Echt mannen, we weten het intussen wel met jullie gegeil op die rellen.Op 't Kiel zijn ze intussen weer het politie kantoor aan het bekogelen![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt mannen, we weten het intussen wel met jullie gegeil op die rellen.Op 't Kiel zijn ze intussen weer het politie kantoor aan het bekogelen![]()
Bizar. De 3de best scorende speler ooit in de Premier League.Neen, in mijn ogen niet.
Tja duidelijker penalty kan nietIk zie het... lol
Waarom speelt Frankrijk als een bende angsthazen wanneer ze voorstaan??
Neemt hier wel zijn verantwoordelijkheidBizar. De 3de best scorende speler ooit in de Premier League.

Dat is al heel het toernooi bij al de ploegen die voorkomen zo en ik begrijp er ook niks van.Waarom speelt Frankrijk als een bende angsthazen wanneer ze voorstaan??
Op 't Kiel zijn ze intussen weer het politie kantoor aan het bekogelen![]()
Dat is al heel het toernooi bij al de ploegen die voorkomen zo en ik begrijp er ook niks van.
Jij woont er duidelijk niet naast?Echt mannen, we weten het intussen wel met jullie gegeil op die rellen.
gewoon binnenduwen met zijn rechter maar wil daar persé iets met links doen.Dembele prutser
Dat was 2 keer tegen ploegen die ook verschrikkelijk zwak waren. De Brazilianen hebben na de rust ook niks meer getoond, en de Portugezen waren precies een bende losgeslagen bloedhonden zonder Ronaldo in de ploeg.Portugal en Brazilie beg to differ.
Dembélé weet zelfs niet welke voet zijn goeie is dus bij hem gaat dat niet opgewoon binnenduwen met zijn rechter maar wil daar persé iets met links doen.
Ik sta altijd versteld dat profs maar 1 voet hebben. Dat is toch gewoon schandalig dat die niet met 2 voeten een bal kunnen binnentrappen
Dan vallen die...Ik sta altijd versteld dat profs maar 1 voet hebben. Dat is toch gewoon schandalig dat die niet met 2 voeten een bal kunnen binnentrappen