NFL 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Draft night!
Gezien ik morgen moet werken ga ik het niet live volgen en gewoon morgenvroeg eens kijken wat er gevallen is in ronde 1.

Benieuwd in welke volgorde de QB's gaan maar vooral: gaan de Bengals voor dé top WR of gaan ze toch vooral kiezen om Burrow te beschermen? Ik zou persoonlijk durven gokken op Chase en zien wat er in de komende rondes te draften valt voor de OL. Die zullen waarschijnlijk minder goed zijn dan Sewell maar ik denk dat het kwaliteitsverschil tussen ronde 1 en 2 minder is op de OL dan voor WR's.
Al blijft het natuurlijk een risico he, je mag zoveel top WR's staan hebben als maar kan, als u QB niet kan gooien omdat u OL suckt ben je daar niks mee...
 
Ik heb dit jaar geen FLAUW idee van wat de Cardinals gaan doen, eerlijk gezegd... Nu we een QB hebben, voelt dat zo raar :D
Ik hoop een CB, maar veel projecten die ene ster-TE naar ons. Zou ik ook niet erg vinden. De Niners wordt toch de grote vraag wat ze gaan doen. Jimmy G misschien traden? Toch voor Mack gaan? Ik ben wel benieuwd.
 
Artikeltje over de draft!
 
Toch paar verrassingen!

Maar die worden wel allemaal overschaduwd door het gerucht van Rodgers naar de Broncos oO
 
  • Leuk
Waarderingen: Sond
Had ik ook gelezen, incl de "we will not trade Rodgers" maar waar rook is, is vuur he...
Langs de andere kant hebben de Broncos ook al Bridgewater gehaald en loopt Lock daar ook nog rond. Beiden niet te vergelijken met Rodgers qua niveau natuurlijk.

Ik zou er trouwens de ironie wel van inzien dat dit tot gisteren compleet uit de pers is gebleven en Rodgers weg zou zijn terwijl zowel Wilson als Watson al maanden lang liggen te neuten in de media en ze gewoon zouden blijven waar ze zitten :)
 
Elk jaar opnieuw zijn er van die geruchten rond Rodgers. En elk jaar absurder. Precies of de packers gaan die dit jaar traden wanneer Boyle weg is en Love geen ene snap genomen heeft in pre- en regular season 🙄

das allemaal clickbait van die reporters tbh voor twitter likes.
Dat Rodgers super tevreden is bij de Packers ga ik niet beweren, maar er is niks om over te klagen he. 2 jaar na mekaar in de NFC championship spelen zijn geen slechte seizoenen tbh

nuja Packers weer een CB, niet verrassend en nodig ook. Met king en sullivan op contracten van 1 jaar...

Da Bears hebben weer wat picks weggegeven voor ne QB 😅 hopelijk hebben ze nu meer waar voor hun geld dan met de Trubisky, maar ik denk het wel.
 
In dit geval is er echt wel meer aan de hand. En het klimaat is ook veranderd, de tijd waarin de contracten alleen opgezegd konden worden door de teams is voorbij. Oké, Carson Palmer heeft het ook gekund. Eli Manning ook. Maar dat waren de uitzonderingen. Ik vond dat je in deze draft duidelijk het resultaat zag van QB's die meer te zeggen hebben, en dat komt gewoon ook omdat ze meer macht hebben. Als die prul van Watson niet was uitgekomen, was hij de eerste echte topper die volledig zijn eigen contract kon laten ontbinden.
 
Rodgers is ook wel op een punt in zijn carrière en leven waar hij, bij manier van spreken, kan zeggen van trade mij of ik ga op pensioen om full-time Jeporday te gaan hosten. Die zit toch echt wel in een positie waar hij druk kan uitoefenen denk ik.

Net wat beelden gezien vd draft, Pitts leek me echt niet vrolijk dat hij naar de Falcons gaat :D
Voor de rest: een hoop WR's die terug naar hun college QB gaan, benieuwd of dat allemaal vuurwerk gaat geven...
 
ALS Rodgers op pensioen gaat dan gaat dat hetzelfde zijn als bij Favre denk. Kzie hem nog niet uitgespeeld zijn tbh. Daar is hij ook te competitief voor. Dus “op pensioen” en een paar maand later terug beginnen en naar een ander team gaan.

kzou het echt raar vinden als hij weg zou gaan. Zijn offense is praktisch hetzelfde gebleven en daar heeft hij vaak genoeg over gezegd dat dat super goed ging.
Als Rodgers weg gaat/stopt zitten ze wel met een supergroot probleem want den Love gaat er nog niet veel van bakken, wat logisch is als ge nog geen reps hebt gehad
 
ALS Rodgers op pensioen gaat dan gaat dat hetzelfde zijn als bij Favre denk. Kzie hem nog niet uitgespeeld zijn tbh. Daar is hij ook te competitief voor. Dus “op pensioen” en een paar maand later terug beginnen en naar een ander team gaan.

kzou het echt raar vinden als hij weg zou gaan. Zijn offense is praktisch hetzelfde gebleven en daar heeft hij vaak genoeg over gezegd dat dat super goed ging.
Als Rodgers weg gaat/stopt zitten ze wel met een supergroot probleem want den Love gaat er nog niet veel van bakken, wat logisch is als ge nog geen reps hebt gehad
Als je op pensioen gaat met een lopend contract blijven de rechten wel bij die ploeg als je wil terugkeren. Dus zo simpel gaat het wel niet zijn.
 
Ik begrijp ook niet waarom hij plots weg wil hoor.
In elk geval zou er vanaf 1 juni gespeeld kunnen worden met zijn contract op de capspace dus als hij getrade zou worden is het in elk geval nog wel een maand wachten.
Tegen dan is het wss allemaal al overgeblazen maar bon.

Iedereen trouwens content met de draft van hun teams?
Bij mij is het dubbel... Als Snead en McVay zoveel vertrouwen hebben in de Oline dat ze er niks bijhalen zal ik dat ook maar zijn zeker?
Voor de rest lijkt er hard ingezet te zijn op special teams, is de defense verder versterkt in de diepte en hebben ze precies geprobeerd om een Megatron te draften voor Stafford met die WR/TE hybrid in de 4e ronde. Ik ga dus niet klagen.
Enkel de eerste pick vind ik echt een grote gok. Dat klein ventje kan misschien wonderen doen maar hij ziet eruit alsof hij met 1 deftige tackle einde seizoen is.
 
Die Tutu kan heel rap ergens onder een grasveld liggen :D Maar langs de andere kant, die kleine supersnelle spelers zijn wel duidelijk in opgang.

Ik ben heel blij van de draft van de Cardinals, eigenlijk. Er is maar één ding dat beter kon, en dat kon door de omstandigheden niet beter.
Onze eerste twee draft picks :D

70t3iddujfw61.jpg

We hebben de grootste LB en de kleinste WR van de draft :D Maar die kleine is wel een kanon precies :eek: :
wWdVvLp.jpg



Ik had nog graag een ster-CB gehad, maar blijkbaar zijn veel mensen wel tevreden met Marco Wilson. Ik ken niks van College, dus zal ik het maar voor waar aannemen. Ik had ze liever omhoog zien traden voor Horn, maar het is niet alsof we op LB zo veel overschot hebben. Isaiah Simmons was NIET klaar vorig seizoen. Ik denk dat die nog wel een sprong kan maken, maar die had hulp nodig. En Hicks speelt echt op topniveau sinds hij bij ons is, maar moet het helemaal alleen bolwerken.

Maar ik heb gewoon het vertrek van PP21 nog niet verteerd, denk ik.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Sond
Packers signen Blake Bortles voor 1 jaar.

kdenk dat dat al een voorbereiding is voor wanneer Rodgers niet meer wil spelen en Love nog niet goed genoeg blijkt te zijn... 🙄
 
Packers signen Blake Bortles voor 1 jaar.

kdenk dat dat al een voorbereiding is voor wanneer Rodgers niet meer wil spelen en Love nog niet goed genoeg blijkt te zijn... 🙄

Tebow terug in de NFL... ik was aan het denken om nog eens een stukje te schrijven voor de front, want ik denk dat er misschien wel fans of lezers hier zijn die de Tebow-mania niet hebben meegemaakt? Dat was echt wel knettergek :D Het is gestoord om aan te denken hoe slecht hij eigenlijk was, maar tegelijk had hij ook wel écht iets wat het beste in mensen naar boven haalde op de moeilijkste momenten.

Maar over de Packers, ik weet het niet. Ik kan Rosenthal op de ATN-podcast helemaal volgen als hij zegt dat het onwaarschijnlijk is dat Rodgers gaat gaan. De Broncos kunnen niks meer bieden voor dit jaar, alleen draftpicks voor volgend jaar. Als hij had moeten gaan, was het voor of tijdens de draft. Nu kunnen de Packers hem evengoed houden en een jaar benchen.

Wat ik eigenlijk wel nog zie gebeuren, is dat de Broncos uiteindelijk Jimmy Garappolo gaan opstellen. Als Rodgers echt niet te krijg is, moeten zij starten met Drew Locke. Dat team is 100% klaar om ver te gaan als ze een QB zouden hebben. De situatie bij de 9ers is ook raar. De coach hoeft JimmyG niet meer, en ik denk niet dat iemand ooit een QB op #3OVR heeft gekozen om hem dan een jaar te laten leren achter een middelmatige QB. Goed, die kan wel aangeven hoe het werk eruitziet, wat er allemaal moet gebeuren op een week... maar dat kan een qb-coach ook?
 
Zoals beloofd, een stukje over de verloren Zoon van de Jaguars: Tebow!

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan