Neem jij spullen mee uit een hotel?

Neem jij spullen mee uit een hotel?

  • Kleine spullen (zeepjes, slippers, etc.)

    Stemmen: 56 60,9%
  • Grote spullen (handdoeken, badjassen, etc.)

    Stemmen: 2 2,2%
  • Andere (Verklaar)

    Stemmen: 1 1,1%
  • Nee

    Stemmen: 34 37,0%

  • Totaal aantal stemmers
    92

Chill Panda

Well-known member
Crowdfunder FE
We zijn allemaal wel eens op hotel geweest, waarbij er dingen worden aangeboden zoals kleine zeepjes in de badkamer. Zulke zaken neem ik zelf na het bezoek ook mee.

Maar sommige mensen nemen ook dingen mee die niet echt bedoeld zijn om mee te nemen.

Wat neem jij mee of heb je ooit al meegenomen?
 
Ik zie vooral vloeibare zeep in hervulbare bussen. Dus moeilijk mee te nemen. Niet dat ik het zou doen. Het enige dat ik meeneem is een flesje water dat elke dag klaar staat voor tijdens de dag. Ga dan ook meestal op hotel voor het werk.
 
Ik heb net klanten gehad die quasi alles uit de kamer hebben mee genomen.

Tapijt, afrikaanse maskers, grote foto kaders met wildlife fotos, remote vd airco en rek voor handdoeken aan te hangen. Was roch ook ff verschieten als ze die kamer binnen gingen.

Eerste keer dat zoiets gebeurd, maximum dat klanten meenemen zijn de kleine zeepjes.
 
Ik heb net klanten gehad die quasi alles uit de kamer hebben mee genomen.

Tapijt, afrikaanse maskers, grote foto kaders met wildlife fotos, remote vd airco en rek voor handdoeken aan te hangen. Was roch ook ff verschieten als ze die kamer binnen gingen.

Eerste keer dat zoiets gebeurd, maximum dat klanten meenemen zijn de kleine zeepjes.
Kan je dat van hun waarborg afhouden?
 
Kan je dat van hun waarborg afhouden?
Was via booking.com dus die kiezen quasi altijd kant vd klant. Ze haddrn betaald bij check out alleen later maar ontdekt. Ze staan wel nu gemarkeerd als slechte klanten en kunnen dus niet meet boeken bij mij. Maar gingen ze wss toch niet meer doen na zoiets te doen.
 
  • Support
Waarderingen: Lint
Enkel de kleine zalfflesjes als die er zijn, heb snel droge handen en is dus handig voor in de wagen.
 
Ik heb net klanten gehad die quasi alles uit de kamer hebben mee genomen.

Tapijt, afrikaanse maskers, grote foto kaders met wildlife fotos, remote vd airco en rek voor handdoeken aan te hangen. Was roch ook ff verschieten als ze die kamer binnen gingen.

Eerste keer dat zoiets gebeurd, maximum dat klanten meenemen zijn de kleine zeepjes.
Amai zeg, da's minder, aanrekenen dan éh... Geen scrupules! De remote v/d airco zelfs, daf*q ?

Zeeptjes of van die shampo flesjes durf ik wel eens mee te nemen als ik ze niet opgebruikt heb, die hou ik dan bij in m'n toiletzak voor een volgende keer ik op hotel ga of wat huur, waar er dan soms te weinig of geen worden voorzien...
 
Was via booking.com dus die kiezen quasi altijd kant vd klant. Ze haddrn betaald bij check out alleen later maar ontdekt. Ze staan wel nu gemarkeerd als slechte klanten en kunnen dus niet meet boeken bij mij. Maar gingen ze wss toch niet meer doen na zoiets te doen.
Jammer. Echt wel schandalig zoiets.
 
Ah we gaan het als iets positief zien dat ze onze smaak goed vinden :)

En waren dan nog klanten die met een Cayenne turbo afkwamen lol
 
Was via booking.com dus die kiezen quasi altijd kant vd klant. Ze hadden betaald bij check out alleen later maar ontdekt. Ze staan wel nu gemarkeerd als slechte klanten en kunnen dus niet meet boeken bij mij. Maar gingen ze wss toch niet meer doen na zoiets te doen.
Ik ben eigenlijk verbaasd dat ik nog nooit ergens gelezen heb dat er iemand via de grote ramen van een hotelkamer alle meubels inclusief het bed steelt

Ik schrik tegenwoordig namelijk echt van niks meer.
Sommige mensen schamen zich voor niks. :S

Zeepjes of champoo of zo meenemen vind ik nog OK. Die worden nadien toch gewoon vervangen. Maar dat is het dan ook.
 
Laatst bewerkt:
Ik neem zelfs mijn eigen douchegel mee op hotel :unsure:

Ooit met de madam ergens in duitsland in een niet zo goedkoop hotel beide opgestaan vol rode vlekken (geen insectenbeten maar eerder een allergische reactie) Kan nu ook van het wasproduct van het linnen zijn maar sindsdien gebruiken we toch onze eigen producten liever.
 
Als het van die kleine tubetjes zijn en ik heb het open gemaakt, neem ik het soms wel mee. Soms ook niet, want 't is dan open en soms dan wat lastiger om mee te pakken.
 
Meestal niets, die kleine zeepjes zijn vaak rommel. Als het deftige kleine zeepjes zijn, of specialere lotions dan durf ik het wel meenemen. Een keer ook eens een handdoek meegepakt nadat we de onze kwijtgeraakt waren, maar dat is een uitzondering.

@|nfected Als dat Zuid-Afrikanen zijn, kan je toch gewoon naar de politie stappen? Tapijt en Afrikaanse maskers, dat is toch gewoon diefstal.
 
Terug
Bovenaan