Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
voor wat?Portugese spelers zijn nu de Argentijnse ref als zondebok aan het aanduiden.
Sorry boys, kijk naar jezelf zou ik zeggen.
Alsof dat het geslacht daar iets mee te maken heeft...Allez. Volgens Helene Jacques speelt Umtiti bij Frankrijk. Goeiemorgen zeg, stop al maar.
Ik heb geen probleem dat ze daar af en toe een vrouw in studio willen, maar dan verwacht ik wel dat daar iets zinnigs uit komt. Imke gisteren ook met haar "gelijkopgaande match" tussen Nederland en Argentinië.
The fuck Marokko anti-voetbal? Deze ploeg valt toch in de verste verte niet te vergelijken met Griekenland die de bus parkeerden?mooi voor het Afrikaanse continent , helaas kan ik echt geen fan worden van het Marokkaanse voetbal . Anti-voetbal lijkt te winnen op dit WK , spijtig .
Winnaar komt volgende ronde uit tegen Argentinië (en Messi was gisteren een klein kind).voor wat?
De mannen doen het niet echt beter. "Ivan Modric". "Ronaldo!! Euh ik bedoel Ramos!" "Neymar!! Euh ik bedoel Richarlison"Allez. Volgens Helene Jacques speelt Umtiti bij Frankrijk. Goeiemorgen zeg, stop al maar.
Ik heb geen probleem dat ze daar af en toe een vrouw in studio willen, maar dan verwacht ik wel dat daar iets zinnigs uit komt. Imke gisteren ook met haar "gelijkopgaande match" tussen Nederland en Argentinië.
Winnaar komt volgende ronde uit tegen Argentinië (en Messi was gisteren een klein kind).
Toch ook maar vreemd van de FIFA, nu goed zoals wel meer dit WK. Hoeveel fouten onbestraft blijven van de grote namen is hallucinant
Ja, geen idee. Gavi en Pedri bij Spanje zijn natuurlijk ook wel toppers in wording. Misschien staat er nog wel iemand op de komende jaren.
Awel ja volgende ronde, Argentinië hun huidige ronde is HFArgentinie speelt tegen Kroatie.
Marokko speelt tegen de winnaar van Frankrijk/Engeland.

Inb4 T-rex referenties voor PickfordElke keeper met wat lengte heeft die bal gewoon. Die gaat bv nooit binnen bij Courtois.