Agony
Well-known member
Enige probleem is dan nog de scout die hij niet zal kunnen vervangen want hij kijkt enkel maar naar RSCAMartinez kan zowel TD als trainer zijn. Alsjeblieft. Doe het.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Enige probleem is dan nog de scout die hij niet zal kunnen vervangen want hij kijkt enkel maar naar RSCAMartinez kan zowel TD als trainer zijn. Alsjeblieft. Doe het.

Eerste transfer is Dries Mertens.Enige probleem is dan nog de scout die hij niet zal kunnen vervangen want hij kijkt enkel maar naar RSCA![]()
Allé, Trebel story all over again… ezel, steen,…Verdient Hoedt echt 3 mio / jaar? Opnieuw geniale zet van het bestuur om die etter zo een dik contract te geven.
Veldman laat wel niet over zich lopen, mooi zo. Moet je als bestuur enkel appreciëren
Nuttige speler maar toch geen rsca-dna?Het is gewoon spijtig dat hij 4 wedstrijden speelt en dan weer een paar maand geblesseerd is. En zijn loon is ook gewoon veel te hoog (3 miljoen per jaar).
Nee inderdaad. Eind dit seizoen loopt zijn contract af en dan zijn we er eindelijk vanaf.Nuttige speler maar toch geen rsca-dna?
Lissens zit ook nog bij de A-kern.Zowaar een logische beslissing. Met Vertonghen, Debast, Delcroix, Sardella, Sadiki en Butera die er aan komt, de juiste speler om te proberen verpatsen.
Maar goed, wie gaat dat loon van 3M per jaar willen overnemen.![]()
Sadiki zou dat op zich ook wel kunnen. Al de andere middenvelders eerder 8’en of 10’en Idd.Tijdens de match in Silkeborg is mij dat opgevallen hoe ver Ashimeru uit positie loopt en zo een hele boulevard in zijn rug open laat.
De enige echte 6'en die ze hebben, zijn Diawara en Kana zeker?

Die zal zich ook wat anders voorgesteld hebben van zijn uitleen beurt. Silva blijf die bij jullie ik had zo een kranten kop gelezen dat ze hem terug wilden met de winterstop. T kan ook brol site geweest zijn hebt ni open geklikt.Esposito zit nu zelfs mee te doen met de Futures![]()
Er doen inderdaad geruchten en dan vooral vanuit Engelse pers dat Wolverhampton eraan denkt om Fabio Silva in januari terug te halen.Die zal zich ook wat anders voorgesteld hebben van zijn uitleen beurt. Silva blijf die bij jullie ik had zo een kranten kop gelezen dat ze hem terug wilden met de winterstop. T kan ook brol site geweest zijn hebt ni open geklikt.
Die zal zich ook wat anders voorgesteld hebben van zijn uitleen beurt. Silva blijf die bij jullie ik had zo een kranten kop gelezen dat ze hem terug wilden met de winterstop. T kan ook brol site geweest zijn hebt ni open geklikt.
Welke posities gaan jullie nog versterken of proberen? Ashimeru,murillo dat is het toch niet.Zie de Wolves toch eerder gewoon een nieuwe spits te kopen. Het is nu niet dat Silva de man al zal zijn die hen van de degradatie gaat redden.
Draai het of keert het , fan of gene fan , het draaide wel iets beter als de Rosse erop stond en niet alleen tegen LierseTgohja, Veldman lijkt nu ook wel weer fan van Trebel te zijn.