Noppert had 33%Snap niet waarom van Gaal Noppert niet wisselde voor Pasveer. Pasveer is redelijk sterk in penals. 22,5% career penalty saves. Noppert totaal niet.

Wel nog maar 3 tegengekregen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Noppert had 33%Snap niet waarom van Gaal Noppert niet wisselde voor Pasveer. Pasveer is redelijk sterk in penals. 22,5% career penalty saves. Noppert totaal niet.

Zo werkt dat hier vaak. “Doe toch gewoon dat, wissel gewoon die voor die, de trainer moet gewoon naar mij luisteren en dan winnen we die match toch simpel.”Doorduwen is toch ook makkelijker gezegd dan gedaan. De ploeg was kapot na meer dan 100 minuten strijden.
Je hebt gelijk Flappy. Men denkt hier dat het met 4-3-3 veel beter was verlopen. Ze leren het nooit hier.Zo werkt dat hier vaak. “Doe toch gewoon dat, wissel gewoon die voor die, de trainer moet gewoon naar mij luisteren en dan winnen we die match toch simpel.”
Nederland was een bende middelmaat aangevuld met hier en daar wat toppers en talenten en heeft er alles uitgeperst.
Het deed wat denken aan ons WK in 2014 maar dan met een ingreep van een topcoach waardoor het allemaal nog tot de penalties gerekt kon worden, maar doorgaan zou een beetje onlogisch zijn eigenlijk.
Ik zal in herhaling vallen maar jullie hadden kunnen doorstoten met een goeie referee. De incompetentie van de refs is echt ongelooflijk groot dit tornooi. Ik heb maar delen gezien van de wedstrijd maar zo te zien krijg je gewoon maar geel als je een bal keihard op de bank van de tegenstander schiet. Blijkbaar had messi een tweede geel moeten krijgen voor een handsbal (niet gezien) en mag de keeper bij Argentinië cheaten dat het geen naam heeft.Je hebt gelijk Flappy. Men denkt hier dat het met 4-3-3 veel beter was verlopen. Ze leren het nooit hier.
We hebben 10 fraaie goals gemaakt en Argentinië op 2-2 gehouden, meer zat er voor dit Oranje echt niet in.
Lees net dat ie eigenlijk een 2de geel had moeten krijgen?Kleine meneer, die Messi, in zijn interviews achteraf.
De ref was zeer slecht maar naar beide kanten. De hansbal van Messi vond plaats toen hij nog geen gele kaart had, dus heeft niet echt impact gehad op de match. (Dan had hij natuurlijk wel opgepast voor een tweede gele)Ik zal in herhaling vallen maar jullie hadden kunnen doorstoten met een goeie referee. De incompetentie van de refs is echt ongelooflijk groot dit tornooi. Ik heb maar delen gezien van de wedstrijd maar zo te zien krijg je gewoon maar geel als je een bal keihard op de bank van de tegenstander schiet. Blijkbaar had messi een tweede geel moeten krijgen voor een handsbal (niet gezien) en mag de keeper bij Argentinië cheaten dat het geen naam heeft.
Het beeld dat Messi heeft van ideale schoonzoon mag ook wel eens vergeten worden want het is een even grote arrogante kwal als Cristiano Ronaldo imo ongeacht hun gigantische voetbalkwaliteiten.
Zegt de RFEF. Niet alleen dat, Lahoz is in principe ook met voorsprong de best betaalde ref ter wereld. Let that sink in.Zegt wie?
Is eerder een alles of niet ref. Ofwel heel goed, ofwel heel slecht. En als een match uit de hand loopt kan hij die vaak niet onder controle houden.
Kleine meneer, die Messi, in zijn interviews achteraf.
Beide teams hebben zich natuurlijk buitengewoon onsportief gedragen.Zullen maar zwijgen over al het shittalken van LVG voor de match en hoe de hollanders elke penalty nemer gingen proberen te jennen.
Typische 'if you can't take it, don't dish it out' situatie.
Holland verdiend er uit.
Dan was alles hetzelfde als nu, slechte verliezers en/of Messi fanboys die zouden zeggen 'Moest messi doen wat Ronaldo deed...'Moest Ronaldo doen wat Messi gisteren deed...
Zullen maar zwijgen over al het shittalken van LVG voor de match en hoe de hollanders elke penalty nemer gingen proberen te jennen.
Holland verdiend er uit.
Ik kan me eerlijk gezegd geen "shittalk" voor de geest halen?Zullen maar zwijgen over al het shittalken van LVG voor de match en hoe de hollanders elke penalty nemer gingen proberen te jennen.
Holland verdiend er uit.
Dat beeld gezien na de laatste penalty? Argentijnen zijn meer bezig met de NL uit te dagen dan zelf te vierenKleine meneer, die Messi, in zijn interviews achteraf.