Eagles hebben het nooit meer kunnen herhalen en de coaches liepen elkaar echt in de weg. En de Colts zijn met Reich bijna meteen een stapje hoger gegaan.

Het is altijd een beetje gokken aan wie het nu ligt, de hoofdcoach of zijn assistenten, maar ik dacht van in het begin al dat de Eagles fout hadden gegokt. Wat de front office wel vaker doet als het gaat over inschatten van hun talenten (RB's die maanden op de bank zitten en beter zijn, QB's die gestraft worden en dan weer niet en dan weer wel, LT's die ze laten gaan...)

Ik vind het wel fijn voor Wentz dat hij opnieuw naar Reich kan, en eigenlijk zie ik het daar nog wel echt goed komen met hem. Wat zou dat wel niet zijn! Meteen Pederson nog een beetje steviger naar achteren duwen. Het is ook een mooie prijs, en niks belet hen om voor een backup te zorgen die ze dan kunnen laten groeien.
 
Bedoel je dan dat de Colts voor een backup kunnen zorgen om te laten groeien? Die kunnen dat idd doen want na Wentz hebben ze eigenlijk niet veel meer lopen op die positie denk ik.
Want als de Eagles nu terug een QB draften krijg je direct een concurrentiestrijd tussen die rookie en Hurts en ik weet eerlijk gezegd niet of dat wel gezond is.
Allez en tis niet dat de Eagles hun picks niet kunnen gebruiken voor andere plaatsen he :)
 
Bedoel je dan dat de Colts voor een backup kunnen zorgen om te laten groeien? Die kunnen dat idd doen want na Wentz hebben ze eigenlijk niet veel meer lopen op die positie denk ik.
Want als de Eagles nu terug een QB draften krijg je direct een concurrentiestrijd tussen die rookie en Hurts en ik weet eerlijk gezegd niet of dat wel gezond is.
Allez en tis niet dat de Eagles hun picks niet kunnen gebruiken voor andere plaatsen he :)
Idd bij de Colts. Daar een rookie achter Wentz. Maar misschien ook wel een betere backup, want de kans bestaat echt gewoon dat Wentz stuk is, of nooit écht goed is geweest, maar een goeie Ertz/Jeffrey/Blount (of wie was de RB?) bij hem had.

Die situatie bij de Eagles, daar is niks van te snappen... Eerst was Wentz "the guy" van Pederson, maar daar boterde het echt gewoon niet goed tussen. Ik zou niet weten wat die nu gaan doen. Hurts houden en vol inzetten op hem is het enige wat ze kunnen doen. Een controversy zou daar echt niet werken :D
 
Nog een toffe Mic'd Up. Funniest moments. Ik heb me geamuseerd :D Maar nu heb ik weer zin in een nieuw seizoen :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan