Ik zie ons ook winnen of verliezen!Ik zie ons collectief breken door de individuele klasse van Frankrijk of een echte strontpot winnen.
Het kan alle kanten uit dus, ik ben zeer benieuwd.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zie ons ook winnen of verliezen!Ik zie ons collectief breken door de individuele klasse van Frankrijk of een echte strontpot winnen.
Het kan alle kanten uit dus, ik ben zeer benieuwd.
Misschien spelen ze gelijk, dat kan ook.Ik zie ons ook winnen of verliezen!
Nu snap ik waarom Theate zijn vrouw niet liet komen naar de familiedagIk lees terug berichten van onze blonde god Ruben Sporza dat de Duivels goed hebben geslapen, ze gaan nu nog wat lichtjes ontspannen.
Komt goed jongens, 1-2 winst
Waar overdrijf ik? De enige Belg die vandaag bij Frankrijk in de basis zou staan is De Bruyne, een groot deel van onze basisspelers zou niet eens in de kern zitten bij de Fransen. In 2018 hadden we wel een basisploeg (maar geen bank) die kon wedijveren met de Fransen. De Fransen hebben inderdaad ook niet kunnen overtuigen in de groepsfase, maar je blijft bij hen wel steeds met het gevoel zitten dat ze op spaarstand spelen. Bij ons zat het twee matchen tactisch niet goed, en hadden we er de laatste match gewoon uit kunnen liggen.Nu niet overdrijven, de Fransen hebben in de poule werkelijk niets klaar gespeeld. 1 own goal en 1 penalty, dat waren de Franse goals.
Hopelijk hebben ze hun slaapkamer allemaal goed op slot gedaan want als Ruben een onbewaakt gat ziet... Ge moet uw elleboog maar een beetje geplooid hebben en hij is daar naar verluid.Ik lees terug berichten van onze blonde god Ruben Sporza dat de Duivels goed hebben geslapen, ze gaan nu nog wat lichtjes ontspannen.
Komt goed jongens, 1-2 winst
Ik ben daar zeker van dat het onze laatste match gaat wordenIk moet zeggen dat ik vandaag niks van stress heb. Gevoelsmatig was ons EK gedaan na die laatste Groepsmatch, maar we gaan het zien. Ik verwacht geen goede match aan beide kanten en denk dat het onze laatste match gaat worden. Al denk ik dat er slechtere momenten zijn om de Fransen te treffen. Mbappé die nog maar 1 match heeft gespeeld en zelf ook niet overtuigend door de groepsfase geraakt. Maar goed, Frankrijk de grote favoriet vanavond.
Tedesco blijft zowiezo aan boord dat is toch al duidelijk?want anders blijft Tedesco nog langer aan boord en verpest je ook al het WK.
Dit omvat het ook hoe ik mij voelWaar overdrijf ik? De enige Belg die vandaag bij Frankrijk in de basis zou staan is De Bruyne, een groot deel van onze basisspelers zou niet eens in de kern zitten bij de Fransen. In 2018 hadden we wel een basisploeg (maar geen bank) die kon wedijveren met de Fransen. De Fransen hebben inderdaad ook niet kunnen overtuigen in de groepsfase, maar je blijft bij hen wel steeds met het gevoel zitten dat ze op spaarstand spelen. Bij ons zat het twee matchen tactisch niet goed, en hadden we er de laatste match gewoon uit kunnen liggen.
In voetbal kan alles, maar met Tedesco zie ik ons niet competitief tegen ploegen als Frankrijk, zelfs wanneer ook die niet in topvorm zitten. De Fransen hebben even weinig gescoord als wij, maar speelden tegen Oostenrijk en Nederland, die defensief en organisatorisch pakken sterker zijn dan onze tegenstanders, én dan onszelf. Dat ze tegen de Polen gelijkspeelden, zou mij hoop geven, ware het niet dat wij gelijkspeelden tegen Oekraïne en verloren van Slovakije ...
Dus neen, ik stond al heel erg kritisch ten opzichte van onze kansen op dit EK onder Tedesco nog voor het toernooi begon, en gedurende de groepsfase zijn al mijn zorgen en punten van kritiek bevestigd geweest. Ik zal straks weer supporteren voor onze Duivels, en uiteraard juichen als we winnen, maar ik ben bijzonder pessimistisch over onze kansen. En ergens hoop je dan zelfs op een pandoering dan op een droge 1-0, want anders blijft Tedesco nog langer aan boord en verpest je ook al het WK.
Wel bijna 17 he! Dat die verdomme eens leert met zijn rechter te trappenzo afgeven op Yamal sommige. Die jongen is bijgod 16 j oud![]()

Ik moet zeggen dat ik vandaag niks van stress heb. Gevoelsmatig was ons EK gedaan na die laatste Groepsmatch, maar we gaan het zien. Ik verwacht geen goede match aan beide kanten en denk dat het onze laatste match gaat worden. Al denk ik dat er slechtere momenten zijn om de Fransen te treffen. Mbappé die nog maar 1 match heeft gespeeld en zelf ook niet overtuigend door de groepsfase geraakt. Maar goed, Frankrijk de grote favoriet vanavond.
Ik zal het hier nog eens herhalen he kleppers, WE WORDEN EUROPEES KAMPIOEN!

De vraag is alleen : in wat?Ik zal het hier nog eens herhalen he kleppers, WE WORDEN EUROPEES KAMPIOEN!
Gewoon niet in het voetbal![]()
Pessimisten!De vraag is alleen : in wat?
'Realisten' lijkt me correcter. En jij bent geen optimist, maar een utopist.Pessimisten!