NFL 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rodgers zou geland zijn in Green Bay en een der dagen zijn nieuw contract tekenen. Ik ben heel benieuwd! Al denk ik wel dat hij nog maar 1 seizoen gaat spelen bij de Packers, zou mooi zijn als ze dan een SB winnen natuurlijk :D
 
Rodgers zou geland zijn in Green Bay en een der dagen zijn nieuw contract tekenen. Ik ben heel benieuwd! Al denk ik wel dat hij nog maar 1 seizoen gaat spelen bij de Packers, zou mooi zijn als ze dan een SB winnen natuurlijk :D
Ja, dat was zijn One Last Dance-tweet, zeker... Adams zal nog wel langer blijven dan één dance :) Wel jammer, want ik had Denver wel eens willen zien met een quarterback 🤫
 
Ik denk om eerlijk te zijn als de Packershem hadden laten gaan dat het wel een grote kans geweest had dat hij in Denver ging spelen. Peyton Manning style…

jah Adams weet ik niet goed.
Onderhandelingen zijn afgebroken las ik laatst. Zal mss willen afwachten hoe goed Jordan Love is, want ik denk dat Adams voor een ploeg wil spelen die hem een ring kan bezorgen.
 
Gezien mijn vriendin een nieuwe job heeft met wel wat weekendwerk ga ik me vaak op zaterdag en/of zondag thuis alleen moeten bezig houden.
Ik had daarom interesse in die gamepass mar fucking hell, goedkoop is dat toch ook niet he?
Kheb nog wel paar weken bedenktijd voor het eigenlijke seizoen begint maar toch...
 
Het is inderdaad niet goedkoop, maar ik zou het niet meer kunnen missen. Maar voor 3/4 van het seizoen beginnen de wedstrijden pas om 19 uur op zondag. Kvrees ervoor dat het de weekenden alleen zal opvullen.
 

We gaan verder in de nieuwe thread!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan