Jupiler Pro League 2022-2023

Beetje cynisch ook om te stellen dat schelden en beledigingen in een stadion geaccepteerd dienen te worden omdat het ook op de speelplaats van een lagere school voorkomt.

Tja. Als dat is wat ge uit mijn vergelijking haalt... Nog niet in de buurt van wat ik bedoel, maar ok. Kheb geprobeerd :)
Kvind het toch oprecht jammer dat dit zo een zwart/wit onderwerp moet zijn en dat nuances niet mogen bestaan.

Tja. Als dat is wat ge uit mijn vergelijking haalt... Nog niet in de buurt van wat ik bedoel, maar ok. Kheb geprobeerd :)
Kvind het toch oprecht jammer dat dit zo een zwart/wit onderwerp moet zijn en dat nuances niet mogen bestaan.
Maar het is echt gewoon zwart wit. Of ge vindt dat dergelijke spreekkoren moeten kunnen of ge vindt van niet. Uw ganse uitleg en vergelijking errond doet er echt niet toe hoor.

Ik zou in deze toch eens even terugscrollen naar een van mijn eerdere posts. Dit is toch foute brandmerking.

Eigenlijk moet je qua alles mijn posts eens herlezen, want je draait echt letterlijk elk ding dat ik zeg. Ik verwacht niet dat je akkoord gaat met wat ik zeg, maar wel dat je tenminste correct interpreteert wat ik zeg. Ik heb een duidelijk verschil gemaakt tussen soorten uitspraken en ik heb duidelijk aangegeven dat ik het een verschil vind tussen zulke uitspraken niet ok vinden of oproepen om zulke uitspraken te behandelen als één of andere crimineel ding dat alle kinderen verziekt. En ik heb dan aangegeven dat ik dit laatste catalogiseer onder hypocrisie.
Want wanneer je aan een dergelijke demonisering doet van het bvb roepen dat Hoefkens zijn vrouw van plastiek is, ben je inderdaad een hypocriet wanneer je ook maar één TV programma op laat staan waar veel ergere scheldwoorden in voorkomen of niet furieus bij school/ouders staat wanneer hun kinderen "vieze woorden" overnemen van vriendjes/klasgenootjes. En uiteraard zou ik dat ridicuul vinden en is dat onhaalbaar, maar exact daarom haal ik het aan. Je mag gerust niet akkoord zijn met zo liedjes en je mag dat zelfs marginaal vinden (marginaliteit is nu eenmaal in "the eye of the beholder". De één vindt een voetballer met oversized kostuums of BALR bloesjes marginaal en de ander vindt dat het toppunt van stijl. Of: "The Kardashians". Nuff said zerker?), maar die demonisering zoals enkelen hier bezigen, is inderdaad belachelijk.

Soit. Kga natuurlijk niet heen en weer blijven gaan. Zoals ik al zei: Je moet niet akkoord gaan, maar ik hoop dat je nu tenminste fatsoenlijk begrijpt WAT mijn punt is.
(Ook hier is het weer een verhaal van nuance. Niet alles is slecht, niet alles is goed. Ik zeg niet het tweede, maar sommigen zeggen wel het eerste)
Als ik mijn kinderen er op zou betrappen dat ze andere kinderen pesten door te zingen dat hun moeder van plastic is (of wat dan ook), zullen ze gestraft worden.

Ik denk niet dat er iets mis is met het begrijpend lezen van Stun of Zantas. Je minimaliseert wat er gebeurt bij de supporters, je sleurt er van de pot gerukte vergelijkijgen en overdreven whataboutismes tegenaan, allemaal omdat je niet wil toegeven dat er iets mis is met kwetsende gezangen. Da's je goed recht om dat te vinden natuurlijk, maar het komt toch eerder over als flauwe excuses zoeken dan nuance aanbrengen.

Ottasowie is blijkbaar al een tijdje letterlijk spoorloos. Komt niet meer opdagen en is onbereikbaar. Club Brugge heeft hem zelfs van de loonlijst gehaald.

Ja man, toch niet veel int koppeke dan...
Heb die met NXT bezig gezien en doet soms compleet crazy dingen met enorm hoog risico gehalte dus is absoluut niet klaar voor hoog niveau te sjotten. Maar je zag wel aan alles dat hij wel degelijk veel potentieel had. Een enorme fysieke presence en sterk in duels.

Maar ja, als er zaagmeel in het kopke zit...
Vraag me af hoe dat gaat lopen, ontbinding contract?

Vorig jaar was hij ook al verdwenen en een lange tijd niet teruggekomen naar de club. Hoefkens heeft hem daarna in de zomer nog alle kansen gegeven in de voorbereiding om zich opnieuw te bewijzen. Ongelooflijk.

Vorig jaar was het wel in samenspraak met Club, nu was hij tijdje geblesseerd en mocht hij ook revalideren in Engeland voor een tijdje. Zal die periode doorgetrokken hebben zo te zien. Zeer jammer want hij liet in de voorbereiding wel tonen dat hij het niveau aankon maar heeft zich bij NXT ook nooit volledig bewezen.

Maandag begint de WK-break en Anderlecht heeft nog steeds geen technisch directeur, die vervolgens een analyse moet maken van welk soort trainer er dan best zou moeten komen (of niet komen).
De CEO is uit en de man verantwoordelijk voor de scouting is weg.

iu

Maandag begint de WK-break en Anderlecht heeft nog steeds geen technisch directeur, die vervolgens een analyse moet maken van welk soort trainer er dan best zou moeten komen (of niet komen).

iu
Wouter zal het wel allemaal oplossen!

Het zou beter zijn voor de sport en de beleving moest in het voetbal niet elke beslissing van scheidsrechters aangevochten en bediscussieerd worden door spelers, trainers en supporters. Dat ze fouten maken hoort bij het spel. Voor mij hoeft die hele VAR niet. Haalt de ziel uit het spel imo.

De VAR mag wel, om op cruciale momenten de zaken niet te laten gaan om een al dan niet handsbal. Maar bepaalde spelers mogen wel eens dimmen tegen de scheidsrechter. Wijzen op een fout of een beslissing challengen ok, maar als een losgeslagen gorilla chargeren op iemand die maar zijn job probeert uit te oefenen? Degoutant.

Ik heb dat al meermaals hier gezegd: gewoon, consequent en kordaat, geel trekken en na een week of 2 is dat gepasseerd.

Amai nog niet. Ik begrijp echt niet waarom men dit nog altijd niet heeft ingevoerd? Hoe moeilijk kan het zijn?

Simpele regel invoeren dat enkel de kapitein mag komen discussiëren met de scheidsrechter en al de rest die daar komt aangevlogen om te protesteren: direct geel. Sure, je zal de eerste paar weken wel wat meer rode kaarten zien voorbijkomen, maar dat is toch geen reden om die regel niet in te voeren? Na een bepaalde tijd is dat inderdaad gewoon gepasseerd en weet iedereen goed genoeg wat men kan verwachten.
Dat was toch het geval dacht ik, net zoals ballen wegtrappen bestraft werd. Om dan plots niet meer bestraft te worden.
Zoals hier al gezegd, den eerste (niet kapitein) die naar de scheids stormt, geel geven, ze zullen het snel afleren.

iu
Martinez kan zowel TD als trainer zijn. Alsjeblieft. Doe het.

Onze Lamkel Ze niet meer welkom bij de A kern. Het heeft nog lang geduurd, hoe wereldvreemd moet je zijn als bestuur om voor zo iemand nog 500000 euro neer te tellen

Was geweten dat hij dit jaar ging blijven om zich in de WK ploeg te spelen van Kameroen. Maar dat lijkt niet meer haalbaar dus hoeft hij ook niet meer te spelen

Even over die vuurpijlen etc, dat staat los van de gewone supporter die in het stadion zitten. Het zijn die Ultra groepjes die er een match in een match van maken. Ik ben ook voorstander om dat veilig toe te laten, kijk naar Genk met dat vuur bij een goal is wel tof om te zien.
Mijn broer heeft ook zo een tijdje bij de NF's gezeten ( ultra's) van Club heb daar 1 maal tussen gestaan. Dat gewoon marginaal gedrag e die jongens hebben allemaal een mooie job enz. Maar eens ze in dat stadion zitten zijn het beesten en re zijn ook regels als ze de vlag van een andere groep afpakken moeten die ermee stoppen echt belachelijk.
Kleding moet Stone Island zijn allemaal in het zwart, mijn broer heeft er voor in de bak gezeten voor twee dagen. Ladder zat een deur ingetrapt bij een kleiner club in het gentse waar er vlaggen van een andere club zouden opgeslagen zijn.
De terugkeer van antwerp, hebben ze die mannen van ADO Den haag laten overkomen en tickets bezorgd... gevolg na de match hebben die redelijk wat kapot gemaakt op een steenweg waar het de kant is van waar vele Club supporters komen.

Ik wil zeggen die geven weinig of niks om het voetbal die komen alleen om amok te maken dat is bij ons zo en evengoed bij RSCA, Gent zelf Cercle.
En die gasten blijven maar komen naar matchen als ze echt het willen aanpakken tijdens een match ze er gewoon uithalen.

Ik snap de gok wel hoor. Voor hetzelfde geld speelt hij 10 matchen alles en iedereen kapot en legt hij er 10 in dan is hij weg in de winter voor een paar miljoen.

Jaja,

Het doek valt voor Wesley Hoedt...
Zowaar een logische beslissing. Met Vertonghen, Debast, Delcroix, Sardella, Sadiki en Butera die er aan komt, de juiste speler om te proberen verpatsen.

Maar goed, wie gaat dat loon van 3M per jaar willen overnemen. ;)

Terug
Bovenaan