Ik zou in deze toch eens even terugscrollen naar een van mijn eerdere posts. Dit is toch foute brandmerking.
Eigenlijk moet je qua alles mijn posts eens herlezen, want je draait echt letterlijk elk ding dat ik zeg. Ik verwacht niet dat je akkoord gaat met wat ik zeg, maar wel dat je tenminste correct interpreteert wat ik zeg. Ik heb een duidelijk verschil gemaakt tussen soorten uitspraken en ik heb duidelijk aangegeven dat ik het een verschil vind tussen zulke uitspraken niet ok vinden of oproepen om zulke uitspraken te behandelen als één of andere crimineel ding dat alle kinderen verziekt. En ik heb dan aangegeven dat ik dit laatste catalogiseer onder hypocrisie.
Want wanneer je aan een dergelijke demonisering doet van het bvb roepen dat Hoefkens zijn vrouw van plastiek is, ben je inderdaad een hypocriet wanneer je ook maar één TV programma op laat staan waar veel ergere scheldwoorden in voorkomen of niet furieus bij school/ouders staat wanneer hun kinderen "vieze woorden" overnemen van vriendjes/klasgenootjes. En uiteraard zou ik dat ridicuul vinden en is dat onhaalbaar, maar exact daarom haal ik het aan. Je mag gerust niet akkoord zijn met zo liedjes en je mag dat zelfs marginaal vinden (marginaliteit is nu eenmaal in "the eye of the beholder". De één vindt een voetballer met oversized kostuums of BALR bloesjes marginaal en de ander vindt dat het toppunt van stijl. Of: "The Kardashians". Nuff said zerker?), maar die demonisering zoals enkelen hier bezigen, is inderdaad belachelijk.
Soit. Kga natuurlijk niet heen en weer blijven gaan. Zoals ik al zei: Je moet niet akkoord gaan, maar ik hoop dat je nu tenminste fatsoenlijk begrijpt WAT mijn punt is.
(Ook hier is het weer een verhaal van nuance. Niet alles is slecht, niet alles is goed. Ik zeg niet het tweede, maar sommigen zeggen wel het eerste)