Hellsdinner
Crew Member
In Italie is degraderen door omkoping toch vaste kost? Als zelfs een club als Juventus kan degraderen naar Serie C... Dan mogen Belgische clubs ook wel eens degraderen als ze frauderen toch?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ow ow ow RSCA staat volgens meerdere bronnen al niet in de lijstZo laag mogelijk dan nog.
Das gewoon populistisch gezwets.
Dus als pakweg Brugge, Gent, Genk, Standard, Anderlecht zouden moeten degraderen naar 4 de provinciale, denk jij oprecht dat dit het Belgisch voetbal ten goede gaat komen?
Je straft er enkel mensen mee die daar mogelijks niets mee te maken hadden.
Maar juist ja, Union en Eupen zullen den boel wel recht houden.
Worden mooie tv contracten.
En ik zeg toch nergens dat kleine clubs moeten degraderen in zo een geval?
Ik vind degradatie voor veel gevallen gewoon een veel te zware straf. Ook als dit met kleinere clubs zou zijn.

That didn't age wellow ow ow RSCA staat volgens meerdere bronnen al niet in de lijst
Allee we zullen ons club is als vb nemen.
Den Herman geeft wa horloges aan nen arbiter zonder dat Rogerke het weet , dan is volgens mij toch Herman de schuld en niet de club .
Titel afnemen + de inkomsten , maar degraderen ?
en dan moet Bayat nog komen
Donkerrood is het totale bedrag waarvoor valse contracten werden opgemaakt. Lichtrood is het reeds uitbetaalde bedrag.@quo_vadis wat specifieren die nummers? Je hebt daar donker- en lichtrode cijfers, wat is het verschil?
Donkerrood is het totale bedrag waarvoor valse contracten werden opgemaakt. Lichtrood is het reeds uitbetaalde bedrag.
We zullen zien hè
Nieuwsblad en Fc VTM zegt toch al van niet wat ervan waar is gaan we de komende dagen / weken horen zekerseuh mijn foto komt uit het nieuwsbladWe zullen zien hèNieuwsblad en Fc VTM zegt toch al van niet wat ervan waar is gaan we de komende dagen / weken horen zekers

We zullen zien hèNieuwsblad en Fc VTM zegt toch al van niet wat ervan waar is gaan we de komende dagen / weken horen zekers

Of het was een ander gazette whatever ik repliceer gewoon die bronnen ik heb ze niet geschreven hèeuh mijn foto komt uit het nieuwsblad![]()

Zeg ik niet , kijk hierboven , nu zijn we weer wat verder en zijn we er toch bijgetrokkenDenk gij nu op recht dat in een schandaal van deze omvang over illegale geldstromen en matchfixing Anderlecht niet betrokken zou zijn?
oké dan.

Inderdaad, 1ste Amateur wordt het nieuwe 1A!Mja, degraderen ... als ze alle clubs die genoemd worden moeten degraderen, blijft quasi heel de huidige eerste klasse in dezelfde competitie spelen![]()
Correctie: 1e amateur noemt al een seizoen of twee 1e nationale. Dus ze zijn er bij den bond al werk van aan het makenInderdaad, 1ste Amateur wordt het nieuwe 1A!

Ik zou dat straf vinden ja.Denk gij nu op recht dat in een schandaal van deze omvang over illegale geldstromen en matchfixing Anderlecht niet betrokken zou zijn?
oké dan.

Ik zou dat straf vinden ja.
Herman was elke transferperiode gewoon op congė hè.
Tot de laatste dag. En moest dan nog rap rap wat spelers halen. Dan hebt ge gene tijd om nog hele constructies uit te werken![]()
Niet moeilijk als je gewoon Moggi alles laat regelen.Ik zou dat straf vinden ja.
Herman was elke transferperiode gewoon op congė hè.
Tot de laatste dag. En moest dan nog rap rap wat spelers halen. Dan hebt ge gene tijd om nog hele constructies uit te werken![]()