Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar ben ik dus totaal niet mee akkoord. Ietske meer misschien wel, maar dit Argentinië is gene ene reet waard zonder Messi.Tuurlijk wast te weinig
Maar kunt ook geen tempo in uw spel steken als ze u ofwel onder het gras steken of continu wordt afgefloten door die ref
Argentinië heeft intrinsiek ook veel meer kwaliteiten dan deze kern van NL, wat ze echter hebben laten zien was beschamend
Zegt wie?For the record, Lahoz is zogezegd de beste arbiter in Spanje hé...![]()
Moet het helaas met je eens zijn.De Jong die nooit in de buurt kwam van zijn niveau. Onzichtbare Bergwijn. Noppert die geen pingel pakte.
Alleen Timber speelde een grote wedstrijd.
Dat was te weinig. Dus Nederland terecht verloren tegen een solide Argentinie.

Mulder zei het al in de studio. Louis moest al eerder ingegrepen hebben en Weghorst inbrengen. Ook na de 2-2 moest ie doorduwen ipv weer inzakken.In Nederland is een groot deel van het land zeer kritisch op Van Gaal en het vertoonde spel en het systeem. Hoe kijken jullie hier als outsiders naar?
Ik vind zelf dat we als Nederland vrij maximaal gepresteerd hebben als je kijkt naar het materiaal en ook ziet dat we gisteren in feite een uitwedstrijd speelden met tienduizenden Argentijnen op de tribune. De wedstrijd was matig, met een slotoffensief kwamen we nog terug maar over 120 minuten waren de Argentijnen kwalitatief gewoon beter.
Dat lijkt men hier moeilijk te accepteren.
Waarom gun je het Portugal niet?Ik had wat sympathie voor Argentinie. Maar na gisteren is dat ook volledig weg.
De gedachte dat Portugal, Marocco, Argentinie WK zou worden. Pls god no. Alle hoop op de arrogantste der arrogante teams Frankrijk dan![]()
Doorduwen is toch ook makkelijker gezegd dan gedaan. De ploeg was kapot na meer dan 100 minuten strijden.Mulder zei het al in de studio. Louis moest al eerder ingegrepen hebben en Weghorst inbrengen. Ook na de 2-2 moest ie doorduwen ipv weer inzakken.