Madou
Well-known member
Dan vallen die...
Daarnaast hebben ze geleerd dat ze niet met beide voeten vooruit mogen tackelen. Dus gaan ze die ook niet binnentrappen met 2 voeten.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan vallen die...
Daarnaast hebben ze geleerd dat ze niet met beide voeten vooruit mogen tackelen. Dus gaan ze die ook niet binnentrappen met 2 voeten.

wij zijn allang vergeten dat we hebben mee gedaan. (allez, de herinnering verdrongen, eigenlijk)Belgen, hoe is bij jullie het gevoel? Bij ons in Nederland leeft toch wel het gevoel dat we een unieke kans om wereldkampioen te worden hebben laten liggen. Als ik naar jullie kwaliteit kijk en dan zie dat Engeland, Marokko, Kroatië en Argentinië doorgaan (toch allemaal geen super topteams) dan is dat toch wel frustrerend.
Argentinië en Engeland zijn zeker wel topteams en kanshebbers voor de titel.Belgen, hoe is bij jullie het gevoel? Bij ons in Nederland leeft toch wel het gevoel dat we een unieke kans om wereldkampioen te worden hebben laten liggen. Als ik naar jullie kwaliteit kijk en dan zie dat Engeland, Marokko, Kroatië en Argentinië doorgaan (toch allemaal geen super topteams) dan is dat toch wel frustrerend.
Jinxed itMaguire aan een goeie partij bezig, zowel aanvallend als verdedigend![]()
Ik zie jullie niet winnen van de andere ploegen in het toernooi. Kwaliteit is te weinig bij Nederland.Belgen, hoe is bij jullie het gevoel? Bij ons in Nederland leeft toch wel het gevoel dat we een unieke kans om wereldkampioen te worden hebben laten liggen. Als ik naar jullie kwaliteit kijk en dan zie dat Engeland, Marokko, Kroatië en Argentinië doorgaan (toch allemaal geen super topteams) dan is dat toch wel frustrerend.
Daar lijkt het nu wel opHoho, stel u voor Maguire matchwinnaar.

Ik vind dit WK toch wel de ultieme bevestiging dat er geen absolute topteams meer zijn. Vroeger dacht je bij een Brazilië: Die winnen makkelijk.wij zijn allang vergeten dat we hebben mee gedaan. (allez, de herinnering verdrongen, eigenlijk)