Knockouts: Kwartfinales

Status
Niet open voor verdere reacties.
Verandert toch echt niks aan onze slechte prestaties?
Ja, we zouden al smekend moeten vragen aan Martinez om terug te keren omdat het toch niet zo slecht was. :shy:

Antwoord is dus neen, het voetbal trok nergens op bij ons. Wel is duidelijk dat we onze groep fors onderschat hadden. En het brengt Canada wel in een ander perspectief, want daar blijf ik bij, was echt geen slecht team.

Zoals men in de studio al eerder zei: Het is MAAR Marokko, als je van dat prutsploegske al niet kan winnen, dan heb je niets te zoeken op een WK. :tongue:

Ja, we zouden al smekend moeten vragen aan Martinez om terug te keren omdat het toch niet zo slecht was. :shy:
Geef ze geen ideeën lol. Straks tekent Martinez nog bij. Uitleg van de voetbalbond: Kroatië en Marokko spelen de finale, dus Martinez heeft het goed gedaan.

Dit is echt verschrikkelijk om naar te kijken, respect voor Marokko ergens wel, maar als de Kroaten tegen Marokko uitkomen, zelfs als is het de finale, dan ga ik toch passen. Ik vind 't voetbal sowieso al een heel WK lang van een bedenkelijk niveau maar hier is werkelijk niks aan.

Hopelijk nu geen "luidroepende stemmen" om AFC teams op 5 te houden. Ze kunnen zo maar even het eerste Afrikaanse team worden die de halve finale op een WK haalt.

Wat hebben AFC en Afrika met elkaar te maken? Volgens mij heb je die fout al eerder gemaakt 😉
Afrika is CAF.

Hoe gaat dat spreekwoord, 1 zwaluw maakt de lente niet?

Dit is echt verschrikkelijk om naar te kijken, respect voor Marokko ergens wel, maar als de Kroaten tegen Marokko uitkomen, zelfs als is het de finale, dan ga ik toch passen. Ik vind 't voetbal sowieso al een heel WK lang van een bedenkelijk niveau maar hier is werkelijk niks aan.
Ik heb hier Griekenland vibes bij, gewonnen met alles dicht te smijten op het EK

Ik heb hier Griekenland vibes bij, gewonnen met alles dicht te smijten op het EK

Heb ik ook al voorbij zien komen op twitter, dus je bent niet de enige.
Voila, na de Zuid-Koreaanse halve finale van 2002 zou het ook totaal niet gepast geweest zijn om extra plaats(en) aan Aziatische teams toe te wijzen.

Er komen 48 teams. Het lijkt mij maar logisch dat vooral Afrika daar van profiteert. Er komen ook extra Aziatische teams, zelfs extra Europese plaatjes waardoor misschien volgende keer Italië zich wel kan kwalificeren.

Het is een wereldbeker, dat niet elk team de status van Brazilië heeft weten we wel. Enig team dat hier niet thuishoorde wat mij betreft was Qatar.

Eerlijk? Als Martinez een topcoach was, dan had België 4 jaar geleden WK geweest, echter dit jaar misschien ook? :unsure:
Want ik zie geen ploegen die er echt bovenuit steken.

We lachen er allemaal mee, maar no offense .. we hebben toch redelijk wat medailles laten liggen, ... brons blijft te weinig en erg karig, voor deze generatie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan