NFL 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die zijn idd al aan die n°3 pick geraakt door een trade die al too good to be true was en dan hebben ze daar nog eens winst mee gemaakt... Well played indeed!

SF gokt hier idd wel met een hoge inzet eerlijk gezegd.
 
Net gelezen dat met de goedgekeurde 17de wedstrijd per seizoen elk team zeker een keer internationaal gespeelt moet hebben elke 8 jaar. Waarbij dus ook UK en europa (waarsch duitsland) bijhoren 🎉
 
Ondertussen al 22 rechtzaken tegen Watson.
Het zou dus wel eens best kunnen dat de Texans hun star QB kwijt zijn zonder er zelfs maar iets voor te vangen...
 
Dat zou echt het toppunt wel zijn he 😂

nuja ik zie dat idd wel niet goed komen. Zelfs al zou dat allemaal niet waar zijn is dat imago wel naar de boem. Maar met 22 aanklachten lijkt het me sterk dat die allemaal verzonnen gaan zijn 😅
 
Is idd fameuze damaged goods.
In het beste geval, ls er niks meer van komt dan een boete, hebben ze een QB met een kwalijke reputatie. Wie gaat daar nog voor willen traden? Pats misschien, onder de prijs dan. Maar voor de rest? En of hij nog gaat kunnen/willen blijven is ook al twijfelachtig want er zouden wel eens best veel mensen uit Houston hem uitspuwen, schuldig of niet.
En worst case vliegt hij gewoon den bak in en krijgen ze er nog minder van dan de Jets voor Darnold...
Blij dat ik geen Texans fan ben 😅

Ondertussen is het trouwens zo stil in Seattle dat ik echt van mijn stoel zou vallen mocht Russel nog vertrekken daar.
 
Russel gaat niet vertrekken.
Daar wordt echt heel veel voor gevraagd.
ik zie die wel vertrekken als hij opt einde van zijn contract is en de situatie in Seattle niet verbeterd is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sond
Heeft er nog iemand last met de NFL app? (Niet de gamepass app)
ik krijg steeds een foutmelding als ik deze open, zelfs na opnieuw te installeren 🤷🏻‍♂️
 
Heeft er nog iemand last met de NFL app? (Niet de gamepass app)
ik krijg steeds een foutmelding als ik deze open, zelfs na opnieuw te installeren 🤷🏻‍♂️
Gisterenavond nog een heel artikel over Mac Jones op gelezen.
Nu precies toch ook geen probleem, wel aan de trage kant.
 
Ja hij was niet door zijne physical geraakt. Al zou me dat wel verbazen, die heeft toch geen zware blessure gehad vorig seizoen of vergis ik mij?
 
Patriots release Julian Edelman

😲

edit: en 'm hangt ineens ook zijn schoenen aan den haak. Al zou het me niet verbazen dat die volgend seizoen misschien nog voor de buccaneers speelt.
Ze beëindigen het contract, maar dat zou wel in samenspraak zijn met hem en passen in het retiren. Door hem niet gewoon te cutten, maar terminaten wegens injury, kan hij nog op de blessureverzekering van de NFL rekenen van 2M (als je carrière eindigt door blessure).

Dus they did him a solid. Ik vermoed dus wel niet dat hij nog bij de Bucs gaat spelen. Het nieuws van zijn knie was ook dat hij kon kiezen voor een operatie, maar dat het nooit opgelost zou zijn, hoogstens eventjes lichtjes verbeterd. Dus heel waarschijnlijk over en uit...
 
Yes, die info had ik vanmorgen ook gelezen. Ik kreeg gisteren gewoon een notie dat de Patriots hem hadden laten gaan, en dat er nog verdere info zou volgen. Ik was lichtelijk geschokt, maar na alles te lezen is dit inderdaad voor hem de beste deal.
 
Patriots release Julian Edelman

😲

edit: en 'm hangt ineens ook zijn schoenen aan den haak. Al zou het me niet verbazen dat die volgend seizoen misschien nog voor de buccaneers speelt.

giphy.gif


Pffff, echt 1 van mijn favoriete spelers. Echt zonde.
 
Ja ik las het vandaag ook!
Ook al is het “maar” de CFL, toch een mooie prestatie! Mss na enkele jaren ervaring ergens in een NFL practice squad terecht geraken...
 
Toch gek dat hij met pensioen gaat. Nuja hij is al lang bezig he, maar na die zotte revalidatie, een degelijk seizoen had ik hemnkog wel bij een ander team zien spelen
 
Toch gek dat hij met pensioen gaat. Nuja hij is al lang bezig he, maar na die zotte revalidatie, een degelijk seizoen had ik hemnkog wel bij een ander team zien spelen
Mijn eerste gedacht is dat hij toch te veel last heeft...
Want idd zo lang revalideren voor dit? Tis niet dat die nergens meer aan de bak zou geraakt zijn he? Genoeg teams met een erg jonge QB die nog wel een ervaren gast erbij kunnen gebruiken.
 
Mijn eerste gedacht is dat hij toch te veel last heeft...
Want idd zo lang revalideren voor dit? Tis niet dat die nergens meer aan de bak zou geraakt zijn he? Genoeg teams met een erg jonge QB die nog wel een ervaren gast erbij kunnen gebruiken.

Inderdaad. Maar zou me verbazen, moest hij niet ergens als coach of andere functie binnen de NFL beginnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan