Knockouts: Kwartfinales

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tuurlijk wast te weinig

Maar kunt ook geen tempo in uw spel steken als ze u ofwel onder het gras steken of continu wordt afgefloten door die ref

Argentinië heeft intrinsiek ook veel meer kwaliteiten dan deze kern van NL, wat ze echter hebben laten zien was beschamend
Daar ben ik dus totaal niet mee akkoord. Ietske meer misschien wel, maar dit Argentinië is gene ene reet waard zonder Messi.

Dank voor de sympathieke reacties Belgen, dat waardeer ik.

Verslagenheid hier. Over 120 wedstrijden hebben we als Nederland een slechte partij gespeeld maar dan toch penalties gehaald. Het had gekund maar het resultaat vind ik terecht.

Louis komt momenteel een beetje over als iemand die 2 glazen teveel opheeft en net aan de kant gezet is door Luc Alloo. :unsure:

74-EE7504-8397-48-E1-9039-D7-DDBDE0-B8-EC.jpg

De Jong die nooit in de buurt kwam van zijn niveau. Onzichtbare Bergwijn. Noppert die geen pingel pakte.
Alleen Timber speelde een grote wedstrijd.

Dat was te weinig. Dus Nederland terecht verloren tegen een solide Argentinie.

Argentinië was toch de betere ploeg over de hele wedstrijd gezien, hoor. Alleen 1 of 2 spelers die graag ambras maken, dat zou niet mogen... (Paredes, wtf was die allemaal aan het doen)

Van Gaal had het nog bijna gered door De Jong en Weghorst in te brengen, en lange ballen te spelen.

Maar kijk, in dit soort wedstrijden komen je zwakke plekken toch naar boven...
Depay heel matig, Gakpo wel een talent maar nog verre van wereldklasse, middenveld had het ook moeilijk (buiten Frenkie), maar vooral: plots zit je in een penalty reeks met alle hoop op de keeper van Heerenveen. :unsure:

Snap niet waarom van Gaal Noppert niet wisselde voor Pasveer. Pasveer is redelijk sterk in penals. 22,5% career penalty saves. Noppert totaal niet.

In Nederland is een groot deel van het land zeer kritisch op Van Gaal en het vertoonde spel en het systeem. Hoe kijken jullie hier als outsiders naar?

Ik vind zelf dat we als Nederland vrij maximaal gepresteerd hebben als je kijkt naar het materiaal en ook ziet dat we gisteren in feite een uitwedstrijd speelden met tienduizenden Argentijnen op de tribune. De wedstrijd was matig, met een slotoffensief kwamen we nog terug maar over 120 minuten waren de Argentijnen kwalitatief gewoon beter.

Dat lijkt men hier moeilijk te accepteren.

Ik had wat sympathie voor Argentinie. Maar na gisteren is dat ook volledig weg.

De gedachte dat Portugal, Marocco, Argentinie WK zou worden. Pls god no. Alle hoop op de arrogantste der arrogante teams Frankrijk dan :lol:

In Nederland is een groot deel van het land zeer kritisch op Van Gaal en het vertoonde spel en het systeem. Hoe kijken jullie hier als outsiders naar?

Ik vind zelf dat we als Nederland vrij maximaal gepresteerd hebben als je kijkt naar het materiaal en ook ziet dat we gisteren in feite een uitwedstrijd speelden met tienduizenden Argentijnen op de tribune. De wedstrijd was matig, met een slotoffensief kwamen we nog terug maar over 120 minuten waren de Argentijnen kwalitatief gewoon beter.

Dat lijkt men hier moeilijk te accepteren.
Mulder zei het al in de studio. Louis moest al eerder ingegrepen hebben en Weghorst inbrengen. Ook na de 2-2 moest ie doorduwen ipv weer inzakken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan