Knockouts: Kwartfinales

Status
Niet open voor verdere reacties.
Belgen, hoe is bij jullie het gevoel? Bij ons in Nederland leeft toch wel het gevoel dat we een unieke kans om wereldkampioen te worden hebben laten liggen. Als ik naar jullie kwaliteit kijk en dan zie dat Engeland, Marokko, Kroatië en Argentinië doorgaan (toch allemaal geen super topteams) dan is dat toch wel frustrerend.

Belgen, hoe is bij jullie het gevoel? Bij ons in Nederland leeft toch wel het gevoel dat we een unieke kans om wereldkampioen te worden hebben laten liggen. Als ik naar jullie kwaliteit kijk en dan zie dat Engeland, Marokko, Kroatië en Argentinië doorgaan (toch allemaal geen super topteams) dan is dat toch wel frustrerend.
wij zijn allang vergeten dat we hebben mee gedaan. (allez, de herinnering verdrongen, eigenlijk)

Argentinië en Engeland zijn zeker wel topteams en kanshebbers voor de titel.

Wat betreft Nederland, ze waren niet goed genoeg opnieuw.

Ik zie jullie niet winnen van de andere ploegen in het toernooi. Kwaliteit is te weinig bij Nederland.

Niet echt te vergelijken met ons 4 jaar geleden, waar we imo de evenknie waren van Frankrijk.

En dit WK zat er met onze kern zeker ook veel meer in. Mits we op onze sterktes gespeeld zouden hebben, is Frankrijk nog altijd de enige ploeg (nog in het toernooi) waar ik ons eigenlijk volledig kansloos tegen achtte.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan