Silence Well-known member 9 december 2022 #324 Keeper stond nie op zijn lijn bij die 2e, maar kunt niet verwachten van onze ref dat hij dat ook ziet hè
Keeper stond nie op zijn lijn bij die 2e, maar kunt niet verwachten van onze ref dat hij dat ook ziet hè
sniper80 Well-known member 9 december 2022 #326 Gines zei: Ik moet die Argentijnen niet meer hebben, vuile spelers. Klik om te vergroten... Echt hé, een zootje krapuul in feite :-D
Gines zei: Ik moet die Argentijnen niet meer hebben, vuile spelers. Klik om te vergroten... Echt hé, een zootje krapuul in feite :-D
F flaviooooo Well-known member Crowdfunder FE 9 december 2022 #327 Spijtig dat Messi zijn penalty heeft omgezet, ik had het mopje 'Lionel Missi' al klaarstaan
Silence Well-known member 9 december 2022 #328 flaviooooo zei: Spijtig dat Messi zijn penalty heeft omgezet, ik had het mopje 'Lionel Missi' al klaarstaan Klik om te vergroten... Wel intelligenter dan Neymar door niet de laatste te nemen
flaviooooo zei: Spijtig dat Messi zijn penalty heeft omgezet, ik had het mopje 'Lionel Missi' al klaarstaan Klik om te vergroten... Wel intelligenter dan Neymar door niet de laatste te nemen
marcel Well-known member 9 december 2022 #329 flaviooooo zei: Spijtig dat Messi zijn penalty heeft omgezet, ik had het mopje 'Lionel Missi' al klaarstaan Klik om te vergroten... hij heeft al een penalty gemist he, dit WK.
flaviooooo zei: Spijtig dat Messi zijn penalty heeft omgezet, ik had het mopje 'Lionel Missi' al klaarstaan Klik om te vergroten... hij heeft al een penalty gemist he, dit WK.
D dadash Well-known member 9 december 2022 #330 Silence zei: Wel intelligenter dan Neymar door niet de laatste te nemen Klik om te vergroten... Dat moet een Kapitein ook doen. Zoals Van Dijk ook. Het goede voorbeeld geven.
Silence zei: Wel intelligenter dan Neymar door niet de laatste te nemen Klik om te vergroten... Dat moet een Kapitein ook doen. Zoals Van Dijk ook. Het goede voorbeeld geven.
Akuma Active member 9 december 2022 #337 Er komen nog een hoop kaarten bij boys Edit: ok het lijkt wel mee te vallen precies
Solleke89 Well-known member 9 december 2022 #338 6 penalty's tegen op 1 dag, geen enkele keer zelfs maar in de buurt van de bal gekomen Floppert