NFL 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mannekelief. Zijn wel een paar wedstrijdjes geweest zeg! Gisteren de laatste gezien, dus spoilers ahead, obviously.

Zaterdag waren ze eigenlijk echt allemaal goed, vond ik. Bills - Colts was de nummer één. Dat had ik al verwacht, en is ook zo gebleken. Was echt een heel coole wedstrijd, en strength on strength. Dat zie ik graag :D Colts D is echt wel heel goed, al waren er wel wat gaten in de secondary. Maar die van de Bills was nog beter. Die snelle MLB's en brede SS'en, dat is mijn soort D, zeg...

Rams-Seahawks, echt keihard gesupporterd voor de Rams 🙈 En ze verdienden het op alle vlakken veel meer. Als zij een werkbare QB hadden gehad, was het zelfs niet close geweest. Goeie adjustments van Carroll, ik had een 6-9-eindstand verwacht.
Bucs-Washington, tja. Brady speelt het perfecte Arians-football, wat kan ik daar meer van zeggen. Echt zalig om te zien :D Op een podcast gehoord, en zo is het ook echt: Arians doet niet mee met al die foefjes en motion, en RPO's. "Wij doen dit, jullie weten dat we dit gaan doen, maar we doen het zo juist dat je het niet kunt tegehouden. En Washington kon dat in ieder geval niet. Brady zal meer INT's gooien dan in zijn vorige systeem, maar als Antonio Brown nu echt op gang komt... Whew! En zo zalig om de Bowles Blitz terug te zien op 3rd downs.

Dan komen de mindere punten... Ravens-Titans. Sorry, maar ik vond dat een klotewedstrijd. 0 urgency bij de Titans, 0 drive om te winnen, 0 focus. Echt een heel verstrooide wedstrijd van bij het begin. Ik heb er nog geen analyses van gehoord, maar ik zou echt pissig zijn als Titansfan. Het was echt niet hun gebrek aan passrush dat hen de das heeft omgedaan.

Saints-Bears, ik ga misschien een bepaalde Community Manager voor het hoofd stoten, maar die vond ik niet zo heel veel beter? Als het niet de Bears waren, hadden de Saints het nog knap lastig gekregen. Zij waren ook wel héél slordig, met punten en met penalties. Wel grappig dat die ene speler blijkbaar al 3 spelers heeft ejected gekregen, en 1 suspended. Ik vraag me af wat hij altijd zegt, want echt niémand kan zich inhouden als ze tegen hem staan, hè :D In de Saints zit zò veel meer, maar echt domineren lukt zo niet echt. Nu goed, Thomas terug, Kamara speelde, die nummer 11 die plots supersnel blijkt te zijn. Veel schrik moeten ze niet hebben.

En dan de Browns. Zelden dat ik zo heb meegeleefd met een team dat niet de Cardinals zijn... Heel fijn, voor Marc Sessler ook al! Maar gewoon voor alle fans. En Tomlin met on-ver-staanbare calls. Wtf? Punten op 4th & 1 op de 40yd, fieldgoal maken als je 28 punten achter staat, maar dan wel 3x (mislukt) voor de 2 point conversion gaan... Dat snap ik toch echt niet. Het werd nog héél even spannend, maar doordat Tomlin gelijk met z'n team een meltdown had, is het toch gelukt.

Saints gaan nog hun tenen mogen uitkuisen ALS de Bucs in vorm zijn. Browns die winnen tegen de Chiefs zou wel formidabel zijn :D Mahomes niet op het veld, Chubb en Hunt houden de bal 59 minuten vast. Maar in alle andere gevallen lijkt me dat moeilijk te worden... Ravens-Bills, Rams-Packers, het zijn verdikke allemaal wedstrijden die alle kanten kunnen op gaan. Divisional games ❤️
 
Gisterenavond de laatste vd 6 matchen kunnen bekijken en dus ook bewust hier weg gebleven tot nu :D

Holy shit Browns!!! Wat een coole match was dat seg :D Ik zat nog niet goed neer of het stond al 14-0, en niet veel later 28-0. En ik was zelfs toen nog altijd niet overtuigd dat het binnen ging zijn. 2e en (vooral) 3e kwart dacht ik echt dat de Steelers nog erop en erover gingen gaan maar bijna elke tegenprik van Mayfield was raak. Die playcalls hebben idd niet geholpen natuurlijk maar uiteindelijk ligt het toch vooral aan die 5(!!) interceptions van Big Ben. Had wel compassie met hem toen je hem na de match daar zo verloren zag zitten. Juju daarentegen zal in het vervolg waarschijnlijk wel beter nadenken wat hij op social media zet :D
Fantastische match en enorm meegeleefd, hoewel ik eigenlijk geen affiniteit heb met beide teams.

Voor de rest blijft mijn voorspelling dat de Bills er niet ver af zullen zijn stand houden want eigenlijk waren de Colts ook 1 van de sterkere teams dit afgelopen weekend. En die hebben eigenlijk bijna de hele match geen enkele aanspraak mogen maken op de winst. Best indrukwekkend van Buffalo.
De Titans waren dan weer vreselijk slecht (alles op Henry zetten, die dan niet thuis geeft/perfect afgeblokt wordt, tja) maar de Bears waren denk ik nog erger. Die trick play was heel cool en doodzonde dat hij die niet vangt maar voor de rest hebben die offensief echt niks gebracht. Hun defense houdt hun dan nog ff recht maar geeft dan weer de ene penalty na de andere weg.
Dat gezegd zijnde vond ik zowel de Ravens als de Saints ook niet zo indrukwekkend.
Buccs waren dat dan weer wel. Tonnen respect voor die QB van Washington maar eigenlijk zijn ze er nooit aan te pas gekomen. Brady dirigeerde heel die match. Echt gestoord om die bezig te zien.

Rams hun D was echt indrukwekkend, Wilson/Metcalf waren nergens. Benieuwd of ze dat, in de kou van Wisconsin, ook kunnen tegen Rodgers/Adams want dat is toch nog een trapje hoger imo. En ook nog afwachten wie daar allemaal fit is (Donald is oa nog onzeker)
Ik vrees echter dat hun offense niet sterk genoeg gaat zijn om meer te scoren dan de punten die ze toch gaan moeten toelaten.

Er komen dit weekend idd een paar leuke matchen aan.
Ravens gaan slaag krijgen van de Bills als ze spelen zoals afgelopen zondag.
Saints gaan toch ook uit een ander vaatje moeten tappen tegen Buccs maar dat komt nog wel goed denk ik.
Green Bay krijgt het volgens mij lastig tegen de Rams D maar gaat niet zoveel moeten scoren omdat die offense niet goed genoeg is.
En stiekem hoop ik op nog zo'n verrassing van de Browns tegen een Chiefs die wel 14-2 zijn geëindigd maar mij eigenlijk niet zo vaak overtuigd hebben, zeker niet de laatse 5-6 weken.

Divisional finals voor mij:
Bills - Chiefs
Packers - Saints

SB: Bills - Packers
 
Grappig trouwens:
In de AFC is Baker Mayfield, met zijn 25, de oudste QB van alle teams die er nog in zitten.
In de NFC zit je met 2 man van in de 40, eentje van achter in de 30 en is enkel Goff (nog steeds ouder dan Mayfield) de enige met een nog jonge leeftijd.

Wordt normaal gezien dus een SB tussen jonge explosiviteit en bakken ervaring.
 
Allez eindelijk alle matches gezien! Spoilers dus...

Wat een vreemde zaterdagmatchen. Het resultaat was zoals ik verwachte maar het spel zelf dan weer niet.
Rams hun defense had misschien wel de slechtste avond van het seizoen, terwijl hun offense het eigenlijk verre van slecht deed. Goff zal nooit mijn favoriet worden (uiteindelijk is het best lang 18-25 gebleven maar blijft zijn niveau ondermaats eens hij onder druk komt waardoor van die gelijkmaker niks in huis komt) maar hem kan je weinig verwijten als je als #1 defense 30+ punten toelaat. Donald duidelijk niet 100% en in de offence werd Kupp wel gemist den ik. Kudos wel aan Rodgers want die speelde een dijk van een match.

Bills zoals verwacht door tegen de Ravens die er toch niet stonden als het er echt toe deed. Ik schrok wel van de kracht van de Bills hun D want die leek me een pak sterker dan normaal. Ook gek dat die sterke wind precies lastiger was voor de Ravens dan voor de Bills, terwijl die eerste het toch vooral van hun running game moeten hebben en de laatste meer een passing ploeg zijn. Ik gun het de Bills wel in elk geval, voor mij mogen ze ook naar Tampa :)

Dat de Browns hun sprookje uit ging zijn was te verwachten. De manier waarop was, imo, wel onverwachts. Ik had niet gedacht dat het zo spannend ging zijn eerlijk gezegd. Vooral achteraan rammelt het toch iets te vaak bij de Chiefs vind ik. Ok, ze hebben maar 17 punten vrij gegeven maar het was tegen de Browns (met alle respect) en normaal gezien hebben ze nog een extra TD tegen bij die fumble. Als die valt mogen ze trouwens naar huis (al had ik hun wel meer zien scoren als Mahomes 100% fit op het veld was blijven staan) Hun ijzersterke offense gaat toch serieus uit hun pijp mogen komen tegen de Bills want met deze D gaan ze toch snel 25+ punten moeten maken. Ze mogen hopen dat Mahomes terug 100% fit is tegen volgende week.

Saints-Bucs dan... Redelijk saaie eerste helft, waarvan ik enkel die trick play en die 2 kick returns onthou eigenlijk. Duidelijk 2 ervaren teams die elkaar door en door kennen en dus meer schaken dan football. Ik ken het spelletje nog niet goed genoeg om dat interessant te vinden moet ik toegeven. Brady kreeg imo wel veel tijd om te doen wat hij wou (1 sack?) maar deed ook niet zoveel met die tijd eerlijk gezegd. Misschien verwachtte ik ook gewoon teveel van hem, want hij was in elk geval een pak beter dan Brees die met zijn interceptions eigenlijk de loss op zijn geweten heeft. Op zich dus zeker verdiend maar ik vond het niet zo leuk om naar te kijken als de andere matchen.

Mijn SB voorspelling blijft dezelfde, en ik ben er zelfs net iets zekerder van geworden: Bills - Packers
En die match kan echt wel alle kanten op. Nog 3 games om echt wel naar uit te kijken!
 
Brees zijn arm laat hem gewoon in de steek, tis veelzeggend dat de enige passplays van +20 yards op naam van Hill en Winston staan de laatste 2 games.

Hopelijk is Mahomes fit zondag, dat strompelen had ik echt nog niet gezien bij een QB.

Josh Allen die de beste QB is van zijn draftjaar, wie had dat zien komen. Lamar gaat nooit een SB winnen, het werpen van de bal is gewoon ondermaats.
 
Brees zijn arm laat hem gewoon in de steek, tis veelzeggend dat de enige passplays van +20 yards op naam van Hill en Winston staan de laatste 2 games.

Hopelijk is Mahomes fit zondag, dat strompelen had ik echt nog niet gezien bij een QB.

Josh Allen die de beste QB is van zijn draftjaar, wie had dat zien komen. Lamar gaat nooit een SB winnen, het werpen van de bal is gewoon ondermaats.
Hij heeft precies wel zelf door want naar het schijnt zou hij ermee stoppen. Met zijn palmares kan je dan idd beter stoppen als je nog de playoffs hebt gehaald dan nog een jaar door te gaan waarin je ten onder zou gaan.

Mja hij moet door de concussion check geraken natuurlijk. Die enkel zal wel genezen zijn tegen dan denk ik.
Ik hoop nu ook wel dat hij erbij is, is gewoon een plezier om naar te kijken. Belachelijk hoog football IQ en de techniek om uit te voeren wat hij wil.

Lamar wint mss nog wel een SB, maar dan als RB, dat gaat hem beter af ;)
 
Ik ben heel benieuwd naar bucs vs Packers.
Hopelijk gaat dat niet zoals in week 6.
De Packers zijn hard gegroeid sindsdien, vooral in run defense.

kga heel zenuwachtig de match bekijken zondag, for sure :p
 
2de helft was hij niet geweldig maar denk dat we de GOAT discussie toch wel echt mogen opbergen. Niemand komt in de buurt van zijn palmares.
 
Niet echt m'n gehoopte finale... ik had eigenlijk de Bills wel willen zien spelen ipv KC, maar goed, Brady in zijn eerste jaar met een nieuw team direct in de SB... Waar zijn die haters die roepen dat ie enkel maar onder BB kan winnen.
 
Ik heb het dit seizoen eigenlijk heel weinig gevolgd. Gisteren wel een stuk gekeken.

Is het echt puur dankzij Brady dat ze zover zijn geraakt?
 
Ik heb het dit seizoen eigenlijk heel weinig gevolgd. Gisteren wel een stuk gekeken.

Is het echt puur dankzij Brady dat ze zover zijn geraakt?

nee zeker niet. Dat kan ook niet. Ariens is een topcoach, Brady deed het goed maar heeft ook veel wapens. 2 top RB’s, top WR’s en TE’s en de verdediging staat er ook.

Maar ik denk dat Brady z’n invloed naast het veld ook nie te onderschatten valt. Hij heeft de ervaring en de werkethiek. Als je dat kan overbrengen op de ploeg, da’s een gigantische meerwaarde.
 
Mijn SB voorspelling blijft dezelfde, en ik ben er zelfs net iets zekerder van geworden: Bills - Packers
Called it :ROFLMAO:

Packers verliezen het imo door offense (3 ITs en daar maar 6 punten uit halen, tja) Buccs hun D ook echt wel goed.
Bills hun defense had gewoon thuis kunnen blijven, helft vd tijd was het of ze er niet stonden... Offensief toch ook wat onmondig tegen die mandekking op de receivers. Eerste keer in weken dat ik de Chiefs hun D wel goed zie presteren trouwens. Bitter weinig steken laten vallen.

Eerste seizoen dat ik het zo intensief volg en ik heb me in elk geval goed geamuseerd.
Curieus naar de superbowl! De GOAT tegen de beste jonge QB vh moment.
 
pfff mannekes lief.
Packers waren het eerste Q nog niet wakker, als ze daar direkt spelen zoals de tweede helft, halen ze het misschien nog.
Brady was niet slecht maar om hem nu de Goat te noemen op basis van deze wedstrijd vind ik wat overdreven. De Bucs D heeft deze wedstrijd gewonnen imho, zeer sterk gespeeld en de pocket direct laten collapsen.

er zijn tweedingen waar ik me echt zwaar aan heb gestoord (niet dat dit de reden is dat de Packers verloren, want ze hebben dit aan zichzelf te danken):
- de call van LaFleur om met 2 min 10sec te gaan niet voor de TD gaat op 4th en 8 snap ik niet. Ze moeten sowieso altijd nog ne td maken voor te winnen. Als ge nog 2 minuten hebt en geen onside kick doet gade het heel moeilijk krijgen...
- de PI call opt einde: heel de wedstrijd laten de refs spelen op duidelijke PI’s (beide kanten). Dan op het einde callen ze er ene, duidelijk correct al kan de speler er nooit aan imho. Vind ik uiterst inconsistent. Ofwel called ge dat altijd ofwel laat ge altijd doorspelen.

samengevat:
Bucs D wint deze game en tweede jaar op rij dat de Packers zich laten aftroeven in de NFC championship door een ploeg waar ze onder het jaar ook van verliezen.
 
pfff mannekes lief.
Packers waren het eerste Q nog niet wakker, als ze daar direkt spelen zoals de tweede helft, halen ze het misschien nog.
Brady was niet slecht maar om hem nu de Goat te noemen op basis van deze wedstrijd vind ik wat overdreven. De Bucs D heeft deze wedstrijd gewonnen imho, zeer sterk gespeeld en de pocket direct laten collapsen.

er zijn tweedingen waar ik me echt zwaar aan heb gestoord (niet dat dit de reden is dat de Packers verloren, want ze hebben dit aan zichzelf te danken):
- de call van LaFleur om met 2 min 10sec te gaan niet voor de TD gaat op 4th en 8 snap ik niet. Ze moeten sowieso altijd nog ne td maken voor te winnen. Als ge nog 2 minuten hebt en geen onside kick doet gade het heel moeilijk krijgen...
- de PI call opt einde: heel de wedstrijd laten de refs spelen op duidelijke PI’s (beide kanten). Dan op het einde callen ze er ene, duidelijk correct al kan de speler er nooit aan imho. Vind ik uiterst inconsistent. Ofwel called ge dat altijd ofwel laat ge altijd doorspelen.

samengevat:
Bucs D wint deze game en tweede jaar op rij dat de Packers zich laten aftroeven in de NFC championship door een ploeg waar ze onder het jaar ook van verliezen.

Ik noem hem uiteraard niet op basis van deze wedstrijd de GOAT. Hij was ok, maar maakte ook fouten.
Maar hij gaat naar zijn 10de Superbowl en heeft er al 6 op 9 gewonnen. Ze zeiden altijd dat het door Bill kwam, of door hen 2. Hij bewijst in zijn eerste jaar bij de Bucs dat hij het ergens anders ook kan. Ik zag ook deze statistiek passeren:

NFC Championships gewonnen:
Rodgers: 1
Brees: 1
Brady: 1
Jaren in de NFC:
Rodgers & Brees samen: 35
Brady: 1
En Rodgers & Brees zijn ook sowieso HOF he.

De call om niet voor de TD te gaan begreep ik ook niet. Ze hadden echt niets aan die field goal. De PI call vond ik terecht want was wel heel flagrant. Maar de rest van de wedstrijd ging het inderdaad stevig aan toe en werden er dingen idd niet gefloten. Dus misschien niet altijd even consequent inderdaad.
 
nee zeker niet. Dat kan ook niet. Ariens is een topcoach, Brady deed het goed maar heeft ook veel wapens. 2 top RB’s, top WR’s en TE’s en de verdediging staat er ook.

Maar ik denk dat Brady z’n invloed naast het veld ook nie te onderschatten valt. Hij heeft de ervaring en de werkethiek. Als je dat kan overbrengen op de ploeg, da’s een gigantische meerwaarde.
Hij heeft inderdaad de wapens waar elke goede QB mee tot in de superbowl geraakt.
Maar de vraag is dan idd in hoeverre die wapens mee gevormd zijn door hem. Vorig jaar had Tampa het overgrote deel van die wapens ook en zijn ze nergens geraakt... Het lijk toch wel dat hij qua mentaliteit die jonge gasten het een en ander heeft bijgebracht waardoor ze nu staan waar ze staan. Tis natuurlijk niet alleen door hem (als u roster geen talent heeft gaan ze op mentaliteit alleen er ook niet raken) maar ik denk toch dat hij een groot aandeel heeft.
 
Brady is geen slechte QB he, begrijp me ni verkeerd, diejen is echt TOP maar de goat vind ik hem ni. Iedereen kijkt tegenwoordig alleen maar naar het aantal SB’s dat iemand haalt maar dat is imho meer een team accomplishment. (Bijvoorbeeld Dan Marino is een HOF qb zonder SB win, in zijn era een top QB).
Door hun D halen ze nu de superbowl, niet door Brady vind ik.
En ivm de wapens die tampa vorig jaar hadeen, true maar dan hadden ze Jameis als QB, die zcht in de onderste tiers van QB’s thuishoort. Met een QB zoals een Goff of Wents war maar mediocre is hadden die ook veel meer gehaald imho (geen SB uiteraard)

Maar idd ni verkeerd dat hij op zijn leeftijd en een nieuw team weer de SB haalt.
Ik kijk wel uit naar de SB, als Mahomes 100% is lijkt me dat een mooi die offense tegen die bucs defense.
 
Brady is geen slechte QB he, begrijp me ni verkeerd, diejen is echt TOP maar de goat vind ik hem ni. Iedereen kijkt tegenwoordig alleen maar naar het aantal SB’s dat iemand haalt maar dat is imho meer een team accomplishment. (Bijvoorbeeld Dan Marino is een HOF qb zonder SB win, in zijn era een top QB).
Door hun D halen ze nu de superbowl, niet door Brady vind ik.
En ivm de wapens die tampa vorig jaar hadeen, true maar dan hadden ze Jameis als QB, die zcht in de onderste tiers van QB’s thuishoort. Met een QB zoals een Goff of Wents war maar mediocre is hadden die ook veel meer gehaald imho (geen SB uiteraard)

Maar idd ni verkeerd dat hij op zijn leeftijd en een nieuw team weer de SB haalt.
Ik kijk wel uit naar de SB, als Mahomes 100% is lijkt me dat een mooi die offense tegen die bucs defense.

Oprechte vraag maar wie is dan voor jou de GOAT?

Een superbowl win je niet alleen, zoveel is duidelijk. Maar iemand die er al 6 gewonnen heeft en nu zijn 10de gaat spelen, daar komt niemand bij in de buurt. Zijn invloed op de ploeg, op en naast het veld is volgens mij gigantisch.
 
Brady is geen slechte QB he, begrijp me ni verkeerd, diejen is echt TOP maar de goat vind ik hem ni. Iedereen kijkt tegenwoordig alleen maar naar het aantal SB’s dat iemand haalt maar dat is imho meer een team accomplishment. (Bijvoorbeeld Dan Marino is een HOF qb zonder SB win, in zijn era een top QB).
Door hun D halen ze nu de superbowl, niet door Brady vind ik.
En ivm de wapens die tampa vorig jaar hadeen, true maar dan hadden ze Jameis als QB, die zcht in de onderste tiers van QB’s thuishoort. Met een QB zoals een Goff of Wents war maar mediocre is hadden die ook veel meer gehaald imho (geen SB uiteraard)
Spreek je uzelf nu niet een beetje tegen?
Je zegt dat met deze wapens een mediocre QB wel meer zou halen (zoals Goff nu met de Rams door die ijzersterke D) maar dat je toch wel echt een topper nodig hebt op QB om tot die SB te raken. Maar in 1 adem zeg je wel dat ze de SB halen door hun D.
Rams gingen er uit tegen de Packers omdat hun D niet 100% was, dat klopt. Maar zet daar een top QB ipv Goff en GB gaat nog ferm zweten (want het is best lang een 1 score game gebleven maar Goff choket onder druk en komt nooit gelijk) dus die QB is écht wel nodig om die SB finale te halen lijkt me...
Ik ben, in quasi elke sport, aanhanger van het "offense wins games, defense wins championships" principe maar je zat hier gisteren wel met 2 conference finals met, imo, 4 goeie offenses. Dus ik denk dat het aandeel van Brady in de Buccs hun finale toch zeker niet te onderschatten valt.

Soit, ik volg het spelletje nog niet lang genoeg aandachtig om te besluiten of hij goat of niet is, maar puur qua statistieken en palmares steekt hij toch redelijk met kop en schouders boven de rest uit he? Tenzij je natuurlijk meegaat in al die verhalen van gestolen ringen door cheats ma bon.
Tzal natuurlijk ook wel weer met generaties te maken hebben, zoals in elke goat discussie. Uiteindelijk lijkt het me nu "makkelijker" om langer mee te draaien gezien de QB veel beter beschermd wordt dan in de tijden dat football nog een halve gladiatorensport was, waardoor je dus een uitgebreider palmares kan verzamelen. Een Mahomes is nog maar 26 en kan binnen 2 weken zijn 2e ring halen. Als die ploeg bij elkaar blijft en/of gericht versterkt wordt eens er 1 van die grote wapens vertrekt zie ik er hem ook nog wel een paar bij verzamelen met zijn 10-jarig contract. Tenzij die andere jonge QB's die barsten van talent ook over zulke wapens gaan beschikken zodat je met een uitzonderlijk verhaal gaat zitten waar meerdere spelers die competitie gaan domineren. Qua matchen zit ik daar trouwens op te wachten, qua discussies over wie nu de beste is eerlijk gezegd niet 😅
 
Victory Monday!!

Unreal... 3 Road games winnen in de PO om dan nu als eerste thuis een Superbowl te mogen hosten.

Ik wist dat we een kans maakten, onze D moest gewoon druk kunnen zetten zoals in wk 6 en dan kon Rodgers wel eens in de problemen komen.
Secondary blijft het pijnpunt in de verdediging maar ze zijn wel enorme stappen aan het maken de laatste weken, mede doordat er veel meer man wordt gespeeld.

Brady speelt zijn beste eerste kwart van het hele seizoen en dat was dan ook genoeg voor de winst achteraf gezien. We blijven wel moeite hebben om 60´ perfect te spelen.

LaFleur is een idioot , punt. Ze zijn de beste ploeg in de redzone dit seizoen, zetten alles om in TDs.
Bucs stoppen ze 1 keer af en hij riskeert alles door te kicken. Rodgers speelde echt een dijk van een wedstrijd en ik kon mn ogen niet geloven dat ze hem geen kans gaven.

Soit, ik kan het nog steeds niet goed geloven dat ze er in geslaagd zijn om SB te halen :)

Chiefs zijn wel duidelijk favoriet voor mij, als Arians een plan vindt om Hill/Kelce te dekken dan maken we een kans..

Brady verdiend veel lof maar doet het zeker niet alleen, onze 1st rounder Wirfs is een absolute topper. Die heeft volgens mij slechts 1 sack toegestaan.

Gronk ben ik nog het hardst van geschrokken, ik had schrik dat hij zich zou gaan vervelen maar hij geeft zich toch voor 200% in zijn nieuwe rol.

White is op weg om de nr1 LB te worden in de hele nfl.

6 jaar sinds ik Bucs ben gaan volgen, binnen 2 weken volgt het hoogtepunt! Jammer van het reisverbod of ik had in Florida gezeten 🤣
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan