Knockouts: Kwartfinales

Status
Niet open voor verdere reacties.

Heb ik ook al voorbij zien komen op twitter, dus je bent niet de enige.

Er komen 48 teams. Het lijkt mij maar logisch dat vooral Afrika daar van profiteert. Er komen ook extra Aziatische teams, zelfs extra Europese plaatjes waardoor misschien volgende keer Italië zich wel kan kwalificeren.

Het is een wereldbeker, dat niet elk team de status van Brazilië heeft weten we wel. Enig team dat hier niet thuishoorde wat mij betreft was Qatar.
Er komen 48 plaatsen en een groepsfase die niemand nog een hol kan schelen, ik had dat dit WK al. Want al die prutsploegen die er bij komen gaan ook geen sprankelend voetbal brengen é, die gaan ook gewoon de bus parkeren, zeker nu ze gezien hebben dat 't werkt.

Eerlijk? Als Martinez een topcoach was, dan had België 4 jaar geleden WK geweest, echter dit jaar misschien ook? :unsure:
Want ik zie geen ploegen die er echt bovenuit steken.

We lachen er allemaal mee, maar no offense .. we hebben toch redelijk wat medailles laten liggen, ... brons blijft te weinig en erg karig, voor deze generatie.
Er zijn wel meer generaties die uiteindelijk het goud nooit gepakt hebben. Denk aan Hongarije, Nederland, USSR, allemaal landen die tot vandaag nooit een WK gewonnen hebben toen ze de kans hebben met "een gouden generatie".

Er komen 48 plaatsen en een groepsfase die niemand nog een hol kan schelen, ik had dat dit WK al. Want al die prutsploegen die er bij komen gaan ook geen sprankelend voetbal brengen é, die gaan ook gewoon de bus parkeren, zeker nu ze gezien hebben dat 't werkt.
Dat blijkt al langer dan vandaag dat dat zo is, en is gewoon eigen aan toernooivoetbal.

Het is ook niet dat elk topteam zo een sprankelende match speelt hoor, zelfs tegen elkaar.

Echt nationale teams die goed kunnen voetballen kun je op 1 hand tellen. Van ons kan je ook zeggen dat we eigenlijk niet op het WK thuishoren op basis van onze drie matchen. Als je kritiek geeft op "prutsploegen", we deden het niet beter dan hun. En landen als Wales enzovoort dragen ook niet veel bij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan