NFL 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
INT die Rodgers op het einde van het tweede quarter gooit lijkt me wel een grote fout? Het lijkt mij dat ze hierdoor zijn verloren...Waarom op dat moment zo een risico nemen? Wanneer ik dat in Madden probeer krijg ik ook het deksel op de neus! :p
 
Amai, ik voel mee met TheFloyd :) Ik denk dat de Packers de betere QB hadden, en misschien wel het betere team. Ik denk ook dat ze van zowat alle NFC-teams hadden gewonnen. Behalve van de Bucs.

En ik vond niet dat het verschil zat bij Rodgers, maar in deze game zag je alles waar Arians voor staat! Don't play scared is zijn motto. 4th down, hij gaat voor de diepe bal naar de speler die er al 2 gedropt had. LaFleur kiest ervoor om te punten en de bal aan Brady te geven, om maar niet te missen. Onverdedigbaar. Dat is bang spelen. Dat is zoals het spreekwoord: Je lot kom je meestal tegen op het pad dat je kiest om het te ontwijken.

Brady heeft een paar INT's meer dan de meeste Brady-volgers gewend zijn. Maar ook dàt is Arians, hè. Diepe bombs die bijna punts zijn, maar wel een kans hebben om goed te komen. En vooral: Het risico nemen op offense, omdat je je defense kunt vertrouwen. Zo'n INT maakt hen niet zo heel veel uit, want ze vertrouwen erop dat de D ze wel tegenhoudt. Wat ze ook 2x hebben gedaan.

De Packers hebben de wedstrijd verloren. Collectief. Ze speelden ook niet zo agressief, niet zo gedreven als de Bucs. En te voorzichtig. En dan op het einde die goal-to-go. Net gehoord op de ATN: 24/25 in goal-to-go situations. En dan geef je de bal niet aan Rodgers? Voor mij ligt het verschil hier: 2 INT's die je hebt moeten terugpunten (er was niemand behalve Davante, maar echt niemand), en dan die goal-to-go eerst iemand open, daarna een open kans om hem erin te lopen (volledig Rodgers zijn fout) en daarna er niet voor gaan op 4th down (LaFleur).

Oké, en dan mag ik Bowles nog eens bewieroken :D Supersnelle defense die als maniakken naar de bal lopen. Hij heeft altijd een snelle LB nodig, en meestal een SS/LB-hybrid. En dat is hier duidelijk Devin White ❤️ Wat een machine! Die zou ik de hele dag kunnen zien spelen, hij was de MVP van die wedstrijd hoor.
 
De Packers hebben de wedstrijd verloren. Collectief. Ze speelden ook niet zo agressief, niet zo gedreven als de Bucs. En te voorzichtig. En dan op het einde die goal-to-go. Net gehoord op de ATN: 24/25 in goal-to-go situations. En dan geef je de bal niet aan Rodgers? Voor mij ligt het verschil hier: 2 INT's die je hebt moeten terugpunten (er was niemand behalve Davante, maar echt niemand), en dan die goal-to-go eerst iemand open, daarna een open kans om hem erin te lopen (volledig Rodgers zijn fout) en daarna er niet voor gaan op 4th down (LaFleur).

Oké, en dan mag ik Bowles nog eens bewieroken :D Supersnelle defense die als maniakken naar de bal lopen. Hij heeft altijd een snelle LB nodig, en meestal een SS/LB-hybrid. En dat is hier duidelijk Devin White ❤️ Wat een machine! Die zou ik de hele dag kunnen zien spelen, hij was de MVP van die wedstrijd hoor.
Collectief verloren idd.
Je kan, terecht, kwaad zijn op LaFleur dat hij op het einde voor de FG gaat maar die 4th mag er eigenlijk nooit komen he. Zo'n offense en het dan zo verknoeien op dé moment dat het ertoe doet. Dat moet gewoon altijd TD en 2pt zijn en dan maak je het af in overtime.
Hell, het had zelfs zo ver niet mogen komen. Die 2 INT's waar je niks op haalt, terwijl je tegenstander 14 punten raapt op jouw 2 INT's, dàt is waar je de match eigenlijk verliest.

Enorm dik gespeeld door de Buccs hun D hoor, begrijp me niet verkeerd. De D wint hier de match want ze houden GB tegen én ze geven genoeg vertrouwen aan de offense om meer risky plays te kunnen doen.

Echt benieuwd wat die defense gaat doen tegen de Chiefs. Adams is mss net iets beter dan Hill, al is die laatste mss nog net iets sneller. Maar Kelce is, imo, wel een pak beter dan Tonyan en Mahomes lijkt me mobieler te zijn dan Rodgers (toch zeker dan de Rodgers van afgelopen weekend)
 
Ze zijn bij de Chiefs wel hun strafste kerel uit de oline kwijt, en daar gaan de Bucs van gebruik maken..

Er zal veel dedubbeld worden denk ik op Hill, vooral geen grote plays opgeven en dan komt het miss wel goed.
 
Idd collectief verloren. Das nog de beste omschrijving. Ze herhalen ook de grote fout die ze in week 6 hebben gemaakt, abandoning the run. Alle drives na hun INT’s zijn volledig pass plays en elke keer 3&out omdat er zoveel druk komt, dan wordt ge voorspelbaar.

Nog even over die INT van Rodgers, das geen flagrante interception he. Lazard wordt wat gehinderd aan de schouder en een mooie play van die verdediger he.
Kzegget die verdediging is echt wel goed, zelfs de secondary die ge imho niks kunt verwijten, moeilijk spelen als u 2 1st string safeties uitvallen. Maar hoe ze hun 2 ILB’s gebruiken is echt wel top, de druk dat die mannen geven op de pocket is niet te houden.

superbowl weet ik het zo niet, ik denk dat mahomes het moeilijk gaat krijgen met die constante druk dat de bucs leveren met hun ILB’s. Veel zal afhangen hoeveel last die nog gaat hebben van zijn voet lijkt me.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sond
superbowl weet ik het zo niet, ik denk dat mahomes het moeilijk gaat krijgen met die constante druk dat de bucs leveren met hun ILB’s. Veel zal afhangen hoeveel last die nog gaat hebben van zijn voet lijkt me.
Veel gaat afhangen van de Chiefs hun D. denk ik.
Die offense is goed genoeg om toch wel wat punten te pakken. Misschien niet zoveel als we gewend zijn van de Chiefs maar evengoed.
Dus tgaat erop aan komen om hun offense niet te hard onder druk te zetten door zelf niet te veel punten toe te laten aan Brady en co. En idd die mobiliteit van Mahomes. Dat geeft zoveel extra dimensie aan die offense.

Mijn dagje verlof voor maandag is goedgekeurd dus kan live kijken. Stiekem toch al wat aan het aftellen.
 
En ik vond niet dat het verschil zat bij Rodgers, maar in deze game zag je alles waar Arians voor staat! Don't play scared is zijn motto. 4th down, hij gaat voor de diepe bal naar de speler die er al 2 gedropt had. LaFleur kiest ervoor om te punten en de bal aan Brady te geven, om maar niet te missen. Onverdedigbaar. Dat is bang spelen. Dat is zoals het spreekwoord: Je lot kom je meestal tegen op het pad dat je kiest om het te ontwijken.

Brady heeft een paar INT's meer dan de meeste Brady-volgers gewend zijn. Maar ook dàt is Arians, hè. Diepe bombs die bijna punts zijn, maar wel een kans hebben om goed te komen. En vooral: Het risico nemen op offense, omdat je je defense kunt vertrouwen. Zo'n INT maakt hen niet zo heel veel uit, want ze vertrouwen erop dat de D ze wel tegenhoudt. Wat ze ook 2x hebben gedaan.

Ge spreekt uzelf hier natuurlijk ergens wel tegen hé. Brady smijt in Q3/4 nog 3 INT's, en met die turnovers hadden Rodgers & Adams dan meer mee moeten/kunnen doen. Zijn letterlijk 3 possessions die ge extra krijgt door de cojones van de Bucs. Uiteraard rekent ge dan op uw D, maar dat betekent dus ook wel dat Rodgers het verschil op dat moment niet kon maken :p (die beslissing van LaFleur buiten beschouwing gelaten, maar soit, sowieso moet ge daar nog de bal terugkrijgen en zit ge met een scenario dat de Bucs binnen zijn met een paar 1st downs na de 2' mark.

Denk dat ge ook de inbreng van Brady in het coachende onderschat. Dat geeft Arians zelf ook gewoon aan, bij wijze van steek naar Belichick/Patriots toe: dat Brady zelf speler-coach is in dat team. Is jarenlang "system QB" genoemd die niks kon zonder Belichick, en kijk nu: Belichick heeft zijn eerste losing season met een MVP QB beet, en Brady gaat voor de 10e keer naar de SB met een team waar hij pas voor speelt na 3 road games te winnen. Denk dat ook daar de offensieve input & tactisch vernuft van Brady nooit erkend is geweest.
 
De eerste grote trade is ook binnen...
Rams traden Goff en een hele rugzak aan trade picks met de Lions voor Stafford.

Beetje dubbel gevoel hier. Goff ging het nooit worden en was zelfs het vertrouwen kwijt van de coach dus als ze iets wilden rapen met de rest van hun team op hun prime moest er iets gebeuren. Die draftpicks an sich boeien me eigenlijk zelfs niet. De enige 1st round pick die ze in jàren hadden was namelijk Goff terwijl er elk jaar wel degelijk materiaal gedraft wordt uit 3e rondes. Maar alles opgeteld is het wel dik overbetalen.

Stafford is imo wel een betere QB dan Goff maar ik heb eerlijk gezegd geen idee of hij het wel gaat aankunnen. Bij mij komt het over alsof ze Watson niet konden krijgen en dan maar zijn gaan zien wat ze met die prijs wel konden losweken en zo in Detroit terecht zijn gekomen.
 
Stafford werd vroeger aanzien als een van de elite QB’s, dieje heeft gewoon de pech gehad dat hij door de Lions is gedraft die hem ofwel niet protecten ofwel geen wapens hebben gegeven ofwel een head coach die 2 of 3 jaar later buiten ligt. Den tijd dat Megatron nog speelde had hij goei wapens en waren de Lions ook een stuk beter. De laatste jaren is daar het vet van de soep.

ik denk eerlijk gezegd dat de Rams daar een heel goei zaak aan hebben gedaan.
Nuja het is idd wel een dikke prijs dat ze daar geven want ze krijgen de Goff ook mee natuurlijk, geen elite QB maar ge kunt er wel iets mee natuurlijk.
 
Awel, ik vind dat duur voor Stafford. Héél duur. Ik vind Stafford wel degelijk een elite QB, en Goff is dat gewoon niet. Maar eigenlijk hebben de Lions Goff gratis gekregen, met 2 first round picks en een 3rd round pick. Ik denk wel dat Stafford het QB-probleem bij de Rams oplost, maar dat blijft wel een erg top-heavy team, hè. Dat lijkt me een heel gevaarlijke situatie.
 
Het is vooral korte termijn denken van de Rams he?
Dat is nu, gok ik, een jaar of 2 (max 3) knallen, hopelijk met een ring en dan waarschijnlijk een hele tijd minder en rebuilden.
Het is natuurlijk wel de moment om te oogsten. Die defense zit in hun prime, O-line is ook goed bezig, en qua receivers zitten ze daar ook verre van slecht. Als je dan niks doet aan u QB positie heb je jaren gebouwd aan een topteam waar je niks mee gaat winnen dus ik snap ze wel.
En kzegget, ze zitten daar wel met een GM die leuke dingen kan doen met de matige draftpicks die hij krijgt dus met het weggeven van die 1st rounders kan ik echt wel leven.
 
First round pick 2022 en 2023.
3rd round pick in 2021.
De first van 2021 is nog voor de Jags als ik me niet vergis (Ramsey deal)
 
Awel, ik vind dat duur voor Stafford. Héél duur. Ik vind Stafford wel degelijk een elite QB, en Goff is dat gewoon niet. Maar eigenlijk hebben de Lions Goff gratis gekregen, met 2 first round picks en een 3rd round pick. Ik denk wel dat Stafford het QB-probleem bij de Rams oplost, maar dat blijft wel een erg top-heavy team, hè. Dat lijkt me een heel gevaarlijke situatie.

Yep, Rams gaan hier nog een tikkeltje meer all-in dan ze nu gegaan zijn. Zijn nu wel dik stacked op elke positie, maar hebben denk ik 7-8 jaar geen enkele 1st round pick meer.

Benieuwd naar Stafford bij de Rams alleszins, kerel kan meer dan hij met de Lions kon tonen.
 
Verrassende deal , ik heb de indruk dat het al enkele jaren nu of nooit is voor de Rams. Met Stafford erbij weet ik nu niet of ze genoeg stappen kunnen zetten om richting SB te gaan.

Ik had Stafford in fantasy dit jaar en heeft toch ook wat health issues gehad, blijft natuurlijk wel een stevige arm hebben.

Rams zouden wel geprobeerd hebben om Rodgers te krijgen maar packers hebben geweigerd. Niners zijn er ook mee bezig blijkbaar...
 
Packers zouden stom zijn om Rodgers te traden.
Rodgers wil nog blijven en Love heeft nieens een pre season gehad om zich in te werken. Boyle is backup QB maar niet goed genoeg daarvoor imho.

anderzijds zie ik Rodgers nog wel weggaan maar dan pas na seizoen 2022 dan heeft hij nog maar 1 jaar te gaan en dan gaat Love mss ook wel klaar zijn om het over te nemen.
 
Packers zouden stom zijn om Rodgers te traden.
Rodgers wil nog blijven en Love heeft nieens een pre season gehad om zich in te werken. Boyle is backup QB maar niet goed genoeg daarvoor imho.

anderzijds zie ik Rodgers nog wel weggaan maar dan pas na seizoen 2022 dan heeft hij nog maar 1 jaar te gaan en dan gaat Love mss ook wel klaar zijn om het over te nemen.

Dacht zelfs gelezen te hebben dat Rodgers zen contract zelfs wil verlengen. Direct doen zou ik zeggen, zitten nog wel enkele topjaren in.
 
Dacht zelfs gelezen te hebben dat Rodgers zen contract zelfs wil verlengen. Direct doen zou ik zeggen, zitten nog wel enkele topjaren in.
Dieje staat nog onder contract tot en met 2023 dacht ik.
Nuja een restructure van dat contrzct zou boor alle partijen goed zijn. Dan heeft Rodgers meer guaranteed money in de vorm van signing bonus en de Packers mee capspace.

nuja die capspace gaat voor veel ploegen een probleem zijn als die effectief afgetopt wordt op 179 miljoen. Das een pak lager dan dit jaar.
Ik vrees dat veel goei spelers dit jaar niet geresigned gaan worden en gaan moeten spelen aan een veel lager contractbedrag
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan