Knockouts: Kwartfinales

Status
Niet open voor verdere reacties.
Argentinië was eigenlijk wel de betere ploeg, niet onverdiend een ronde verder (al verschillen de smaken hier wel), maar ik had het Van Gaal ook wel gegund.
Je kan het hem niet verwijten, de tactiek klopte wel bij hem. Alleen ja, Nederland en penalties is helaas geen succesformule. :frown:

En op basis van vuil spel hebben de Argentijnen mij toch ook niet gewonnen als fan. Ze maken zich niet populair hiermee.

Op zich de verdiende winnaar, maar de Argentijnen hebben mijn sympathie toch wat verloren.

Heel benieuwd naar morgen :)

Dit is ook wel compleet onwaar hè. Smerig ploegske, maar NL heeft enkel het laatste kwartier van de tweede helft wat laten zien. Tot aan de 2-0 was het 0,0 en in de verlengingen ook gene vette meer.
Tuurlijk wast te weinig

Maar kunt ook geen tempo in uw spel steken als ze u ofwel onder het gras steken of continu wordt afgefloten door die ref

Argentinië heeft intrinsiek ook veel meer kwaliteiten dan deze kern van NL, wat ze echter hebben laten zien was beschamend

Argentinië verdiende het uiteindelijk meer, maar Van hoedje af toch weer voor Van Gaal.

Geen idee hoe Kroatië - Argentinië gaat aflopen. Ik zou eigenlijk nog op Kroatië durven gokken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan