Jupiler Pro League 2022-2023

Verdient Hoedt echt 3 mio / jaar? Opnieuw geniale zet van het bestuur om die etter zo een dik contract te geven.
Veldman laat wel niet over zich lopen, mooi zo. Moet je als bestuur enkel appreciëren

Verdient Hoedt echt 3 mio / jaar? Opnieuw geniale zet van het bestuur om die etter zo een dik contract te geven.
Veldman laat wel niet over zich lopen, mooi zo. Moet je als bestuur enkel appreciëren
Allé, Trebel story all over again… ezel, steen,…

Het is gewoon spijtig dat hij 4 wedstrijden speelt en dan weer een paar maand geblesseerd is. En zijn loon is ook gewoon veel te hoog (3 miljoen per jaar).

Zowaar een logische beslissing. Met Vertonghen, Debast, Delcroix, Sardella, Sadiki en Butera die er aan komt, de juiste speler om te proberen verpatsen.

Maar goed, wie gaat dat loon van 3M per jaar willen overnemen. ;)
Lissens zit ook nog bij de A-kern.

Trebel kan/mag blijven als die zwaar zou inleveren en tevreden met 2e keuze. En dan wel Ashimeru verkopen want dat is de ergere versie van Trebel

Tijdens de match in Silkeborg is mij dat opgevallen hoe ver Ashimeru uit positie loopt en zo een hele boulevard in zijn rug open laat.
De enige echte 6'en die ze hebben, zijn Diawara en Kana zeker?

Tijdens de match in Silkeborg is mij dat opgevallen hoe ver Ashimeru uit positie loopt en zo een hele boulevard in zijn rug open laat.
De enige echte 6'en die ze hebben, zijn Diawara en Kana zeker?
Sadiki zou dat op zich ook wel kunnen. Al de andere middenvelders eerder 8’en of 10’en Idd.

Hadden we Lavia nog maar een paar jaar gehouden. ;)

Esposito zit nu zelfs mee te doen met de Futures 😅
Die zal zich ook wat anders voorgesteld hebben van zijn uitleen beurt. Silva blijf die bij jullie ik had zo een kranten kop gelezen dat ze hem terug wilden met de winterstop. T kan ook brol site geweest zijn hebt ni open geklikt.

Die zal zich ook wat anders voorgesteld hebben van zijn uitleen beurt. Silva blijf die bij jullie ik had zo een kranten kop gelezen dat ze hem terug wilden met de winterstop. T kan ook brol site geweest zijn hebt ni open geklikt.
Er doen inderdaad geruchten en dan vooral vanuit Engelse pers dat Wolverhampton eraan denkt om Fabio Silva in januari terug te halen.
Als Wolverhamton Silva in januari al wil terughalen, zal het hierover moeten onderhandelen met Anderlecht want dan moeten ze een soort van boete betalen wegens vroegtijdig stopzetten van het huurcontract.

Zie de Wolves toch eerder gewoon een nieuwe spits te kopen. Het is nu niet dat Silva de man al zal zijn die hen van de degradatie gaat redden.

Terug
Bovenaan