Knockouts: Kwartfinales

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgende match. Dit WK is onvoorspelbaar dus laten we iets geks voorspellen.
Engeland wint van Frankrijk door een owngoal van Mbappé. :unsure:

Allez. Volgens Helene Jacques speelt Umtiti bij Frankrijk. Goeiemorgen zeg, stop al maar. :unsure:

Ik heb geen probleem dat ze daar af en toe een vrouw in studio willen, maar dan verwacht ik wel dat daar iets zinnigs uit komt. Imke gisteren ook met haar "gelijkopgaande match" tussen Nederland en Argentinië.

Allez. Volgens Helene Jacques speelt Umtiti bij Frankrijk. Goeiemorgen zeg, stop al maar. :unsure:

Ik heb geen probleem dat ze daar af en toe een vrouw in studio willen, maar dan verwacht ik wel dat daar iets zinnigs uit komt. Imke gisteren ook met haar "gelijkopgaande match" tussen Nederland en Argentinië.
Alsof dat het geslacht daar iets mee te maken heeft...

mooi voor het Afrikaanse continent , helaas kan ik echt geen fan worden van het Marokkaanse voetbal . Anti-voetbal lijkt te winnen op dit WK , spijtig .
The fuck Marokko anti-voetbal? Deze ploeg valt toch in de verste verte niet te vergelijken met Griekenland die de bus parkeerden?

Als ik aan marokkaans voetballers denk, dan denk ik toch altijd aan technisch begaafde voetballers. Beenhouwers zitten er toch ook ni tussen.
Niks mis met een goede organisatie neerzetten!

Laatst bewerkt:

De mannen doen het niet echt beter. "Ivan Modric". "Ronaldo!! Euh ik bedoel Ramos!" "Neymar!! Euh ik bedoel Richarlison"

Gewoon slecht eigenlijk.

Winnaar komt volgende ronde uit tegen Argentinië (en Messi was gisteren een klein kind).

Toch ook maar vreemd van de FIFA, nu goed zoals wel meer dit WK. Hoeveel fouten onbestraft blijven van de grote namen is hallucinant

Argentinie speelt tegen Kroatie.
Marokko speelt tegen de winnaar van Frankrijk/Engeland.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan