NFL 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rodgers verkozen tot MVP, had liever Mahoney gezien. Heeft betere stats en staat in de finals

DisguisedFlimsyAmurminnow-size_restricted.gif



Zo'n verkiezingen zijn altijd wel wat discutabel. Maar het gaat enkel over de regular season, dus het feit dat de Chiefs de Superbowl spelen, mag niet meespelen in de keuze voor MVP.
 
Iemand een idee waar ik de SB kan zien via yelo play?
Ik heb gene gamepass ni meer na die fratsen van vorig jaar en blijkbaar zit BBC2 niet in het pakket van telenet.
 
Rodgers verkozen tot MVP, had liever Mahoney gezien. Heeft betere stats en staat in de finals
Welke stats van Mahomes waren dan beter?
Yards
Rodgers: 4299
Mahomes: 4740

Completions
Rodgers: 372/526 - 70,7%
Mahomes: 390/588 - 62,9%

Touchdowns:
Rodgers: 48
Mahomes: 38

Interceptions:
Rodgers: 5
Mahomes: 6

QB rating:
Rodgers: 84,3
Mahomes: 82,9

het feit dat Rodgers 44 votes had, Allen 4 votes en Mahomes maar 2 zegt ook genoeg lijkt me...
 
Welke stats van Mahomes waren dan beter?
Yards
Rodgers: 4299
Mahomes: 4740

Completions
Rodgers: 372/526 - 70,7%
Mahomes: 390/588 - 62,9%

Touchdowns:
Rodgers: 48
Mahomes: 38

Interceptions:
Rodgers: 5
Mahomes: 6

QB rating:
Rodgers: 84,3
Mahomes: 82,9

het feit dat Rodgers 44 votes had, Allen 4 votes en Mahomes maar 2 zegt ook genoeg lijkt me...
De yards? :unsure:
 
Pfoeh chance dat KC die 2e TD nog tegen hielden :p anders had ik al weinig hoop in een spannende wedstrijd als neutrale toeschouwer :p
 
Ik hoop op ne stevige ommezwaai van Kc na de rust.
beide defenses zijn wel goed hoor, mannekes die goalline stand.
Snap ni goed dat arians er daar voor gaat. Ksnap dat ge aggresief wilt spelen maar met ne fieldgoal zijde zeker en hebde ne TD voorsprong, zeker zo vroeg in de game
 
Ik hoop op ne stevige ommezwaai van Kc na de rust.
beide defenses zijn wel goed hoor, mannekes die goalline stand.
Snap ni goed dat arians er daar voor gaat. Ksnap dat ge aggresief wilt spelen maar met ne fieldgoal zijde zeker en hebde ne TD voorsprong, zeker zo vroeg in de game
Bwa, op ne yard zouek ook wel gokken. Ik denk dat het niet zo simpel is om vanop die korte afstand een FG te trappen. ge moet al direct omhoog trappen, en dan is't ni simpel om die onder controle te hebben. 'ne fake-FG had ik anders wel leuk gevonden.
 
Eerste helft toch onverwacht. KC doet zichzelf voorlopig zelf de das om. Zijn we niet gewoon.
 
De Chiefs zijn hun eigen graf aant delven. Mannekes wat een fouten.

Anderzijds vind ik het heel frappant hoe snel er nu vlaggen gesmeten worden terwijl in de championship games de refs volledig lieten spelen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan